Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
ServiceDesk Team Leader / IT Project Manager
ServiceDesk Team Leader
- Koordynacja działem ServiceDesk (1 linia wsparcia dla systemów globalnych, 2 i 3 dla systemów lokalnych).
- Zapewnienie terminowej realizacji bieżących działań, eskalacja problemów.
- Zarządzanie zespołem w zakresie efektywnego wsparcia informatycznego wg Metodologii ITIL'a.
- Odpowiedzialność za realizacje wskaźników finansowych jak i jakościowych SLA.
- Administrowanie środkami trwałymi IT (sprzęt, oprogramowanie/licencje, usługi).
- Zarządzanie lokalną siecią teleinformatyczną.
- Kontrola kosztów usług IT.
- Negocjacje nowych umów serwisowych.
- Planowanie i zarządzanie czasem.
- Zapewnienie planowej implementacji projektów;
- Koordynacja z pozostałymi działami czasu wprowadzania nowych rozwiązań lub zmian.
IT Project Manager
- Zarządzanie projektami w obszarze IT.
- Przygotowywanie harmonogramów projektów i określanie wzajemnych zależności raportowanie statusu projektów.
- Ocena i minimalizacja ryzyka.
- Koordynacja działań zespołów IT.
- Przygotowywanie dokumentacji projektowej.
- Współpraca z dostawcami systemów informatycznych,
- Realizacja przetargów na usługi \ produkty IT.
- Koordynacja działem ServiceDesk (1 linia wsparcia dla systemów globalnych, 2 i 3 dla systemów lokalnych).
- Zapewnienie terminowej realizacji bieżących działań, eskalacja problemów.
- Zarządzanie zespołem w zakresie efektywnego wsparcia informatycznego wg Metodologii ITIL'a.
- Odpowiedzialność za realizacje wskaźników finansowych jak i jakościowych SLA.
- Administrowanie środkami trwałymi IT (sprzęt, oprogramowanie/licencje, usługi).
- Zarządzanie lokalną siecią teleinformatyczną.
- Kontrola kosztów usług IT.
- Negocjacje nowych umów serwisowych.
- Planowanie i zarządzanie czasem.
- Zapewnienie planowej implementacji projektów;
- Koordynacja z pozostałymi działami czasu wprowadzania nowych rozwiązań lub zmian.
IT Project Manager
- Zarządzanie projektami w obszarze IT.
- Przygotowywanie harmonogramów projektów i określanie wzajemnych zależności raportowanie statusu projektów.
- Ocena i minimalizacja ryzyka.
- Koordynacja działań zespołów IT.
- Przygotowywanie dokumentacji projektowej.
- Współpraca z dostawcami systemów informatycznych,
- Realizacja przetargów na usługi \ produkty IT.
Pracownik Działu Informatyki - Service Desk
Bieżąca realizacja problemów
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów wewnętrznych;
- Zapewnienie bieżącego wsparcia dla pracowników w sprawach dotyczących obsługi informatycznej;
- Usuwanie problemów pojawiających się w LAN TNT;
- Współpraca z serwisami/zgłaszanie/odbiór/weryfikacja napraw;
- Dystrybucja wewnętrznych instrukcji i procedur postępowania;
- Administracja poczty elektronicznej (Lotus Notes)
- Uzyskanie niezbędnych szkoleń, wymaganych do efektywnego wykonywania obowiązków;
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów wewnętrznych;
- Zapewnienie bieżącego wsparcia dla pracowników w sprawach dotyczących obsługi informatycznej;
- Usuwanie problemów pojawiających się w LAN TNT;
- Współpraca z serwisami/zgłaszanie/odbiór/weryfikacja napraw;
- Dystrybucja wewnętrznych instrukcji i procedur postępowania;
- Administracja poczty elektronicznej (Lotus Notes)
- Uzyskanie niezbędnych szkoleń, wymaganych do efektywnego wykonywania obowiązków;
Szkolenia i kursy
2010 - 2013 Cykl Szkoleń Akademia Menedżera.
Kontrakt OSH. Warszawa ( warsztaty \ szkolenie)
Budowanie Zespołu (Umiejętne stosowanie mechanizmów procesu grupowego).
Coaching (Efektywny rozwój umiejętności pracownika).
Rekrutacja (Weryfikacja: kompetencji kandydatów, wymaganych kwalifikacji).
Komunikacja (Budowanie dobrego kontaktu, Typologia osobowości; Asertywna odmowa).
Przywódca czy Zarządca (Rola Menedżera w strukturach organizacji).
Zarządzanie wynikami pracy ( Komunikacja: rozmowa oceniająca).
2012 Szkolenie + Certyfikatu ITIL V3 Foundation (Exin) – Zarządzanie usługami IT.
CTPartners S.A.
2011 Szkolenie z zakresu Ochrony Informacji niejawnych w systemach i sieciach Teleinformatycznych (ABW). Uzyskanie Certyfikatu w zakresie dostępu do informacji oznaczonych klauzulą Poufne.
2006 Zarządzanie infrastruktura IT, zgodnie z ITIL Foundation V2.
Apollo 13 - gra symulacyjna zapoznająca z procesami ITIL.
CTPartners S.A.
2005 Lotus Domino Designer ND520 Formula Language.
ABC Data.
2005 SMS Server 2596B: Zarządzanie SMS Server.
ABC Data.
2004 Przygotowanie do migracji NT 4.0 Server -> 2003 Server. Integral Technology.
2004 Lotus Domino Designer ND510 Podstawy Projektowania. IBM Polska..
2004 Active Directory – Architektura.
Altkom.
2001 Instalacja i konfiguracja Microsoft Windows 2000 Server.
Edusoft.
1998 Administracja Microsoft Windows NT 4.0 Server
Edusoft.
Kontrakt OSH. Warszawa ( warsztaty \ szkolenie)
Budowanie Zespołu (Umiejętne stosowanie mechanizmów procesu grupowego).
Coaching (Efektywny rozwój umiejętności pracownika).
Rekrutacja (Weryfikacja: kompetencji kandydatów, wymaganych kwalifikacji).
Komunikacja (Budowanie dobrego kontaktu, Typologia osobowości; Asertywna odmowa).
Przywódca czy Zarządca (Rola Menedżera w strukturach organizacji).
Zarządzanie wynikami pracy ( Komunikacja: rozmowa oceniająca).
2012 Szkolenie + Certyfikatu ITIL V3 Foundation (Exin) – Zarządzanie usługami IT.
CTPartners S.A.
2011 Szkolenie z zakresu Ochrony Informacji niejawnych w systemach i sieciach Teleinformatycznych (ABW). Uzyskanie Certyfikatu w zakresie dostępu do informacji oznaczonych klauzulą Poufne.
2006 Zarządzanie infrastruktura IT, zgodnie z ITIL Foundation V2.
Apollo 13 - gra symulacyjna zapoznająca z procesami ITIL.
CTPartners S.A.
2005 Lotus Domino Designer ND520 Formula Language.
ABC Data.
2005 SMS Server 2596B: Zarządzanie SMS Server.
ABC Data.
2004 Przygotowanie do migracji NT 4.0 Server -> 2003 Server. Integral Technology.
2004 Lotus Domino Designer ND510 Podstawy Projektowania. IBM Polska..
2004 Active Directory – Architektura.
Altkom.
2001 Instalacja i konfiguracja Microsoft Windows 2000 Server.
Edusoft.
1998 Administracja Microsoft Windows NT 4.0 Server
Edusoft.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
MTB
Inne
Prawo jazdy: kat.: A, B
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość