Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Markeringu i Public Relations
- komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, kontakty z mediami, redagowanie informacji prasowych, współorganizowanie konferencji i imprez,
- przygotowanie wewnętrznego news leadera i broszur dla klienta, tworzenie ulotek, plakatów, zbieranie referencji i redagowanie listów referencyjnych,
- współtworzenie i dbałość o procedury wewnętrzne firmy,
- opieka nad programem partnerskim,
- zdobywanie nowych i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami,
- przeprowadzanie prezentacji i seminariów z obsługi oprogramowania ARIS,
- manager produktu ARIS Portal.
- przygotowanie wewnętrznego news leadera i broszur dla klienta, tworzenie ulotek, plakatów, zbieranie referencji i redagowanie listów referencyjnych,
- współtworzenie i dbałość o procedury wewnętrzne firmy,
- opieka nad programem partnerskim,
- zdobywanie nowych i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami,
- przeprowadzanie prezentacji i seminariów z obsługi oprogramowania ARIS,
- manager produktu ARIS Portal.
Szkolenia i kursy
CustomerCentric Selling, Metodyka AVE, ARIS PPM, ARIS TOOLSET, ARIS SOA Architect, i jeszcze jakieś "maketingowo - piarowe" :)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
muzyka (do niedawna manager zespołu HO! www.ho.art.pl),
kino offowe,
media,
pisanie scenariuszy,
montowanie dźwięków,
motocross,
kabaret.
kino offowe,
media,
pisanie scenariuszy,
montowanie dźwięków,
motocross,
kabaret.
Organizacje
2001 – 2006 Działalność w organizacji studenckiej „Dom Europejski”
- organizacja imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych mających na celu promocję idei zjednoczonej Europy.
2001 – 2006 Członek Samorządu Studentów Collegium Europaeum Gnesnense, UAM w Poznaniu
- organizacja spotkań z m.in.: Aleksandrem Kwaśniewskim, Jerzym Buzkiem, Tadeuszem Mazowieckim, Danutą Hübner,
- organizacja m.in.: pierwszych gnieźnieńskich juwenaliów oraz ich kolejnych edycji – cyklicznej imprezy masowej dla ponad 2 tysięcy osób.
2002 – 2006 Rzecznik prasowy Collegium Europaeum Gnesnense, UAM w Poznaniu
- moderator dyskusji „Europa ale jaka?” z udziałem Bronisława Geremka, Krzysztofa Zanussiego oraz księdza arcybiskupa metropolity gnieźnieńskiego Henryka Muszyńskiego.
- organizacja imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych mających na celu promocję idei zjednoczonej Europy.
2001 – 2006 Członek Samorządu Studentów Collegium Europaeum Gnesnense, UAM w Poznaniu
- organizacja spotkań z m.in.: Aleksandrem Kwaśniewskim, Jerzym Buzkiem, Tadeuszem Mazowieckim, Danutą Hübner,
- organizacja m.in.: pierwszych gnieźnieńskich juwenaliów oraz ich kolejnych edycji – cyklicznej imprezy masowej dla ponad 2 tysięcy osób.
2002 – 2006 Rzecznik prasowy Collegium Europaeum Gnesnense, UAM w Poznaniu
- moderator dyskusji „Europa ale jaka?” z udziałem Bronisława Geremka, Krzysztofa Zanussiego oraz księdza arcybiskupa metropolity gnieźnieńskiego Henryka Muszyńskiego.
Inne
właśnie rozpocząłem realizację swojego pierwszego filmu wg własnego scenariusza. Trzymajcie kciuki.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
AeroClub
Grupa skupia miłośników pięknego uczucia, pasji i coraz częściej zawodu którym jest latanie.
Człowiek od zawsze marzył o lataniu. Tu jest miejsce aby o nim porozmawiać i wymienić doświ
Zarządzanie Procesami Biznesowymi
Celem grupy jest wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy uzytkownikami grupy, poznawanie nowych trendów w zakresie zarządzania procesami biznesowymi i Open SOA.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Badania satysfakcji klienta
Grupa skupia osoby zainteresowane tematyką satysfakcji klienta oraz metod budowy długotrwałych więzi z nim.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coworking
Tablica ogłoszeń dla ludzi chcących pracować w systemie coworkingu. Chcesz wiedzieć czym jest coworking? Zapraszam na grupę.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)