Michał Skórecki
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
rekrutacja
Odporność na stres
Planowanie strategiczne
Jezyk Angielski - biegly
wyznaczanie krótko i długoterminowych zadań podległemu zespołowi sprzedażowemu
Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
National Key Account Manager
- Powiększanie udziałów rynkowych i rozwój marek w kategoriach: selektywne oraz lifestyle
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Realizacja założonych celów handlowych
- Współtworzenie i implementacja strategii marketingowych i handlowych dla reprezentowanych marek kosmetyków w Polsce
- Maksymalizacja wykorzystania posiadanych budżetów w celu rozwoju marek oraz rynku
- Rozwój i umacnianie relacji z Kluczowym Klientami, głównymi reprezentantami rynku kosmetyków selektywnych w Polsce.
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Realizacja założonych celów handlowych
- Współtworzenie i implementacja strategii marketingowych i handlowych dla reprezentowanych marek kosmetyków w Polsce
- Maksymalizacja wykorzystania posiadanych budżetów w celu rozwoju marek oraz rynku
- Rozwój i umacnianie relacji z Kluczowym Klientami, głównymi reprezentantami rynku kosmetyków selektywnych w Polsce.
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
Sirowa Poland
- Odpowiedzialny za pracę i wyniki Działu Farmaceutycznego,
- Kształtowanie na rynku w Polsce strategii dla marek z grup asortymentowych: kosmetyki, suplementy diety, wyroby medyczne, odzież specjalnego przeznaczenia o statusie MD, leki Rx,
- Budowa i rozwój działów: marketingu, sprzedaży aptecznej, telemarketingu oraz medycznego,
- Wyznaczanie celów sprzedaży, budowa systemów premiowych,
- Negocjacje handlowe z Kluczowymi Klientami Firmy,
- Konstrukcja P&L, kształtowanie budżetów marketingowych, polityki rabatowej oraz "bottom line", dla zarządu,
- Realizacja zatwierdzonego poziomu profitowości Działu.
- Kształtowanie na rynku w Polsce strategii dla marek z grup asortymentowych: kosmetyki, suplementy diety, wyroby medyczne, odzież specjalnego przeznaczenia o statusie MD, leki Rx,
- Budowa i rozwój działów: marketingu, sprzedaży aptecznej, telemarketingu oraz medycznego,
- Wyznaczanie celów sprzedaży, budowa systemów premiowych,
- Negocjacje handlowe z Kluczowymi Klientami Firmy,
- Konstrukcja P&L, kształtowanie budżetów marketingowych, polityki rabatowej oraz "bottom line", dla zarządu,
- Realizacja zatwierdzonego poziomu profitowości Działu.
Stażysta w Wydziale Rozwoju Miasta
- opracowanie koncepcji działań marketingowych miasta Poznania w związku z ubieganiem się Miasta o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016,
- uczestnictwo w planach nad weryfikacją Planu Rozwoju Miasta Poznania pod kątem budowy spójnego wizerunku miasta oraz jego marki
- uczestnictwo w planach nad weryfikacją Planu Rozwoju Miasta Poznania pod kątem budowy spójnego wizerunku miasta oraz jego marki
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Stylizacja i design (moda, włosy oraz makijaż).
Muzyka klasyczna oraz smooth jazz.
Tabele sportowe.
Muzyka klasyczna oraz smooth jazz.
Tabele sportowe.
Inne
Czynne prawo jazdy kat. B.
Znajomość pakietu MS Office.
Znajomość obsługi programu SAP.
Znajomość pakietu MS Office.
Znajomość obsługi programu SAP.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.