Michał Sobolewski

Creative strategic planner, SBS Public Relations; http://artvertising.blox.pl
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
creative strategic planner
SBS Public Relations, Łódź
SBS Public Relations

www.sbs-pr.com.pl

90-443 Łódź
al. Mickiewicza 15a

tel. +48 42 209-35-20
tel. +48 42 209-35-21
fax. +48 42 209-35-22
Logo
praktykant
agencja reklamowa Locomotiva, Warszawa
wsparcie działu kreacji, kontakty z klientami
Toolbox Creative Communications
account executive
tworzenie informacji prasowych, kreacja, tworzenie strategii komunikacyjnych, kontakty z kientami

Szkolenia i kursy

słuchacz 2 letniego Studium Fotografii przy Związku Polskich Artystów Fotografików w Warszawie

prawo jazdy kat.B

Edukacja

Logo
marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Absolwenci III LO w Łodzi
Absolwenci III LO w Łodzi
Grupa zrzeszająca jedynych i niepowtarzalnych absolwentów III LO im. Tadeusza Kościuszki w Łodzi.
FEEL GOOD  czyli jak żyć pełnią życia
FEEL GOOD czyli jak żyć pełnią życia
Nie wiesz jak zadbać o włosy? Jak dobrać kolor i cięcie? A może gubisz się w nowościach kosmetycznych i nie wiesz, co wybrać by wyglądać dobrze? Grupa ekspertów Feel Good pomoże dokonać najlepszego wy
Filmowy Pościg Lata
Filmowy Pościg Lata
Filmowy pościg lata Cinema City to wakacyjny super konkurs dla kinomaniaków zainteresowanych wspaniałą rozrywką i atrakcyjnymi nagrodami. Dla członków naszej grupy przewidziane dodatkowe nagrody!
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Studio Skutecznej Reklamy
Studio Skutecznej Reklamy
Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową (wizerunkową)?