Michał Smoliński
Rzecznik prasowy, Kierownik Referatu Marketingu i Komunikacji Społecznej
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. promocji, Rzecznik prasowy
przygotowanie i realizacja strategii public relations Urzędu Gminy
obsługa mediowa Urzędu Gminy
nadzór merytoryczny nad zawartością witryny internetowej
organizacja imprez masowych, konferencji prasowych, sympozjów
planowanie i przygotowywanie budżetu
współpraca z samorządami i organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji gminy,
przygotowywanie gazety, broszur, informatorów, materiałów promocyjnych
prowadzenie biura prasowego
obsługa mediowa Urzędu Gminy
nadzór merytoryczny nad zawartością witryny internetowej
organizacja imprez masowych, konferencji prasowych, sympozjów
planowanie i przygotowywanie budżetu
współpraca z samorządami i organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji gminy,
przygotowywanie gazety, broszur, informatorów, materiałów promocyjnych
prowadzenie biura prasowego
Koordynator projektów
Krajowe Biuro Wyborcze
samodzielne prowadzenie projektów związanych z przeprowadzaniem wyborów w trakcie kadencji
organizacja logistyczna referendum do Unii Europejskiej oraz wyborów do Parlamentu Europejskiego, Sejmu i Senatu, Prezydenta RP
organizacja i prowadzenie szkoleń, przygotowywanie prezentacji i materiałów szkoleniowych
tworzenie harmonogramów i kontrola ich realizacji
opracowywanie budżetu akcji wyborczych
współpraca z drukarniami w zakresie przygotowywania i druku informacji, obwieszczeń i kart wyborczych
wyszukiwanie firm potrzebnych do realizacji projektów, prowadzenie negocjacji w zakresie umów i cen na wykonywane usługi
odpowiedzialność za obszar zakupów dla biura
samodzielna koordynacja pierwszej w pełni zinformatyzowanej akcji wyborczej w okręgu warszawskim i podwarszawskim
koordynacja pracą 80 osobowego zespołu
organizacja logistyczna referendum do Unii Europejskiej oraz wyborów do Parlamentu Europejskiego, Sejmu i Senatu, Prezydenta RP
organizacja i prowadzenie szkoleń, przygotowywanie prezentacji i materiałów szkoleniowych
tworzenie harmonogramów i kontrola ich realizacji
opracowywanie budżetu akcji wyborczych
współpraca z drukarniami w zakresie przygotowywania i druku informacji, obwieszczeń i kart wyborczych
wyszukiwanie firm potrzebnych do realizacji projektów, prowadzenie negocjacji w zakresie umów i cen na wykonywane usługi
odpowiedzialność za obszar zakupów dla biura
samodzielna koordynacja pierwszej w pełni zinformatyzowanej akcji wyborczej w okręgu warszawskim i podwarszawskim
koordynacja pracą 80 osobowego zespołu
Szkolenia i kursy
Festiwal promocji Miast i Regionów 2010 - Stroer
Konferencja Skrzyżowanie 2009 - debata o dobrych praktykach w brandingu miast
Strategia komunikacji marki – Stratosfera
Budowanie wizerunku instytucji publicznej -Gremium
Prawa autorskie w działaniach promocyjnych - Gremium
Promocja miast i rejonów – Stroer
Wykorzystanie Internetu w skutecznej komunikacji
Konferencja Skrzyżowanie 2009 - debata o dobrych praktykach w brandingu miast
Strategia komunikacji marki – Stratosfera
Budowanie wizerunku instytucji publicznej -Gremium
Prawa autorskie w działaniach promocyjnych - Gremium
Promocja miast i rejonów – Stroer
Wykorzystanie Internetu w skutecznej komunikacji
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Inne
W 2012 r. zdobyłem pierwsze miejsce w plebiscycie "Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu" w kategorii Rzecznik Prasowy Roku 2011 na Mazowszu
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
XIII Edycja Podyplomowego Studium PR
Grupa Wykładowców i Słuchaczy XIII edycji Podyplomowego Studium Public Relations przy Uniwersytecie Warszawskim.