Michał Suski

Michał Suski

Key Account Manager Aspironix Polska
Zgierz, łódzkie

Umiejętności

Analityka Budżety Executive Managment Przemysł farmaceutyczny Sprzedaż leków wprowadzanie produktu Efektywność Sprzedaży Good Dealing With People

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Key Account Manager
Aspironix
Współpraca z kluczowymi hurtowniami i szpitalami.
Zarządzanie budżetem promocyjnym i sprzedażowym.
Planowanie sprzedaży.
Realizacja planów sprzedaży.
Budowanie dystrybucji nowych produktów.
Analizy rynkowe.
Farmaceutyczna Spółdzielnia Pracy Filofarm
Field Force Manager
Realizacja planów sprzedaży.
Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży.
Zarządzanie budżetem.
Planowanie sprzedaży.
Analizy rynkowe.
Budowanie dystrybucji nowych produktów, wdrażanie nowych produktów OTC.

Kluczowe osiągnięcia:
Podwojenie sprzedaży w ciągu 2 lat.
Wdrożenie na rynek nowych leków i suplementów.
Biotech Varsovia
Field Force Manager
Czerwiec 2009 – Marzec 2010 Field Force Manager; Biotech Varsovia Sp.zo.o. - Sp.k.
Zakres obowiązków: realizacja planów sprzedaży i zysku, budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży na terenie całego kraju, współpraca z kluczowymi hurtowniami farmaceutycznymi oraz negocjowanie umów rocznych, zarządzanie budżetem działu sprzedaży, planowanie sprzedaży, analizy rynkowe i kosztowe, budowanie dystrybucji nowych produktów. Negocjowanie umów rocznych z podległymi hurtowniami.
Kluczowe osiągnięcia: zwiększenie obrotów firmy i rentowności względem analogicznego okresu roku ubiegłego, ograniczenie rabatowania aptek przy jednoczesnym podniesieniu numeryki na produktach w całym kraju, usystematyzowanie pracy District Managerów i Key Account Managera.
KROTEX-POLAND Sp. z o.o.
District Manager
2004 – 2007 District Manager (Zastępca Field Force Managera); Krotex Poland Sp.zo.o.
Zakres obowiązków: realizacja sprzedaży i zysku, zarządzanie zespołem sprzedaży w ośmiu regionach: Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Łódź, Radom, Olsztyn (rekrutacja 21 przedstawicieli medycznych i handlowych, rozwój i motywacja), rozwój krótko- i długoterminowych strategii handlowych w podległych regionach, zarządzanie budżetem na podległym terenie, współpraca z kluczowymi hurtowniami.
Kluczowe osiągnięcia: rozwinięcie kluczowych produktów Trilac i Ecomer do pozycji lidera rynku, Stworzenie zespołu sprzedaży, dzięki któremu firma otrzymała w 2008 roku prestiżową nagrodę „Diament Forbsa”, rozwój systemu raportowania wizyt i zamówień – CRM.

2001 - 2004 Przedstawiciel Medyczny; Krotex Poland Sp.zo.o.
Zakres obowiązków: wizyty handlowe w aptekach łódzkich, zbieranie zamówień, merchandising, prezentacje produktów, dbanie o stany magazynowe w podległych hurtowniach

Szkolenia i kursy

• Looking to the future Quality Management Seminar – język angielski
• Selling Skills 1,2,3 – szkolenie z zakresu Technik sprzedaży
• Zarządzanie zespołem sprzedaży

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Organizacja w Służbie Zdrowia, magisterskie
Wojskowa Akademia Medyczna

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

sport (badminton, pływanie, narciarstwo), off road.

Grupy

Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.