Michał Sienko

Group Account Director, Cube Group (sieć NetSales)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Affiliate Management Afiliacja Fruity Loops Media interaktywne Lead Generation Zakup Mediów Media Marketing Microsoft Office Reklama online Marketing internetowy Toolbox Wordpress BBelements SPSS Statistics Performance marketing Mirosoft excel HasOffers Tradedoubler

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Cube Group S.A.
Group Account Director
- współudział w zarządzanie kilkuosobowym zespołem managerów
- dbanie o rozwój kompetencji team leaderów działu
- współudział w planowaniu i rozwoju strategii firmy
- rozwój indywidualnych projektów działu
Cube Group S.A.
Group Account Manager (NetSales)
Wszystkie obowiązki jak na stanowisku Senior Account Manager

- zarządzanie kilkuosobowym zespołem managerów
- współudział w planowaniu i rozwoju strategii firmy
- nadzór i monitoring realizacji targetu działu
- dbanie o rozwój kompetencji managerów działu
Cube Group S.A.
Senior Account Manager (NetSales)
Wszystkie obowiązki jak na stanowisku Account Manager

- Kompleksowa obsługa kluczowych klientów firmy
- Współudział i ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów
- Tworzenie i realizacja szkoleń dla klientów oraz pracowników firmy
- Wdrożenie oraz opieka nad Junior Account Managerami
- Rozwój nowych kompetencji i rozwiązań w ramach brandu NetSales
Cube Group S.A.
Account Manager (NetSales)
- Przygotowywanie ofert przetargowych oraz media planów
- Współpraca z właścicielami stron www oraz agencjami i domami mediowymi
- Tworzenie i optymalizacja komunikacji marketingowej
- Uczestnictwo w spotkaniach z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy oraz wydawcami
- Przygotowywanie strategii mediowych dla obecnych i potencjalnych reklamodawców
- Uruchomienie i realizacja programów afiliacyjnych
- Monitorowanie oraz optymalizacja prowadzonych kampanii
- Propozycja nowych rozwiązań oraz źródeł emisji dla Programów Partnerskich
- Wykrywanie i wykluczanie nieuczciwych wydawców
- Dbanie o jak najwyższą marżowość programu
- Tworzenie sprawozdań oraz raportów odnośnie postępów i efektów kampanii zgodnie z oczekiwaniami klienta
- Prowadzenie bieżących rozliczeń programu
- Monitorowanie rynku performance oraz konkurencji
ARBOinteractive Polska
Junior Traffic Executive
Monitorowanie, parametryzowanie oraz realizowanie kampanii internetowych w ad-serwerze. Współpraca z sieciami afiliacyjnymi. Planowanie oraz administrowanie kampanii realizowanych w modelu CPA oraz kampanii targetowanych behawioralnie (Behavia).
ARBOinteractive Polska
Administrator Serwisów Internetowych
Realizowanie kampanii internetowych w ad-serwerze. Wsparcie techniczne oraz kontakt z obsługiwanymi witrynami.

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Socjologia / semestr letni (w ramach programu MOST), magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Logo
Socjologia / Specjalizacja: Badanie postaw i zachowań społecznych, magisterskie
Uniwersytet Rzeszowski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie