Michał Rozalicz

AMBRA SA, Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

AMBRA
Marketing Manager
Odpowiedzialność za zarządzanie portfelem marek alkoholi na polskim rynku (wina spokojne, musujące, wermut, brandy, wódka, cydr) i strategiczne projekty rozwojowe organizacji, zarządzanie zespołem 4 brand managerów.
Szkoła Główna Handlowa
Wykładowca
Szkoła Główna Handlowa
Wykłady w ramach Podyplomowych Studiów Zarządzania Marką
Logo
Tłumacz, Właściciel
MIC-Tłumaczenia
Wykonywanie tłumaczeń pisemnych, konsekutywnych oraz symultanicznych z oraz na język angielski. W przeważającej mierze współpraca z agencjami tłumaczeń w zakresie tłumaczeń specjalistycznych dokumentów ekonomicznych i prawniczych
AMBRA
Brand Manager
Zarządzanie portfelem marek alkoholi mocnych (Brandy, wódka)
Stiefel Polska Sp. z o.o.
Product Manager
Zarządzanie marką dermokosmetyczną na polskim rynku (Physiogel)
Avon Cosmetics Polska
Associate Category Manager CEE
Zarządzanie kategorią Fashion Accessories oraz Watches w regionie CEE (24 rynki).
L'Oreal Polska
Senior Product Manager
Zarządzanie marką Giorgio Armani Parfums
L'Oreal Polska
Product Manager
Zarządzanie luksusowymi markami zapachowymi Diesel, Cacharel, Ralph Lauren oraz Viktor&Rolf
L'Oreal Polska
Marketing Intern / Product Manager
Praca z menedżerem luksusowych marek zapachowych Ralph Lauren, Viktor&Rolf, Diesel i Cacharel.

W tym 6-miesięczny staż drogowy i praca w charakterze sales representative.
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości SGH
Trener
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości SGH
Praca w charakterze Trenera, w ramach projektu Inkubatora Przedsiębiorczości „Wspieramy Młody Biznes”, dofinansowanego z Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Przeprowadzone szkolenia dla osób zakładających własną działalność gospodarczą, z zakresu dostępnych środków pomocowych oraz treningi przedsiębiorczości.
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości SGH
Specjalista ds. Rozliczeń Finansowych / Wicedyrektor
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości SGH
Prowadzenie rozliczeń beneficjentów na kontach, dokonywanie rozliczeń VAT i PIT; sporządzanie miesięcznych raportów z działalności beneficjentów, przyjmowanie i ocena biznes planów osób zgłaszających chęć rozpoczęcia działalności w inkubatorze
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości SGH
Koordynator ds. Szkoleń
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości SGH
Przygotowanie programu oraz budżetu szkoleń, organizowanie i koordynacja szkoleń, treningów, paneli dyskusyjnych i konsultacji przy współpracy z firmami szkoleniowymi oraz niezależnymi trenerami; Organizacja konferencji szkoleniowej „AIP Training Days”, w dniach 8-12 stycznia 2007, obejmującej serię treningów i konsultacji, prowadzonych przez doświadczonych trenerów oraz menedżerów.
Randstad Polska
Asystent działu marketingu
Wsparcie marek specjalistycznych firmy w procesie rebrandingu oraz w codziennej pracy, organizacja sponsoringu dorocznej konferencji „Płace 2005” przez Randstad, przygotowywanie materiałów marketingowych, tłumaczenie dokumentów oraz umów, administracja strony internetowej
Aviva Polska
Stażysta w dziale marketingu i sprzedaży
Commercial Union Polska (Otwarty Fundusz Emertytalny)
Przygotowanie analizy rynku (w latach 2000-2003) i konkurencji oraz prognozy popytu i wielkości rynku w roku 2006.
Randstad Polska
Stażysta w dziale marketingu i sprzedaży
Nawiązanie i rozwój współpracy z działami handlowymi ambasad w Warszawie, wykonywanie tłumaczeń umów, dokumentów oraz ofert, przygotowywanie materiałów reklamowych i ogłoszeń, wsparcie w organizacji imprezy z okazji 40-lecia działalności firmy Randstad
Epson
Promotor / przedstawiciel handlowy
prezentacja i promocja sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych w punktach sprzedaży oraz na konferencjach i imprezach kulturalnych, raportowanie o wielkości sprzedaży, postawach konsumenckich i opiniach sprzedawców na temat produktów firmy

Szkolenia i kursy

•Szkolenie z zakresu technik negocjacji (7.05.2007), przeprowadzone przez Dr. Piotra Wachowiaka – doktora katedry zarządzania w gospodarce Szkoły głównej Handlowej

•Szkolenie z zakresu Technik Prezentacji (12.01.2007) – przeprowadzone przez firmę www.sztukaprezentacji.pl

•Szkolenie z zakresu zdobywania informacji gospodarczej i korzystania z jej źródeł (8.01.2007) – firma Vivento Infobrokers

•Szkolenie z zakresu reklamy internetowej i promocji firmy w Interecie (V.2006) (przeprowadzone przez firmę www.prezentacje.edu.pl – Wojciech Murzyn)

•Szkolenie z obsługi pakietu MS OFFICE – PowerPoint, Excel, Word, oraz Google na poziomie średniozaawansowanym (VI. 2006) (przeprowadzone przez ekspertów zaproszonych przez Studenckie Koło Naukowe Consultingu)

•Szkolenie z zakresu zarządzania czasem (IV.2006) (przeprowadzone przez firmę MCC Partner Sp. z o.o.)

•Szkolenia w zakresie drukarek, skanerów, przenośnych komputerów osobistych oraz aparatów cyfrowych – od IX.2004r do V. 2005 (przeprowadzone przez firmę EPSON Polska sp. z o.o.).

Edukacja

Logo
Filozofia, licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie i Marketing, spec. Zarządzanie Przedsiębiorstwem + ścieżka: Zarządzanie Marketingiem w Przedsiębiorstwie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Podróże, języki obce, ekonomia i globalizacja rynków, fotografia, motoryzacja, branding i marketing strategiczny

Organizacje

Menedżer ds. Kontaktów Zewnętrznych w Studenckim Kole Zarządzania Marką „Brandies” (październik 2006 – luty 2007)

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Last Minute
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Miasto 2.0
Miasto 2.0
Zanieczyszcenie, hałas, tłok, stres i przestępczość. Czy miasto XXI wieku musi tak wyglądać? Wierzymy, że niekoniecznie. Zapraszamy do dyskusji na temat jak sprawić by miasta stały się przyjazne ludzi
Pierwszy milion  najszybciej jak to możliwe.  Wyzwanie dla zwycięzców.
Pierwszy milion najszybciej jak to możliwe. Wyzwanie dla zwycięzców.
Nie będziemy mówić tutaj jak stać się milionerami. Tutaj będziemy tylko tworzyć milionerów. To jak szybko potrafisz zarobić milion - od zera ;) świadczy o Twoim rozwoju
Praca w FMCG
Praca w FMCG
branża artykułów spożywczych, alkoholowych, tytniowych - oferty pracy, opinie, poglądy
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Ryby. Zodiak
Ryby. Zodiak
Grupa dla zodiakalnych Ryb.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Single z Warszawy i okolic.
Single z Warszawy i okolic.
Single /ale nie tylko, sparowani też mile widziani/. Żeby dołączyć musisz mieć uzupełnione dane w swoim profilu oraz swoje zdjęcie.
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)