Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
• Koordynacja projektu digitalizacji reklam cyfrowych w sieciach multipleksów
• Odpowiedzialność za spoty cyfrowe 2D i 3D, ich właściwe wyświetlanie na ekranach kin oraz dystrybucję plików pomiędzy kinami
• Odpowiedzialność za tworzenie międzynarodowej aplikacji zarządzającej finansami, tworzeniem bloków reklamowych oraz kompleksowym planowaniem i rozliczaniem akcji reklamowych na terenie kin
• Nadzór nad pracą 67 kin (kontakt z managerami kin sieci Cinema City, Helios i Kinoplex, Novekino, IMAX), odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie akcji promocyjnych na terenie kin,
• Kontakt i obsługa New Age Media International (Czechy, Węgry, Rumunia, Polska) w zakresie przygotowania materiałów promocyjnych dla poszczególnych krajów
• Odpowiedzialność za spoty cyfrowe 2D i 3D, ich właściwe wyświetlanie na ekranach kin oraz dystrybucję plików pomiędzy kinami
• Odpowiedzialność za tworzenie międzynarodowej aplikacji zarządzającej finansami, tworzeniem bloków reklamowych oraz kompleksowym planowaniem i rozliczaniem akcji reklamowych na terenie kin
• Nadzór nad pracą 67 kin (kontakt z managerami kin sieci Cinema City, Helios i Kinoplex, Novekino, IMAX), odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie akcji promocyjnych na terenie kin,
• Kontakt i obsługa New Age Media International (Czechy, Węgry, Rumunia, Polska) w zakresie przygotowania materiałów promocyjnych dla poszczególnych krajów
Key Account Manager
• Bieżąca praca z Klientami firmy, utrzymywanie relacji, negocjacje handlowe
• Kreacja oraz produkcja gadżetów promocyjno - reklamowych dla Klientów firmy
• Kontrola podwykonawców, pilnowanie deadlinów, egzekwowanie standardów firmy dotyczących jakości ilości i prawidłowego wykonania
• Kreacja oraz produkcja gadżetów promocyjno - reklamowych dla Klientów firmy
• Kontrola podwykonawców, pilnowanie deadlinów, egzekwowanie standardów firmy dotyczących jakości ilości i prawidłowego wykonania
Marketing Manager
• Nadzór nad pracą 42 kin (kontakt z managerami kin sieć Cinema City, Helios i Kinoplex), odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie akcji promocyjnych na terenie kin,
• Koncepcje kreatywne oraz zapewnienie odpowiedniego standardu imprez (temat imprezy, oraz agenda, przygotowania budżetu, realizacja, rozliczenia koncowe),
• Utrzymywanie relacji z agencjami BTL – strategia wydatków, odpowiedzialność za budżet, pilnowanie dead line’ów, przygotowanie projektów kampanii Cinema City, IMAX, reklam New Age Media, nadzór nad koncepcją kreatywną,
• Kontakt i obsługa New Age Media International (Czechy, Węgry, Rumunia, Polska) w zakresie przygotowania materiałów promocyjnych dla poszczególnych krajów
• Koncepcje kreatywne oraz zapewnienie odpowiedniego standardu imprez (temat imprezy, oraz agenda, przygotowania budżetu, realizacja, rozliczenia koncowe),
• Utrzymywanie relacji z agencjami BTL – strategia wydatków, odpowiedzialność za budżet, pilnowanie dead line’ów, przygotowanie projektów kampanii Cinema City, IMAX, reklam New Age Media, nadzór nad koncepcją kreatywną,
• Kontakt i obsługa New Age Media International (Czechy, Węgry, Rumunia, Polska) w zakresie przygotowania materiałów promocyjnych dla poszczególnych krajów
Cinema Supervisor
• Nadzór nad 60 pracownikami kina (tworzenie grafików, zatrudnianie nowych pracowników, rozliczenie pracowników)
• Prowadzenie zmian (rozliczenie zmian, kontakty z widzami kina, przygotowanie wszystkich raportów związanych z prowadzeniem kina)
• Przygotowanie imprez kinowych (pomysł, realizacja i nadzór – Walentynki 2004 – rekord widzów w Galerii Mokotów, Halloween – wystrój charakterystyczny dla akcji)
• Prowadzenie zmian (rozliczenie zmian, kontakty z widzami kina, przygotowanie wszystkich raportów związanych z prowadzeniem kina)
• Przygotowanie imprez kinowych (pomysł, realizacja i nadzór – Walentynki 2004 – rekord widzów w Galerii Mokotów, Halloween – wystrój charakterystyczny dla akcji)
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem