Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Lider Zespołu Service Desk
• Zarządzanie zespołem Service Desk
• Udział oraz koordynacja projektów IT
• Druga linia wsparcia–obsługa systemu zgłoszeń w oparciu o określone SLA
• Udział w procesie certyfikacji ISO 27001
• Współpraca z trzecią linią wsparcia –Niemcy, Indie, Szwajcaria
• Odpowiedzialność za zgodność ze standardami IT Nestle
• Nadzór nad środkami trwałymi działu IT
• Odpowiedzialność za zgodność serwerowni ze standardem Nestle
• Udział oraz koordynacja projektów IT
• Druga linia wsparcia–obsługa systemu zgłoszeń w oparciu o określone SLA
• Udział w procesie certyfikacji ISO 27001
• Współpraca z trzecią linią wsparcia –Niemcy, Indie, Szwajcaria
• Odpowiedzialność za zgodność ze standardami IT Nestle
• Nadzór nad środkami trwałymi działu IT
• Odpowiedzialność za zgodność serwerowni ze standardem Nestle
Specjalista ds. IT
- projektowanie i nadzorowanie rozwoju infrastruktury informatycznej; zapewnienie jej stabilnego działania
- wsparcie użytkowników komputerów; rozwiązywanie problemów dotyczących komputerów, oprogramowania, serwerów, kopii zapasowych, sieci komputerowych, telefonów, drukarek
- analiza kosztów IT; planowanie wydatków operacyjnych i optymalizacja wydatków
- planowanie i uzgadnianie potrzeb inwestycyjnych
- odpowiedzialność za prawidłową ewidencję środków trwałych IT; zakup sprzętu informatycznego
- wdrażanie nowych technologii IT
- współpraca z menedżerską kadrą fabryki - uczestnictwo w analizie nowych technologii; konsultacje rozwiązań technicznych pod względem informatycznym
- nadzór nad bezpieczeństwem danych
- uczestnictwo w projektach centralnych
- współpraca z drugą i trzecią linia wsparcia
- wsparcie użytkowników komputerów; rozwiązywanie problemów dotyczących komputerów, oprogramowania, serwerów, kopii zapasowych, sieci komputerowych, telefonów, drukarek
- analiza kosztów IT; planowanie wydatków operacyjnych i optymalizacja wydatków
- planowanie i uzgadnianie potrzeb inwestycyjnych
- odpowiedzialność za prawidłową ewidencję środków trwałych IT; zakup sprzętu informatycznego
- wdrażanie nowych technologii IT
- współpraca z menedżerską kadrą fabryki - uczestnictwo w analizie nowych technologii; konsultacje rozwiązań technicznych pod względem informatycznym
- nadzór nad bezpieczeństwem danych
- uczestnictwo w projektach centralnych
- współpraca z drugą i trzecią linia wsparcia
Specjalista ds. IT
- zapewnienie wsparcia informatycznego dla systemów produkcyjnych
- helpdesk - Realizacja zadań w oparciu o Remedy BMC.
- podstawowa administracja AD
- zarzadzanie aktywami: desktopy, laptopy, GSM. drukarki. podzespoły i części zamienne, akcesoria, zgodnie z przyjętymi standardami odnośnie ewidencjonowania, zapewnienia dostępności, napraw itp.
- realizacja zadań projektowych zgodnie z priorytetami firmy w wyznaczonym czasie z uwzględnieniem dokumentacji
- odpowiedzialność za systemy kopi zapasowych (Acronis, HP Data Protector)
- nadzór nad pracami związanymi z rozbudową infrastruktury IT (rozbudowa LAN itd.)
- zarządzanie infrastrukturą w oparciu o ITIL
- helpdesk - Realizacja zadań w oparciu o Remedy BMC.
- podstawowa administracja AD
- zarzadzanie aktywami: desktopy, laptopy, GSM. drukarki. podzespoły i części zamienne, akcesoria, zgodnie z przyjętymi standardami odnośnie ewidencjonowania, zapewnienia dostępności, napraw itp.
- realizacja zadań projektowych zgodnie z priorytetami firmy w wyznaczonym czasie z uwzględnieniem dokumentacji
- odpowiedzialność za systemy kopi zapasowych (Acronis, HP Data Protector)
- nadzór nad pracami związanymi z rozbudową infrastruktury IT (rozbudowa LAN itd.)
- zarządzanie infrastrukturą w oparciu o ITIL
Informatyk/wdrożeniowiec
- standaryzacja oprogramowania i sprzętu w firmie OLPP
- helpdesk
- szkolenie użytkowników z zakresu wprowadzanego oprogramowania i sprzętu
- konserwacja sieci komputerowych
- helpdesk
- szkolenie użytkowników z zakresu wprowadzanego oprogramowania i sprzętu
- konserwacja sieci komputerowych
Praktykant
- serwis komputerowy
- usuwanie usterek, konserwacja i naprawa systemów informatycznych w obsługiwanych firmach
- usuwanie usterek, konserwacja i naprawa systemów informatycznych w obsługiwanych firmach
Szkolenia i kursy
VMware vSphere: Install, Configure, Manage [V4.1]
Certyfikat Cisco CCNA sem. I,II i III
Kurs języka angielskiego - Szkoła Językowa "BestWay"
ITIL Foundation - nr certyfikatu GR750161746MS
Certyfikat Cisco CCNA sem. I,II i III
Kurs języka angielskiego - Szkoła Językowa "BestWay"
ITIL Foundation - nr certyfikatu GR750161746MS
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
Zainteresowania
piłka nożna
bilard
muzyka
film
książka
siłownia
bilard
muzyka
film
książka
siłownia
Grupy
CISCO REKRUTUJE
Dynamiczny rozwój Cisco w Polsce i regionie CEE sprawia, że nieustannie poszukujemy nowych pracowników.
Fantastyka
O literaturze, która przekracza granice, tworzy światy, zachwyca bogactwem wyobraźni, zadaje pytania i szuka odpowiedzi...
Filmy grozy
Grupa stworzona przez miłośników filmów grozy w celu wymiany informacji oraz nawiązywania znajomości z innymi podzielającymi ta pasję.
FOREX forex
Miejsce na wszystkich, którzy probują swoich sił na rynku terminowym. Forex staje się coraz bardziej popularny między innymi dzięki znacznemu obniżeniu wymagań finansowych. Dzięki temu jest on dostępn
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.