Michał Richert

Specjalista ds obsługi Klienta Korporacyjnego
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

HPSM Marketing Public Relations Obsługa urządzeń biurowych Sprzedaż Negocjacje kontraktu Komunikacja System Windows Linux Ubuntu Sieci komputerowe Umiejętności komunikacyjne bezpieczeństwo sieci Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja INformatyka Administracja sieci Szkolenie z autoprezentacji Obsługa Klienta w formie pisemnej i telefo Techniki miękkie Obsługa "trudnego" Klienta. Zabezpieczenia IT Merqury Quality Center Emisja głosu i wywieranie wpływu głosem Windows 10

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Alior Bank S.A.
Starszy specjalista ds. HelpDesk
Bieżąca obsługa Klienta wewnętrznego i zewnętrznego Banku, pomoc w aplikacjach, zgłaszanie błędów, wsparcie merytoryczne w zakresie produktów oferowanych dla Klienta Biznesowego. Wsparcie techniczne platform internetowych Alior Banku.
Alior Bank S.A.
Specjalista ds. obsługi Klienta Korporacyjnego
Bieżąca obsługa Klienta Korporacyjnego Banku BPH w ramach Bankowości Elektronicznej BuisnessNet, oraz doradców w tym zakresie, obsługa produktów dla Klienta Korporacyjnego. Pozostałe poniżej kwestie bez zmian

Dodatkowo:
Testy oprogramowania, testy regresyjne, scenariusze testowe.
Bank BPH
Specjalista ds. obsługi Klienta Korporacyjnego
Bieżąca obsługa Klienta Korporacyjnego Banku BPH w ramach Bankowości Elektronicznej BuisnessNet, oraz doradców w tym zakresie, obsługa produktów dla Klienta Korporacyjnego. Pozostałe poniżej kwestie bez zmian

Dodatkowo:
Testy oprogramowania, testy regresyjne, scenariusze testowe.
Bank BPH
Starszy specjalista ds. wsparcia technicznego
Zespół Platformy Internetowej, zajmowanie się problemami doradców Banku BPH z aplikacjami banku, oraz Klientów z Platformą Internetową Banku BPH (SEZAM, SEZAM BUSINESS, BUSINESSNET oraz GEM24). Wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie obsługi produktów dla Klienta SME - wsparcie dla doradców Klienta Biznesowego.
Bank BPH
Specjalista w Zespole Departamentu Sprzedaży i Obsługi Telefonicznej
Obsługa Kanałów Elektronicznych Klientów Banku BPH (Sezam, Sezam Business, BusinessNet), aktywacja kluczy, pomoc w odblokowaniu konta, pomoc w pierwszym logowaniu, konfiguracja przeglądarek rekomendowanych do obsługi konta w Banku BPH, pomoc w realizacji przelewów, wyjaśnianie statusów zleceń, realizacja dyspozycji składanych za pomocą Bankowości Telefonicznej (Dyspozycje przelewów, zleceń stałych, poleceń zapłaty, spłat kart kredytowych, sprawdzanie sald, zakładanie lokat, udzielanie informacji finansowych), pomoc techniczna dla Klientów korzystających z GEM 24. Sprzedaż produktów Banku BPH.
Kolporter S.A.
Specjalista Obsługi Kontrahenta
Realizacja zamówień Kontrahentów, reklamacje, obsługa zleceń (dopiski, nadziały)
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta
Realizacja zleceń składanych drogą elektroniczną lub wysyłanych inną drogą przez Klientów sieci Orange (zlecenia dotyczące Post-Paid i Mix)
GERMANOS SP.Z.O.O.
Doradca Klienta w sieci sprzedaży
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 (Abonament, Mix, Karta)
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta
Pomoc techniczna w zakresie infolinii technicznej usług internetowych świadczonych przez Telekomunikację Polską
Poczta Polska S.A.
ekspedient
Najpierw praca, jako magazynier w Punkcie Pocztowym GD6, następnie GD 50, potem konwojowanie ładunku pocztowego PP GD2

Szkolenia i kursy

Szkolenia w PTK Centertel i TP
Szkolenie produktowe w Germanos sp z o.o.
Szkolenia w Banku BPH S.A.:
a) Platforma dla Klientów Indywidualnych i SME (Sezam)
b) Platforma dla Klientów Biznesowych (BusinessNet)
c) Bankowość Telefoniczna
d)Szkolenia z umiejętności prezentacji
e)Szkolenia produktowe

Edukacja

Logo
Informatyka i ekonometria, licencjackie
WSB

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie

Zainteresowania

Oprócz pracy dodatkowo:
1. Internet
2. Muzyka (biernie i czynnie)

Inne

Znajomość następujących aplikacji
(Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook, Lotus Notes)
Znajomość aplikacji do obsługi Klienta:
(CRM PeopleSoft, NKV, ProVisio, SWS, ADK,Profile,Aplikacja Call Center,SYT, S2S, ATMK, KOS2, HPSM, WSD, AURUM, YETI)

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Bank BPH
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH. http://www.bph.pl
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
Gdańsk Morze Możliwości
Gdańsk Morze Możliwości
Kultura, Sztuka, Biznes, Inwestycje, Networking, Kontakty Biznesowe Gdańska, Promocja Gdańska.
Gdańsk/Trójmiasto
Gdańsk/Trójmiasto
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujaych w Trójmieście
GE
GE
Grupa pracowników GE wszystkich korporacji General Electric obecnych, byłych i praktykantów.
ORANGE
ORANGE
Grupa pracowników PTK Centertel , operatora telefonii komórkowej ORANGE
PLAY
PLAY
Grupa dla obecnych i byłych pracowników PLAY P4
UmowySLA
UmowySLA
Umowy SLA służą do jasnego opisania oczekiwań względem dostawcy usług IT w zakresie planowanego rozwoju aplikacji IT, wsparcia w razie awarii oraz czasu realizacji usługi IT. W każdej firmie współprac