Michał Suski
Key Account Manager Aspironix Polska
Zgierz,
łódzkie
Umiejętności
Analityka
Budżety
Executive Managment
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
wprowadzanie produktu
Efektywność Sprzedaży
Good Dealing With People
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Field Force Manager
Realizacja planów sprzedaży.
Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży.
Zarządzanie budżetem.
Planowanie sprzedaży.
Analizy rynkowe.
Budowanie dystrybucji nowych produktów, wdrażanie nowych produktów OTC.
Kluczowe osiągnięcia:
Podwojenie sprzedaży w ciągu 2 lat.
Wdrożenie na rynek nowych leków i suplementów.
Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży.
Zarządzanie budżetem.
Planowanie sprzedaży.
Analizy rynkowe.
Budowanie dystrybucji nowych produktów, wdrażanie nowych produktów OTC.
Kluczowe osiągnięcia:
Podwojenie sprzedaży w ciągu 2 lat.
Wdrożenie na rynek nowych leków i suplementów.
Field Force Manager
Czerwiec 2009 – Marzec 2010 Field Force Manager; Biotech Varsovia Sp.zo.o. - Sp.k.
Zakres obowiązków: realizacja planów sprzedaży i zysku, budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży na terenie całego kraju, współpraca z kluczowymi hurtowniami farmaceutycznymi oraz negocjowanie umów rocznych, zarządzanie budżetem działu sprzedaży, planowanie sprzedaży, analizy rynkowe i kosztowe, budowanie dystrybucji nowych produktów. Negocjowanie umów rocznych z podległymi hurtowniami.
Kluczowe osiągnięcia: zwiększenie obrotów firmy i rentowności względem analogicznego okresu roku ubiegłego, ograniczenie rabatowania aptek przy jednoczesnym podniesieniu numeryki na produktach w całym kraju, usystematyzowanie pracy District Managerów i Key Account Managera.
Zakres obowiązków: realizacja planów sprzedaży i zysku, budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży na terenie całego kraju, współpraca z kluczowymi hurtowniami farmaceutycznymi oraz negocjowanie umów rocznych, zarządzanie budżetem działu sprzedaży, planowanie sprzedaży, analizy rynkowe i kosztowe, budowanie dystrybucji nowych produktów. Negocjowanie umów rocznych z podległymi hurtowniami.
Kluczowe osiągnięcia: zwiększenie obrotów firmy i rentowności względem analogicznego okresu roku ubiegłego, ograniczenie rabatowania aptek przy jednoczesnym podniesieniu numeryki na produktach w całym kraju, usystematyzowanie pracy District Managerów i Key Account Managera.
District Manager
2004 – 2007 District Manager (Zastępca Field Force Managera); Krotex Poland Sp.zo.o.
Zakres obowiązków: realizacja sprzedaży i zysku, zarządzanie zespołem sprzedaży w ośmiu regionach: Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Łódź, Radom, Olsztyn (rekrutacja 21 przedstawicieli medycznych i handlowych, rozwój i motywacja), rozwój krótko- i długoterminowych strategii handlowych w podległych regionach, zarządzanie budżetem na podległym terenie, współpraca z kluczowymi hurtowniami.
Kluczowe osiągnięcia: rozwinięcie kluczowych produktów Trilac i Ecomer do pozycji lidera rynku, Stworzenie zespołu sprzedaży, dzięki któremu firma otrzymała w 2008 roku prestiżową nagrodę „Diament Forbsa”, rozwój systemu raportowania wizyt i zamówień – CRM.
2001 - 2004 Przedstawiciel Medyczny; Krotex Poland Sp.zo.o.
Zakres obowiązków: wizyty handlowe w aptekach łódzkich, zbieranie zamówień, merchandising, prezentacje produktów, dbanie o stany magazynowe w podległych hurtowniach
Zakres obowiązków: realizacja sprzedaży i zysku, zarządzanie zespołem sprzedaży w ośmiu regionach: Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Łódź, Radom, Olsztyn (rekrutacja 21 przedstawicieli medycznych i handlowych, rozwój i motywacja), rozwój krótko- i długoterminowych strategii handlowych w podległych regionach, zarządzanie budżetem na podległym terenie, współpraca z kluczowymi hurtowniami.
Kluczowe osiągnięcia: rozwinięcie kluczowych produktów Trilac i Ecomer do pozycji lidera rynku, Stworzenie zespołu sprzedaży, dzięki któremu firma otrzymała w 2008 roku prestiżową nagrodę „Diament Forbsa”, rozwój systemu raportowania wizyt i zamówień – CRM.
2001 - 2004 Przedstawiciel Medyczny; Krotex Poland Sp.zo.o.
Zakres obowiązków: wizyty handlowe w aptekach łódzkich, zbieranie zamówień, merchandising, prezentacje produktów, dbanie o stany magazynowe w podległych hurtowniach
Szkolenia i kursy
• Looking to the future Quality Management Seminar – język angielski
• Selling Skills 1,2,3 – szkolenie z zakresu Technik sprzedaży
• Zarządzanie zespołem sprzedaży
• Selling Skills 1,2,3 – szkolenie z zakresu Technik sprzedaży
• Zarządzanie zespołem sprzedaży
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
sport (badminton, pływanie, narciarstwo), off road.
Grupy
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.