Umiejętności
Affiliate Management
Afiliacja
Fruity Loops
Media interaktywne
Lead Generation
Zakup Mediów
Media Marketing
Microsoft Office
Reklama online
Marketing internetowy
Toolbox
Wordpress
BBelements
SPSS Statistics
Performance marketing
Mirosoft excel
HasOffers
Tradedoubler
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Manager (NetSales)
Wszystkie obowiązki jak na stanowisku Account Manager
- Kompleksowa obsługa kluczowych klientów firmy
- Współudział i ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów
- Tworzenie i realizacja szkoleń dla klientów oraz pracowników firmy
- Wdrożenie oraz opieka nad Junior Account Managerami
- Rozwój nowych kompetencji i rozwiązań w ramach brandu NetSales
- Kompleksowa obsługa kluczowych klientów firmy
- Współudział i ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów
- Tworzenie i realizacja szkoleń dla klientów oraz pracowników firmy
- Wdrożenie oraz opieka nad Junior Account Managerami
- Rozwój nowych kompetencji i rozwiązań w ramach brandu NetSales
Account Manager (NetSales)
- Przygotowywanie ofert przetargowych oraz media planów
- Współpraca z właścicielami stron www oraz agencjami i domami mediowymi
- Tworzenie i optymalizacja komunikacji marketingowej
- Uczestnictwo w spotkaniach z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy oraz wydawcami
- Przygotowywanie strategii mediowych dla obecnych i potencjalnych reklamodawców
- Uruchomienie i realizacja programów afiliacyjnych
- Monitorowanie oraz optymalizacja prowadzonych kampanii
- Propozycja nowych rozwiązań oraz źródeł emisji dla Programów Partnerskich
- Wykrywanie i wykluczanie nieuczciwych wydawców
- Dbanie o jak najwyższą marżowość programu
- Tworzenie sprawozdań oraz raportów odnośnie postępów i efektów kampanii zgodnie z oczekiwaniami klienta
- Prowadzenie bieżących rozliczeń programu
- Monitorowanie rynku performance oraz konkurencji
- Współpraca z właścicielami stron www oraz agencjami i domami mediowymi
- Tworzenie i optymalizacja komunikacji marketingowej
- Uczestnictwo w spotkaniach z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy oraz wydawcami
- Przygotowywanie strategii mediowych dla obecnych i potencjalnych reklamodawców
- Uruchomienie i realizacja programów afiliacyjnych
- Monitorowanie oraz optymalizacja prowadzonych kampanii
- Propozycja nowych rozwiązań oraz źródeł emisji dla Programów Partnerskich
- Wykrywanie i wykluczanie nieuczciwych wydawców
- Dbanie o jak najwyższą marżowość programu
- Tworzenie sprawozdań oraz raportów odnośnie postępów i efektów kampanii zgodnie z oczekiwaniami klienta
- Prowadzenie bieżących rozliczeń programu
- Monitorowanie rynku performance oraz konkurencji
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie