Michał Rogowski

Client Service Director, TNS Polska
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

TNS Polska
Regional Account Director CEE, Client Service Director
In charge of regional clients coordination within the CEE region (Poland, Czech, Slovakia, Hungary, Austria and Ukraine, sometimes also Baltics, Russia, Bulgaria and Romania)

Responsible for all quantitative consumer research in the company, i.e. completed for FMCG clients (both multinational and local companies), also in charge of business coming from Media, Pharmaceutical industry and Social&Polling

Responsible for active client winning/ new business development

Consultant for key clients, active participant in their strategic meetings, workshops facilitator, combining market research results with our clients' business environment understanding

Managing research teams

Member of the company’s Executive Team
TNS Polska
Client Service Director
For many years carrying out research projects using a broad portfolio of methods and techniques, now I'm mostly focused on strategic projects with key role in growing clients' business, including different market segmentation approaches, brand strategy, innovation and value management.

"I really enjoy my current position that gives me the chance to work with the biggest global corporations, but also some local companies and... see them grow."

Specialties
FMCG, strategic research, consumer insight, innovation & market understanding, brand management
Logo
Research Department Director & Client Service Director
Pentor RI/ TNS Pentor
Pentor Research International
Research Team Manager
Case Sp. z o.o.
Research Executive/ Senior Research Executive
Logo
Programming Specialist
Publipolska/ Fincast Sp. z o.o. (Super 1)

Edukacja

Logo
The Warsaw-Illinois Executive MBA, MBA
Uniwersytet Warszawski
Logo
MISH (psychologia, polonistyka), magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
Nieruchomości
Nieruchomości
Wymiana informacji, dyskusje o sektorze nieruchomości komercyjnych
Sprzedaż Nieruchomości prywatne ogłoszenia w Warszawie
Sprzedaż Nieruchomości prywatne ogłoszenia w Warszawie
Zapraszam do zgłaszania bezpośrednich prywatnych ofert nieruchomości na sprzedaż w Warszawie.
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!