Michał Smoliński

Michał Smoliński

Rzecznik prasowy, Kierownik Referatu Marketingu i Komunikacji Społecznej
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Urząd Gminy Jabłonna
Kierownik referatu marketingu i komunikacji społecznej, Rzecznik prasowy
Urząd Gminy Jabłonna
Specjalista ds. promocji, Rzecznik prasowy
przygotowanie i realizacja strategii public relations Urzędu Gminy
obsługa mediowa Urzędu Gminy
nadzór merytoryczny nad zawartością witryny internetowej
organizacja imprez masowych, konferencji prasowych, sympozjów
planowanie i przygotowywanie budżetu
współpraca z samorządami i organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji gminy,
przygotowywanie gazety, broszur, informatorów, materiałów promocyjnych
prowadzenie biura prasowego
Headlines Porter Novelli
Konsultant
obsługa mediowa koncernu DOW i Exiba
przygotowywanie prezentacji, raportów mediowych, monitoring mediów
przygotowywanie broszur, katalogów, plakatów, banerów, standów
pisanie artykułów prasowych, prowadzenie biura prasowego
Logo
Koordynator projektów
Krajowe Biuro Wyborcze
samodzielne prowadzenie projektów związanych z przeprowadzaniem wyborów w trakcie kadencji
organizacja logistyczna referendum do Unii Europejskiej oraz wyborów do Parlamentu Europejskiego, Sejmu i Senatu, Prezydenta RP
organizacja i prowadzenie szkoleń, przygotowywanie prezentacji i materiałów szkoleniowych
tworzenie harmonogramów i kontrola ich realizacji
opracowywanie budżetu akcji wyborczych
współpraca z drukarniami w zakresie przygotowywania i druku informacji, obwieszczeń i kart wyborczych
wyszukiwanie firm potrzebnych do realizacji projektów, prowadzenie negocjacji w zakresie umów i cen na wykonywane usługi
odpowiedzialność za obszar zakupów dla biura
samodzielna koordynacja pierwszej w pełni zinformatyzowanej akcji wyborczej w okręgu warszawskim i podwarszawskim
koordynacja pracą 80 osobowego zespołu
Marketing House (part of Havas Worldwide)
Junior Product Manager
nrealizacja projektu promocji nowego modelu Volvo XC 90
przygotowywanie akcji eventowej dla Philip Morris Polska
kontakty z klientami – omawianie strategii marketingowych
przygotowywanie prezentacji na potrzeby akcji promocyjnych
Logo
Asystent Działu
Biuro Reklamy S.A.
redagowanie tekstów promocyjnych i reklamowych
kontakty z podwykonawcami
współpraca z działem DTP
prace biurowe

Szkolenia i kursy

Festiwal promocji Miast i Regionów 2010 - Stroer
Konferencja Skrzyżowanie 2009 - debata o dobrych praktykach w brandingu miast
Strategia komunikacji marki – Stratosfera
Budowanie wizerunku instytucji publicznej -Gremium
Prawa autorskie w działaniach promocyjnych - Gremium
Promocja miast i rejonów – Stroer
Wykorzystanie Internetu w skutecznej komunikacji

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studium Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Rachunkowość Zarządcza i Controlling, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Instytut Stosowanych Nauk Społecznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Inne

W 2012 r. zdobyłem pierwsze miejsce w plebiscycie "Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu" w kategorii Rzecznik Prasowy Roku 2011 na Mazowszu

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Marketing Polityczny
Marketing Polityczny
Teoria i praktyka marketingu politycznego.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
XIII Edycja Podyplomowego Studium PR
XIII Edycja Podyplomowego Studium PR
Grupa Wykładowców i Słuchaczy XIII edycji Podyplomowego Studium Public Relations przy Uniwersytecie Warszawskim.