Wypowiedzi
-
Nasza aplikacja podlega ciągłemu rozwojowi i modernizacji a większość zmian wgrywana jest w środku nocy gdy nikt nie pracuje w programie.
To prawda, że czasami jesteśmy zmuszeni do wgrywania pewnych zmian w ciągu dnia. Sprawdziłem wykaz komunikatów, w ostatnich 2 tygodniach. W ciągu dnia aplikacja była restartowana na 1 minutę 4 razy. O restartach informujemy wszystkich Użytkowników żółtym komunikatem z odpowiednim wyprzedzeniem aby każdy mógł do tego czasu zapisać zmiany, które wprowadza w ofertach, klientach czy module księgowym.
Po restarcie komunikat również przez kilkanaście minut jest jeszcze prezentowany aby użytkownicy próbujący się zalogować w trakcie tej minuty przerwy wiedzieli o tym, że był restart.
We wcześniejszych postach napisała Pani, iż używa łącza internetowego CHELLO. Niestety niektórzy nasi klienci zwracają uwagę na to, że CHELLO potrafi w trakcie pracy doprowadzać do chwilowych przerwań w Internecie co jest niezauważalne podczas przeglądania stron internetowych, jednak ma wpływ na działanie aplikacji. Nie na wszystkie czynniki zewnętrzne mamy wpływ.
Serdecznie pozdrawiam. -
Pani Urszulo.
Tak się składa, że 23.02 (czyli dzień po Pani wpisie na tym forum) uruchomiliśmy ASARI na nowym serwerze. Rzeczywiście przez kilka dni w trakcie przenosin, w tym dnia 22.02 mieliśmy kilka mocniejszych spowolnień. Niestety takie są niedogodności związane z przeprowadzkami.
Teraz ASARI wyraźnie przyspieszyło, a my dalej pracujemy nad rozwijaniem naszej aplikacji.
Niebawem ukaże się kolejna porcja przyjaznych w obsłudze nowości.
Nadal rekomendowaną przeglądarką jest Google Chrome. Jednak czasem warto przeczyścić tymczasowe pliki przechowywane przez przeglądarkę. W razie pytań w tej kwestii proszę o kontakt z naszym DOK.