Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista Sprzedaży Dział Medyczny
Sprzedaż urządzeń medycznych: diagnostyki okulistyczna, mikroskopy operacyjne dla laryngologii, neurochirurgii, okulistyki
Prezentacje.
Przygotowywanie ofert handlowych, dokumentacji przetargowych.
Udział w konferencjach i sympozjach.
Szkolenia użytkowników w zakresie obsługi urządzeń
Doradztwo techniczne i aplikacyjne
Prezentacje.
Przygotowywanie ofert handlowych, dokumentacji przetargowych.
Udział w konferencjach i sympozjach.
Szkolenia użytkowników w zakresie obsługi urządzeń
Doradztwo techniczne i aplikacyjne
Przedstawiciel Medyczny / Konsultant Medyczny
Dziedzina terapeutyczna:
[preparaty]: Kardiologia: [Simratio, Lisinoratio]; Onkologia: [Fentanyl];NLPZ: [Dicloratio]; Osteoporoza: [Alendronat]; Antybiotyki: [Azithromycin];
Zakres obowiązków:
Realizacja założonych planów sprzedaży - promocja preparatów firmy; Prowadzenie indywidualnych rozmów, spotkań i prezentacji; Identyfikowanie kluczowych klientów; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy wśród klientów; Obserwacja i raportowanie działań konkurencji w zakresie materiałów reklamowych oraz działań promocyjno-sprzedażowych; Nadzór nad powierzonym budżetem
Klienci:
POZ, chirurgia, ortopedia, onkologia w tym chemioterapia i radioterapia
Teren:
warmińsko-mazurskie, mazowieckie – w tym część Warszawy (Centrum Onkologii, Szpital na Banacha, Szpital Filia CO na Wawelskiej)
Osiągnięcia:
udane wprowadzenie nowego produktu Azithromycin, zwiększenie sprzedaży Alendronatu o ponad 400% w ciągu pierwszych miesięcy pracy, awans na Konsultanta Medycznego do Hospital Bussines Unit - linia onkologiczna. Lider projektu warsztatów dla lekarzy paliatywnych
[preparaty]: Kardiologia: [Simratio, Lisinoratio]; Onkologia: [Fentanyl];NLPZ: [Dicloratio]; Osteoporoza: [Alendronat]; Antybiotyki: [Azithromycin];
Zakres obowiązków:
Realizacja założonych planów sprzedaży - promocja preparatów firmy; Prowadzenie indywidualnych rozmów, spotkań i prezentacji; Identyfikowanie kluczowych klientów; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy wśród klientów; Obserwacja i raportowanie działań konkurencji w zakresie materiałów reklamowych oraz działań promocyjno-sprzedażowych; Nadzór nad powierzonym budżetem
Klienci:
POZ, chirurgia, ortopedia, onkologia w tym chemioterapia i radioterapia
Teren:
warmińsko-mazurskie, mazowieckie – w tym część Warszawy (Centrum Onkologii, Szpital na Banacha, Szpital Filia CO na Wawelskiej)
Osiągnięcia:
udane wprowadzenie nowego produktu Azithromycin, zwiększenie sprzedaży Alendronatu o ponad 400% w ciągu pierwszych miesięcy pracy, awans na Konsultanta Medycznego do Hospital Bussines Unit - linia onkologiczna. Lider projektu warsztatów dla lekarzy paliatywnych
Przedstawiciel medyczny
Dziedzina terapeutyczna:
[preparaty]: Neurologia: [Memotropil, Epilactal, Pramolan]; Środki przeciwbólowe: [Poltram, Sumamigren]; NLPZ: [Febrofen caps, Meloxic]; Osteoporoza: [Ostemax 70 comfort];
Zakres obowiązków:
Utrzymywanie wymaganych standardów w odniesieniu do jakości i częstotliwości wizyt, umiejętności indywidualnych rozmów oraz prowadzenia spotkań i prezentacji grupowych; Promocja preparatów w celu realizowania polityki firmy i budowania pozycji na rynku - realizacja planów sprzedaży; Aktualizacja bazy klientów i ich klasyfikacja wg potencjału przydatności dla współpracy z firmą – targeting; Nadzór nad powierzonym budżetem; Obserwacja i raportowanie działań konkurencji
Klienci:
neurologia, chirurgia, ortopedia, POZ, reumatologia, onkologia.
Teren:
kujawsko-pomorskie, mazowieckie
Osiągnięcia:
Wyniki w 3 głównych produktach: Poltram – lider rynku przez ostatnie 30 miesięcy pracy; Memotropil – lider rynku przez cały okres pracy, średnia PnVa powyżej 120%; Ostemax – udane wprowadzenie nowego produktu, lider sprzedaży w grupie. Wyniki w/w preparatów zawsze w pierwszej 10 wyników firmy. Studia podyplomowe na SGH współfinansowane przez firmę za ponad przeciętne wyniki sprzedaży. Awans do grupy specjalistycznej.
[preparaty]: Neurologia: [Memotropil, Epilactal, Pramolan]; Środki przeciwbólowe: [Poltram, Sumamigren]; NLPZ: [Febrofen caps, Meloxic]; Osteoporoza: [Ostemax 70 comfort];
Zakres obowiązków:
Utrzymywanie wymaganych standardów w odniesieniu do jakości i częstotliwości wizyt, umiejętności indywidualnych rozmów oraz prowadzenia spotkań i prezentacji grupowych; Promocja preparatów w celu realizowania polityki firmy i budowania pozycji na rynku - realizacja planów sprzedaży; Aktualizacja bazy klientów i ich klasyfikacja wg potencjału przydatności dla współpracy z firmą – targeting; Nadzór nad powierzonym budżetem; Obserwacja i raportowanie działań konkurencji
Klienci:
neurologia, chirurgia, ortopedia, POZ, reumatologia, onkologia.
Teren:
kujawsko-pomorskie, mazowieckie
Osiągnięcia:
Wyniki w 3 głównych produktach: Poltram – lider rynku przez ostatnie 30 miesięcy pracy; Memotropil – lider rynku przez cały okres pracy, średnia PnVa powyżej 120%; Ostemax – udane wprowadzenie nowego produktu, lider sprzedaży w grupie. Wyniki w/w preparatów zawsze w pierwszej 10 wyników firmy. Studia podyplomowe na SGH współfinansowane przez firmę za ponad przeciętne wyniki sprzedaży. Awans do grupy specjalistycznej.
Szkolenia i kursy
Doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów z klientem
Budowanie partnerskiej postawy handlowej wobec lekarza VIP
Typologia klientów
Język korzyści
Technika „malowania obrazów”
Prowadzenie rozmowy z trudnym klientem
Negocjacje handlowe
Prezentacje
Profesjonalne techniki sprzedaży
Zarządzanie jakością wg norm ISO serii 9000
Budowanie partnerskiej postawy handlowej wobec lekarza VIP
Typologia klientów
Język korzyści
Technika „malowania obrazów”
Prowadzenie rozmowy z trudnym klientem
Negocjacje handlowe
Prezentacje
Profesjonalne techniki sprzedaży
Zarządzanie jakością wg norm ISO serii 9000
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
modelarstwo szkutnicze
motoryzacja
hodowla gadów
motoryzacja
hodowla gadów