Umiejętności
Zarządzanie Marką
Business Intelligence
Corporate Branding
Handel elektroniczny
E-commerce Optimization
Zarządzanie pracownikami
Event Management
Telewizja interaktywna
Strategia marketingowa
Monitoring Mediów
Microsoft Office
New Business Development
Reklama online
Online Reputation Management
Zestawy Prasowe
komunikaty prasowe
Rozwój produktu
wprowadzanie produktu
Zarządzanie produktem
Project Management
Public Relations
Badania
Social Marketing
Social Media Marketing
Usability Testing
Usage Analysis
Produkcja wideo
Umiejętności pracy zepołowej
Prawo jazdy kategorii B
umiejętność pracy w warunkach stresu i presji czasu
obsługa sprzętu biurowego (drukarki, faks, urządzenia wielofunkcyjne)
pakiety biurowe Microsoft Office, Open Office, inne powszechnie stosowane oprogramowanie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik agencji reklamowej Brandish (oddział Gdańsk)
b®andish
Kierowanie i koordynacja biurem, zarządzanie pracą zespołu, kontakt z klientami, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, koordynacja wybranych projektów marketingowych, prowadzenie działań sprzedażowych.
portfolio klientów: www.brandish.pl
portfolio klientów: www.brandish.pl
Brand Manager serwisu AkademiaPWN.pl
zarządzanie najliczniejszym serwisem edukacyjnym dla licealistów i nauczycieli w kraju, planowanie i koordynacja kampanii promocyjnych, monitoring mediów, kontakt z mediami, rozwój platformy, wprowadzanie innowacyjnych aplikacji edukacyjnych, współpraca z działami marketingu oraz redakcją Wydawnictwa Szkolnego PWN, zarządzanie komunikacją z użytkownikami, wykorzystywanie niestandardowych form promocji i komunikacji, zarządzanie i rozwój platformy e-commerce (e-sklep),
Brand Manager serwisu edukacyjnego i e-księgarni
Obowiązki: zarządzanie i promocja serwisu (zintegrowane kampanie reklamowe, promocja składników e-commerce, strategia komunikacji), monitorowanie i optymalizacja sprzedaży, opracowywanie koncepcji nowych produktów edukacyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi i interaktywnymi, produkcja serialu internetowego, kontakt z mediami, rozwój platformy, współpraca z działem marketingu oraz redakcją Wydawnictwa Szkolnego PWN, zarządzanie komunikacją z użytkownikami, wykorzystywanie niestandardowych form promocji i komunikacji, zarządzanie przydzielonym budżetem, zarządzanie i rozwój platformy e-commerce
Szkolenia i kursy
Adobe Photoshop oraz Corel jako narzędzie pracy DTP
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą
Zainteresowania
Jogging, kryminał i literatura popularno-naukowa, UX thinking, produktywność, piłka nożna, wybrane seriale
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Animacja 2D/3D
Grupa animacja 2D/3D zrzesza entuzjastów szeroko pojętej animacji, komputerowej i klasycznej.
ARYSTYCZNA GRUPA WSPARCIA
zrzeszenie Artystów i osób showbiznesu wspierających sztukę w mediach i swiadomości odbiorców
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
cool hunting
Cool hunting to w sensie dosłownym wyławianie trendów. Chodzi o tendencje które pojawiają się w modzie, architekturze wnętrz czy te związane ze stylem życia i produktami. To dynamicznie rozwijający si
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
d:holics
Chcesz zlecić wykonanie projektu graficznego?
Jestes grafikiem i szukasz zleceń w branży?
A moze prowadzisz własne studio graficzne i szukasz freelancera? Napisz o tym na naszym forum