Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager (tworzywa sztuczne)
• nastawienie na wyniki i realizację założonych celów,
• planowanie i kontrola sprzedaży w oparciu o założenia budżetowe oraz kontrola zobowiązań płatniczych,
• rozwój sprzedaży w obszarze dedykowanych produktów (przemysł, opakowania, poligrafia)
• współpraca z wewnętrznym zespołem product managerów oraz dostawcami zewnętrznymi,
• przygotowywanie propozycji rozwiązań dla klientów B2B oraz ofertowanie proponowanych rozwiązań,
• opieka nad kluczowymi klientami B2B w oparciu o budowanie długotrwałych relacji,
• planowanie i kontrola sprzedaży w oparciu o założenia budżetowe oraz kontrola zobowiązań płatniczych,
• rozwój sprzedaży w obszarze dedykowanych produktów (przemysł, opakowania, poligrafia)
• współpraca z wewnętrznym zespołem product managerów oraz dostawcami zewnętrznymi,
• przygotowywanie propozycji rozwiązań dla klientów B2B oraz ofertowanie proponowanych rozwiązań,
• opieka nad kluczowymi klientami B2B w oparciu o budowanie długotrwałych relacji,
Konsultant ds. Kluczowych Klientów (tworzywa sztuczne)
• nastawienie na wyniki i realizację założonych celów,
• udział w tworzeniu nowego działu w firmie - Dział Intensywnego Rozwoju, wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów,
• działania marketingowe, badanie rynku w danej grupie produktowej,
• pozyskiwanie nowych klientów (obszar polski północnej),
• udział w tworzeniu nowego działu w firmie - Dział Intensywnego Rozwoju, wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów,
• działania marketingowe, badanie rynku w danej grupie produktowej,
• pozyskiwanie nowych klientów (obszar polski północnej),
Specjalista ds. sprzedaży (opakowania termoformowane)
FORTY s.j.
• opieka nad klientami B2C oraz rozwój relacji z kluczowymi klientami B2B,
• wprowadzenie do produkcji i sprzedaży nowych dedykowanych projektów opakowań (display, tray, blister)
• współpraca z produkcją i z podwykonawcami przy wdrożeniu opakowania do produkcji (formy, wykrojniki, poligrafia),
• pozyskiwanie nowych klientów (obszar całej polski),
• wprowadzenie do produkcji i sprzedaży nowych dedykowanych projektów opakowań (display, tray, blister)
• współpraca z produkcją i z podwykonawcami przy wdrożeniu opakowania do produkcji (formy, wykrojniki, poligrafia),
• pozyskiwanie nowych klientów (obszar całej polski),
Specjalista ds. sprzedaży (wiadra i pojemniki z tworzyw sztucznych)
PLAST SERVICE PACK
• opieka nad klientami oraz rozwój relacji z kluczowymi klientami B2B,
• rozwój sprzedaży oraz pozyskanie nowych klientów (obszar całej polski),
• badania marketingowe mające na celu wprowadzenie do produkcji i sprzedaży nowych projektów opakowań (wiadra i pojemniki z PP, etykiety IML),
• współpraca z produkcją, magazynem oraz podwykonawcami,
• rozwój sprzedaży oraz pozyskanie nowych klientów (obszar całej polski),
• badania marketingowe mające na celu wprowadzenie do produkcji i sprzedaży nowych projektów opakowań (wiadra i pojemniki z PP, etykiety IML),
• współpraca z produkcją, magazynem oraz podwykonawcami,
Zastępca kierownika ds. sprzedaży (maszyny i materiały do pakowania)
• opieka nad klientami oraz rozwój relacji z kluczowymi klientami B2B,
• kontrola pracy innych handlowców, kierowców i magazynierów,
• rozwój sprzedaży oraz pozyskanie nowych klientów w regionie działania oddziału warszawskiego,
• uczestnictwo w targach i wystawach,
• aktywne uczestnictwo w działaniach centrali firmy,
• kontrola pracy innych handlowców, kierowców i magazynierów,
• rozwój sprzedaży oraz pozyskanie nowych klientów w regionie działania oddziału warszawskiego,
• uczestnictwo w targach i wystawach,
• aktywne uczestnictwo w działaniach centrali firmy,
Specjalista ds. sprzedaży (maszyny i materiały do pakowania)
• rozwój sprzedaży oraz pozyskanie nowych klientów w regionie działania oddziału warszawskiego,
• realizacja sprzedaży (dostawa do klienta, prezentacja urządzeń, uruchomienia maszyn),
• wprowadzenie do sprzedaży nowych urządzeń, dbanie o odpowiednie materiały promujące i informujące o nowościach,
• współpraca z magazynem, serwisem oraz dostawcami,
• realizacja sprzedaży (dostawa do klienta, prezentacja urządzeń, uruchomienia maszyn),
• wprowadzenie do sprzedaży nowych urządzeń, dbanie o odpowiednie materiały promujące i informujące o nowościach,
• współpraca z magazynem, serwisem oraz dostawcami,
Szkolenia i kursy
• Techniki przejmowania klientów konkurencji
• Sztuka skutecznych negocjacji
• Programy systemowe – MG 72; XAL; SAP
Obsługa komputera – Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Photoshop Elements 3.0,
Prawo jazdy - kategoria B od 1994 roku, uprawnienia na
wózki widłowe.
• Sztuka skutecznych negocjacji
• Programy systemowe – MG 72; XAL; SAP
Obsługa komputera – Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Photoshop Elements 3.0,
Prawo jazdy - kategoria B od 1994 roku, uprawnienia na
wózki widłowe.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Nowości techniczne, fotografia cyfrowa, turystyka
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
OPAKOWANIA
NOWOŚCI W DZIEDZINIE OPAKOWAŃ !
Zapraszam wszystkich zajmujących się dziedziną opakowań w różnej postaci i z różnych materiałów.
Tworzywa sztuczne
Zapraszam wszystkich, którzy mają związek z tworzywami sztucznymi tj. z surowcami, przetwórstwem, działalnością badawczo-naukową, studentów.