Umiejętności
E-commerce
Zarządzanie procesami
Marketing
Media
Project Management
Public Relations
Sprzedaż
Growth hacking
SEO/SEM
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Vice President
TransBrokers.eu
Wdrożenie programu naprawczego - osiągnięcie rentowności spółki i podstaw pod dalszy rozwój.
Crosselling pomiędzy zespołami sprzedażowymi spółki i synergia z systemem sprzedażowym Trans.eu Group.
Stworzenie i wdrożenie startegii marketingowej i komunikacyjnej.
Wdrożenie kontrolingu.
Ułożenie procesów dla wszystkich jednostek biznesowych firmy.
Wdrożenie Frameworku PM w celu rozwoju nowych produktów/usług oraz optymalizacji procesów.
Wdrożenie narzędzi wspomagających sprzedaż i obsługę klientów - system CRM.
Reprezentowanie firmy na branżowych targach, spotkaniach z TU, spotkaniach z klientami.
Koordynowanie projektów biznesowych związanych z automatyzacją sprzedaży ubezpieczeń jak i UBI (Usage Based Insurance).
Zarządzanie operacyjne strukturą liczącą 21 osób.
Crosselling pomiędzy zespołami sprzedażowymi spółki i synergia z systemem sprzedażowym Trans.eu Group.
Stworzenie i wdrożenie startegii marketingowej i komunikacyjnej.
Wdrożenie kontrolingu.
Ułożenie procesów dla wszystkich jednostek biznesowych firmy.
Wdrożenie Frameworku PM w celu rozwoju nowych produktów/usług oraz optymalizacji procesów.
Wdrożenie narzędzi wspomagających sprzedaż i obsługę klientów - system CRM.
Reprezentowanie firmy na branżowych targach, spotkaniach z TU, spotkaniach z klientami.
Koordynowanie projektów biznesowych związanych z automatyzacją sprzedaży ubezpieczeń jak i UBI (Usage Based Insurance).
Zarządzanie operacyjne strukturą liczącą 21 osób.
Dyrektor Działu Sprzedaży (Sales Director)
Wdrożenie i rozwój procesów sprzedażowych spółki Logintrans.
Tworzenie planów sprzedażowych, współpraca przy budowaniu strategii sprzedażowej i produktowej Trans.eu Group.
Koordynacja bierzącej współpracy z działem marketingu.
Współpraca sprzedażowa/marketingowa/szkoleniowa ze spółkami zagranicznymi Trans.eu Group.
Reprezentowanie firmy na branżowych targach, spotkaniach z klientami.
Wielokrotne wdrożenia systemów i funkcji wspierających sprzedaż (CRM).
Wdrożenie projektu sprzedaży crossellingowej pomiędzy polskimi spółkami Trans.eu Group.
Zarządzanie operacyjne strukturą liczącą 38 osób.
Tworzenie planów sprzedażowych, współpraca przy budowaniu strategii sprzedażowej i produktowej Trans.eu Group.
Koordynacja bierzącej współpracy z działem marketingu.
Współpraca sprzedażowa/marketingowa/szkoleniowa ze spółkami zagranicznymi Trans.eu Group.
Reprezentowanie firmy na branżowych targach, spotkaniach z klientami.
Wielokrotne wdrożenia systemów i funkcji wspierających sprzedaż (CRM).
Wdrożenie projektu sprzedaży crossellingowej pomiędzy polskimi spółkami Trans.eu Group.
Zarządzanie operacyjne strukturą liczącą 38 osób.
Dyrektor Działu Marketingu
Strategia oraz obsługa marketingowa wszystkich spółek grupy: Logintrans, Trans.eu (wszytskie kraje) + TransBrokers.eu, TransInkasso.eu, Trans24.pl.
Rebranding spółki Logintrans oraz wyżej wymienionych spółek córek.
Wdrożenie Systemu Trans.eu 4.0 - platformy transakcyjnej dla branży TSL.
Wydatny wpływ na szybki wzrost liczby klientów firmy Logintrans.
Zarządzanie operacyjne strukturą liczącą 24 osób.
Rebranding spółki Logintrans oraz wyżej wymienionych spółek córek.
Wdrożenie Systemu Trans.eu 4.0 - platformy transakcyjnej dla branży TSL.
Wydatny wpływ na szybki wzrost liczby klientów firmy Logintrans.
Zarządzanie operacyjne strukturą liczącą 24 osób.
Główny specjalista d.s. marketingu internetowego.
1. Koordynacja działań performance marketing Europejskiej Giełdy Transportowej TRANS.eu na 16 europejskich rynkach.
2. Koordynacja działań w wyszukiwarkach: systemy CPC, optymalizacja SEO, współpraca z agencjami SEO z całej Europy.
3. Opracowywanie strategi pozyskiwania klientów poprzez strony www, testowanie landing pages, badanie i ocena skuteczności stron.
2. Koordynacja działań w wyszukiwarkach: systemy CPC, optymalizacja SEO, współpraca z agencjami SEO z całej Europy.
3. Opracowywanie strategi pozyskiwania klientów poprzez strony www, testowanie landing pages, badanie i ocena skuteczności stron.
Menedżer Serwisów Internetowych
Zarządzanie zespołem tworzącym serwisy internetowe: autofirmowe.pl, flota.com.pl, outsorcing.com.pl. Odpowiedzialność za: przychody, rozwój, budżet, prace bieżące.
Projekty
Wdrożenie kontrolingu w spółce TransBrokers
Wdrożenie frameworku decyzyjnego opartego na pomiarze wartości generowanej przez poszczególne jednostki biznesowe firmy. Efektem projektu było osiągnięcie rentowności spółki na końcu roku 2017 (po 3 latach na minusie).
Zakres obowiązków
Menedżer projektu - jako członek zarządu TransBrokers odpowiedzialny za sprzedaż.
Program ESG + Sprzedaż crosowa w spółkach grupy
W ramach Programu ESG koordynowałem siedem projektów mających na celu zintensyfikowanie działań cross sellingowych w Trans.eu Group.
Zakres obowiązków
Koordynacja programu składającego się z siedmiu projektów + prowadzenie jednego projektu jako Project Manager.
Wdrożenie procesów sprzedażowych w Trans.eu
Wdrożenie procesów sprzedażowych w 30 osobowym zespole sprzedaży firmy Logintrans (Trans.eu):
1. Zdefiniowanie SIPOC.
2. Metryki operacyjno - efektywnościowe.
3. Mapy procesów.
4. Procedury.
5. Połączenie pomiędzy procesami - metamapa.
6. Crosselling.
1. Zdefiniowanie SIPOC.
2. Metryki operacyjno - efektywnościowe.
3. Mapy procesów.
4. Procedury.
5. Połączenie pomiędzy procesami - metamapa.
6. Crosselling.
Zakres obowiązków
Menedżer projektu - jako dyrektor działu sprzedaży.
Szkolenia i kursy
Konferencje: AdStandard - IDG - 2007, 2009, 2010
Konfernecja: E-ComerceStandard - IDG - 2008
Szolenie: Obsługa trudnego klienta - 2008
Szkolenie: Adwords dla zaawansowanych - 2009
Szkolenie: Scrum dla zespołów - PodDrzewem - 2010
Szkolenie: Google analytics w biznesie - 2010
Konferencja: SocialMediaStandard - IDG - 2012
Konferencja: Internet2k12 - IDG - 2012
Szkolenie: Rozwój Przywództwa - DBM - 2012
Szkolenie: Zarządzanie sobą w czasie - 2013
Konferencja: MobileStandard - IDG - 2013
Szkolenie: Growth hacking - Neil Pattel - 2013
Szkolenie: Charyzma wśród liderów - QUEST Change Managers - 2013
Szkolenie: Skuteczne zarządzanie w dobie zachodzących zmian rynkowych - QUEST Change Managers - 2013
Szkolenie: Jak zarabiać więcej w branży TSL - QUEST Change Managers - 2015
Szkolenie: Skuteczne zarządzanie talentami - FLASHPOINT - 2016
Szkolenie: Profesjonalna sprzedaż na rynku B2B - MACH Partner & Consulting - 2017
Konfernecja: E-ComerceStandard - IDG - 2008
Szolenie: Obsługa trudnego klienta - 2008
Szkolenie: Adwords dla zaawansowanych - 2009
Szkolenie: Scrum dla zespołów - PodDrzewem - 2010
Szkolenie: Google analytics w biznesie - 2010
Konferencja: SocialMediaStandard - IDG - 2012
Konferencja: Internet2k12 - IDG - 2012
Szkolenie: Rozwój Przywództwa - DBM - 2012
Szkolenie: Zarządzanie sobą w czasie - 2013
Konferencja: MobileStandard - IDG - 2013
Szkolenie: Growth hacking - Neil Pattel - 2013
Szkolenie: Charyzma wśród liderów - QUEST Change Managers - 2013
Szkolenie: Skuteczne zarządzanie w dobie zachodzących zmian rynkowych - QUEST Change Managers - 2013
Szkolenie: Jak zarabiać więcej w branży TSL - QUEST Change Managers - 2015
Szkolenie: Skuteczne zarządzanie talentami - FLASHPOINT - 2016
Szkolenie: Profesjonalna sprzedaż na rynku B2B - MACH Partner & Consulting - 2017
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Historia najnowsza.
Literatura S-F.
Sport: turystyka rowerowa, łyżwy-hokej.
Literatura S-F.
Sport: turystyka rowerowa, łyżwy-hokej.
Organizacje
Nie zrzeszony.
Grupy
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
Sklep internetowy
Sprzedajemy wszystko i kupujemy wszystko..
Co można sprzedać i kupić w sieci jak? gdzie? po co i dlaczego?