Umiejętności
ubrania
Coaching
Powracalność klientów
Zadowolenie klienta
Szkolenia pracowników
Piłka nożna
Obuwie
Prognozowanie
Rozwój Zasobów Ludzkich
Zarządzanie zapasami
Przywództwo
?
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Towar
Microsoft Office
Motywacja
Negocjacje
Rozwiązywanie problemów
Rekrutacja
Zarządzanie zasobami
Handel
Bieganie
Zarządzanie Sprzedażą
Odzież sportowa
zarządzanie sklepem
Budowanie zepołu
Przywództwo w zespole
Praca w zespole
Szkolenie
Visual Merchandising
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant
• projektowanie działań ukierunkowanych na budowanie relacji z klientami
• przygotowanie i prowadzenie webinariów oraz szkoleń e-learningowych
• zarządzanie komunikacją z klientami
• identyfikacja oraz rozwiązywanie problemów w zakresie współpracy
• zarządzanie zmianą u klienta
• analiza trendów branżowych.
• sporządzanie analiz biznesowych
• opracowywanie procedur oraz regulaminów zakupowych
• opracowywanie i realizacja planów oszczędnościowych
• opracowywanie optymalizacji biznesowych
• prowadzenie szkoleń z zakresu metodyki zakupowej oraz obsługi platformy zakupowej
• realizacja przeglądów biznesu w formie spotkań bezpośrednich
• realizacja projektów konsultingowych w obszarze zakupów
• dobór strategii negocjacyjnej przy wykorzystywaniu aukcji elektronicznych
• przygotowanie i prowadzenie webinariów oraz szkoleń e-learningowych
• zarządzanie komunikacją z klientami
• identyfikacja oraz rozwiązywanie problemów w zakresie współpracy
• zarządzanie zmianą u klienta
• analiza trendów branżowych.
• sporządzanie analiz biznesowych
• opracowywanie procedur oraz regulaminów zakupowych
• opracowywanie i realizacja planów oszczędnościowych
• opracowywanie optymalizacji biznesowych
• prowadzenie szkoleń z zakresu metodyki zakupowej oraz obsługi platformy zakupowej
• realizacja przeglądów biznesu w formie spotkań bezpośrednich
• realizacja projektów konsultingowych w obszarze zakupów
• dobór strategii negocjacyjnej przy wykorzystywaniu aukcji elektronicznych
Kierownik
* Odpowiedzialność za procesu sprzedaży internetowej
* Realizowanie zatwierdzonych planów
* Dbanie o kompetentną i fachową obsługę klienta
* Organizacja czasu pracy i zarządzanie grupą bezpośrednio podległych pracowników
* Wyznaczanie zadań oraz nadzór i wspieranie w ich realizacji
* Realizacja polityki kadrowej firmy
* Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
* Współpraca z poszczególnymi działami firmy
* Raportowanie powierzonych zadań
* Dbanie o wizerunek firmy
* Realizowanie zatwierdzonych planów
* Dbanie o kompetentną i fachową obsługę klienta
* Organizacja czasu pracy i zarządzanie grupą bezpośrednio podległych pracowników
* Wyznaczanie zadań oraz nadzór i wspieranie w ich realizacji
* Realizacja polityki kadrowej firmy
* Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
* Współpraca z poszczególnymi działami firmy
* Raportowanie powierzonych zadań
* Dbanie o wizerunek firmy
Przedstawiciel handlowy/Menadżer
- budowa wieloosobowego zespołu
- koordynacja pracy zespołu
- prowadzenie rozmów informacyjno-
handlowych z klientami
- prowadzenie szkoleń produktowych dla
nowych pracowników firmy
- organizacja spotkań dla klientów firmy
- organizacja spotkań motywacyjnych dla zespołu
- prowadzenie prezentacji
- praca z bazą danych
- pomoc przy tworzeniu nowych projektów
- tworzenie i poszerzanie struktury menadżerskiej
- poszukiwanie nowych klientów
- koordynacja pracy zespołu
- prowadzenie rozmów informacyjno-
handlowych z klientami
- prowadzenie szkoleń produktowych dla
nowych pracowników firmy
- organizacja spotkań dla klientów firmy
- organizacja spotkań motywacyjnych dla zespołu
- prowadzenie prezentacji
- praca z bazą danych
- pomoc przy tworzeniu nowych projektów
- tworzenie i poszerzanie struktury menadżerskiej
- poszukiwanie nowych klientów
Szkolenia i kursy
*Szkolenie przeprowadzone przez firmę B&Q Navigator Firma Szkoleniowa, zakres szkolenia Obsługa Trudnego Klienta
*Szkolenie Akademii PARP zakończone uzyskaniem certyfikatu z zakresu "Praktycznego zarządzania personelem w MŚP"
*Szkolenia prowadzone przez firmę Zepter z zakresu:
- rozmowy informacyjno – handlowej
- kontaktu z klientem
- technik sprzedaży
- warsztaty praktyczne z zakresu rozmów z klientami w sytuacjach trudnych
np. ( reklamacje )
*Szkolenie Akademii PARP zakończone uzyskaniem certyfikatu z zakresu "Praktycznego zarządzania personelem w MŚP"
*Szkolenia prowadzone przez firmę Zepter z zakresu:
- rozmowy informacyjno – handlowej
- kontaktu z klientem
- technik sprzedaży
- warsztaty praktyczne z zakresu rozmów z klientami w sytuacjach trudnych
np. ( reklamacje )
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
Bieganie, Piłka nożna, Turystka górska, Ekonomia, Giełda,
Organizacje
KS ROŻANKA (klub piłkarski)
zawodnik, administrator fan page na FB, osoba odpowiedzialna w klubie za prowadzenie OPP
http://www.rozanka.one.pl
zawodnik, administrator fan page na FB, osoba odpowiedzialna w klubie za prowadzenie OPP
http://www.rozanka.one.pl
Inne
- prawo jazdy kategorii B
- umiejętność obsługi komputera (MS-Office)
- umiejętność obsługi komputera (MS-Office)
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i