Doświadczenie zawodowe
Contact Center - Kierownik Sprzedaży
· Odpowiedzialność za start Contact Center, dedykowanego do strategicznego projektu;
· Rekrutacja i budowa zespołu, logistyka, szkolenie Doradców, tworzenie skryptów rozmów, procedur, regulaminów i opisów czynności na potrzeby startu projektu;
· Przygotowanie systemu motywacyjnego i wyznaczanie celów podległym pracownikom;
· Nadzór nad zachowanie wskaźników jakościowych i ilościowych na kampanii inbound i outbound;
· Coaching
· Nadzór nad sprawami kadrowo-administracyjnymi
· Tworzenie i zarządzanie realizacją kampanii inbound i outbound
· Obsługa posprzedażowa klientów oraz helpdesk dla sieci agentów zewnętrznych na kampanii inbound.
· Rekrutacja i budowa zespołu, logistyka, szkolenie Doradców, tworzenie skryptów rozmów, procedur, regulaminów i opisów czynności na potrzeby startu projektu;
· Przygotowanie systemu motywacyjnego i wyznaczanie celów podległym pracownikom;
· Nadzór nad zachowanie wskaźników jakościowych i ilościowych na kampanii inbound i outbound;
· Coaching
· Nadzór nad sprawami kadrowo-administracyjnymi
· Tworzenie i zarządzanie realizacją kampanii inbound i outbound
· Obsługa posprzedażowa klientów oraz helpdesk dla sieci agentów zewnętrznych na kampanii inbound.
Doradca Klienta - docelowo Kierownik Sekcji
· Realizacja kontaktów telefonicznych do klientów MSP – przedstawienie idei CBZ połączonej z crossellingiem (niekwestionowany lider sprzedaży – średnio podwojony wynik osoby zajmującej 2 miejsce w rankingu)
· Odpowiedzialność za testy i scenariusze nowego systemu IVR dla kampanii inbound
· Tworzenie skryptów rozmów, procedur, regulaminów i opisów czynności dla Doradców, na potrzeby startu Jednostki
· Tworzenie analiz i raportów jakościowych oraz ilościowych podczas pilotażu
· Odpowiedzialność za testy i scenariusze nowego systemu IVR dla kampanii inbound
· Tworzenie skryptów rozmów, procedur, regulaminów i opisów czynności dla Doradców, na potrzeby startu Jednostki
· Tworzenie analiz i raportów jakościowych oraz ilościowych podczas pilotażu
Kierownik Filii
Kredyt Bank S.A.
- planowanie pracy jednostki,
- organizacja czasu pracy,
- szkolenia oraz kontrola pracy zespołu,
- nadzór nad ochroną i bezpieczeństwem obrotu gotówkowego,
- motywacja i nadzór nad rozwojem pracowników,
- ochrona tajemnicy bankowej i sprawy kadrowo-organizacyjne,
- sporządzanie oceny pracy pracowników,
- odpowiedzialność za wykonywanie zadań sprzedażowych,
- podejmowanie decyzji kredytowych,
- przeprowadzanie negocjacji z Klientami,
- współpraca z jednostkami nadrzędnymi
- organizacja czasu pracy,
- szkolenia oraz kontrola pracy zespołu,
- nadzór nad ochroną i bezpieczeństwem obrotu gotówkowego,
- motywacja i nadzór nad rozwojem pracowników,
- ochrona tajemnicy bankowej i sprawy kadrowo-organizacyjne,
- sporządzanie oceny pracy pracowników,
- odpowiedzialność za wykonywanie zadań sprzedażowych,
- podejmowanie decyzji kredytowych,
- przeprowadzanie negocjacji z Klientami,
- współpraca z jednostkami nadrzędnymi
Kierownik Działu Handlowego - woj. łódzkie
- zarządzanie Działem Handlowym;
- budowa struktur sprzedaży;
- realizacja planu sprzedaży;
- optymalne wykorzystanie czasu pracy handlowców;
- rekrutacja i szkolenie pracowników;
- podejmowanie działań marketingowych;
- bieżacy nadzór i dbanie o rozwój kompetencyjny podległych pracowników.
- budowa struktur sprzedaży;
- realizacja planu sprzedaży;
- optymalne wykorzystanie czasu pracy handlowców;
- rekrutacja i szkolenie pracowników;
- podejmowanie działań marketingowych;
- bieżacy nadzór i dbanie o rozwój kompetencyjny podległych pracowników.
Główny Specjalista ds sprzedaży w Contact Center
Zakres obowiązków :
- realizacja założonego planu sprzedaży,
- planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w CC,
- koordynowanie pracy Wydziału,
- nadzór optymalnego wykorzystania czasu pracy,
- nadzorowanie pracy Supervisorów,
- wspieranie rozwoju teleoperatorów,
- prowadzenie coachingów i e-testingów,
- dokonywanie bieżących analiz wyników,
- motywacja pracowników,
- prowadzenie procesów rekrutacji.
- realizacja założonego planu sprzedaży,
- planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w CC,
- koordynowanie pracy Wydziału,
- nadzór optymalnego wykorzystania czasu pracy,
- nadzorowanie pracy Supervisorów,
- wspieranie rozwoju teleoperatorów,
- prowadzenie coachingów i e-testingów,
- dokonywanie bieżących analiz wyników,
- motywacja pracowników,
- prowadzenie procesów rekrutacji.
Referent w Dziale Sprzedaży Ubezpieczeń Komunikacyjnych ds. Kluczowych Klientów
- Zawieranie umów ubezpieczeniowych
- Kalkulacje składek
- Wycena pojazdów zgłaszanych do ubezpieczenia
- Utrzymywanie kontaktu z klientami
- Tworzenie raportów na potrzeby Centrali
Współpraca na umowę-zlecenie, niestety bez możliwości przedłużenia współpracy ( na zastępstwo )
- Kalkulacje składek
- Wycena pojazdów zgłaszanych do ubezpieczenia
- Utrzymywanie kontaktu z klientami
- Tworzenie raportów na potrzeby Centrali
Współpraca na umowę-zlecenie, niestety bez możliwości przedłużenia współpracy ( na zastępstwo )
Projekty
mBank - Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych
Wdrożenie od podstaw sprzedaży, poprzez kanał Contact Center, ubezpieczeń komunikacyjnych wielu firm za pośrednictwem mBanku - dzisiaj to jedna z kluczowych linii biznesowych.
Zakres obowiązków
Rekrutacja personelu, tworzenie procedur, skryptów rozmów, coaching, szkolenia twarde i miękkie, stworzenie systemu motywacyjnego i premiowego, analiza rozmów, realizacja planu sprzedażowego poprzez podległe CC.
Szkolenia i kursy
2014 sierpień - Skuteczne techniki rozmowy telefonicznej z klientem sektora MSP, GBR Resources Sp. z o.o.
2013 maj - Coaching Operacyjny, Mercuri International
2012 wrzesień - Metodyka Oceny Zdolności Kredytowej, Pełny raport BIK, TZ SKOK Sp. z o.o. S.K.A.
2012 lipiec - Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych - Świadectwo Eksperckie Warszawa
2012 lipiec - Postępowanie pracowników zatrudnionych przy bezpośredniej obsłudze klienta w obiektach przechowujących wartości pieniężne, w przypadkach wystąpienia zagrożeń o charakterze kryminalnym - Certyfikat ZW NSZZ Policjantów Katowice
2011 wrzesień - Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej - PCK Łódź
2011 czerwiec - ATAZAR Banking Simulator (zwycięzca 1/9 finału) - gra strategiczna
2011 maj - V Cykl Dni Inwestycyjnych KBC TFI S.A. Łódź
2010 grudzień - licencja KNF - produkty ubezpieczeniowe życiowe i majątkowe
2010 wrzesień – Akademia Bezpiecznej Jazdy Piotra Jakuba Bielaka ( TVN Turbo – Jazda Polska ) – Kurs Doskonalenia Jazdy
2008 sierpień - Follow Up - Budowanie zespołu i motywowanie podwładnych - "STS"
2008 kwiecień - I Konferencja Call Center dla branży finansowo-ubezpieczeniowej - Akademia Call Center - COMMUNICATION ONE CONSULTING
2008 styczeń - Ocena Okresowa Pracowników, "Nowe Motywacje"
2008 luty - Ubezpieczenia Komunikacyjne - BRE Ubezpieczenia T.U. S.A.
2007 – Warsztaty „Techniki antystresowe”
2007 - Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych cz. 2, STS, Dzierżązna
2006 - Warsztaty komunikacji i zachowań asertywnych II
2006 - Follow Up - wdrożenie mechanizmu coachingu III - "STS"
2005 - 2006 - szkolenia wewnętrzne z zakresu kompetencji grup eksperckich mBanku
2005 - Warsztaty szkoleniowe "Jak skutecznie zarządzać własnym czasem?"
2005 - Warsztaty "Jak zwiększyć efektywność i szybkość uczenia się"
2005 - Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych - "STS"
2004 - Follow Up - wdrożenie mechanizmu coachingu II - "STS"
2004 - Follow Up - wdrożenie mechanizmu coachingu I - "STS"
2004 - Warsztaty komunikacji i zachowań asertywnych I
2013 maj - Coaching Operacyjny, Mercuri International
2012 wrzesień - Metodyka Oceny Zdolności Kredytowej, Pełny raport BIK, TZ SKOK Sp. z o.o. S.K.A.
2012 lipiec - Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych - Świadectwo Eksperckie Warszawa
2012 lipiec - Postępowanie pracowników zatrudnionych przy bezpośredniej obsłudze klienta w obiektach przechowujących wartości pieniężne, w przypadkach wystąpienia zagrożeń o charakterze kryminalnym - Certyfikat ZW NSZZ Policjantów Katowice
2011 wrzesień - Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej - PCK Łódź
2011 czerwiec - ATAZAR Banking Simulator (zwycięzca 1/9 finału) - gra strategiczna
2011 maj - V Cykl Dni Inwestycyjnych KBC TFI S.A. Łódź
2010 grudzień - licencja KNF - produkty ubezpieczeniowe życiowe i majątkowe
2010 wrzesień – Akademia Bezpiecznej Jazdy Piotra Jakuba Bielaka ( TVN Turbo – Jazda Polska ) – Kurs Doskonalenia Jazdy
2008 sierpień - Follow Up - Budowanie zespołu i motywowanie podwładnych - "STS"
2008 kwiecień - I Konferencja Call Center dla branży finansowo-ubezpieczeniowej - Akademia Call Center - COMMUNICATION ONE CONSULTING
2008 styczeń - Ocena Okresowa Pracowników, "Nowe Motywacje"
2008 luty - Ubezpieczenia Komunikacyjne - BRE Ubezpieczenia T.U. S.A.
2007 – Warsztaty „Techniki antystresowe”
2007 - Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych cz. 2, STS, Dzierżązna
2006 - Warsztaty komunikacji i zachowań asertywnych II
2006 - Follow Up - wdrożenie mechanizmu coachingu III - "STS"
2005 - 2006 - szkolenia wewnętrzne z zakresu kompetencji grup eksperckich mBanku
2005 - Warsztaty szkoleniowe "Jak skutecznie zarządzać własnym czasem?"
2005 - Warsztaty "Jak zwiększyć efektywność i szybkość uczenia się"
2005 - Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych - "STS"
2004 - Follow Up - wdrożenie mechanizmu coachingu II - "STS"
2004 - Follow Up - wdrożenie mechanizmu coachingu I - "STS"
2004 - Warsztaty komunikacji i zachowań asertywnych I
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
Ponad 18 letnie doświadczenie w tworzeniu DJ'skich setów i nieco krótsze w prowadzeniu dyskotek i imprez okolicznościowych. Kopalnia wiedzy o muzyce i nieograniczone zasoby kolekcjonerskie.
SAMOCHODY.... Kochają mnie, a ja kocham je.... Wiem o nich wszystko - za mało tu miejsca żeby wszystko o tym napisać :-)
SAMOCHODY.... Kochają mnie, a ja kocham je.... Wiem o nich wszystko - za mało tu miejsca żeby wszystko o tym napisać :-)
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agenci Ubezpieczeniowi
Branżowa społeczności agentów ubezpieczeniowych w pracy i po pracy ... Przyłącz się!
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
As Kierownicy
Grupa dla osób, które chcą wiedzieć więcej niż pozostali kierowcy, jeździć bezpieczniej i znać przepisy ruchu drogowego lepiej niż inni.
Autka
Grupa dla pasjonatów motoryzacji, kierowców, podróżujących samochodami i wszystkich, którym cztery kółka nie są obce.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Gra o Życie
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy opisanej w książce "Gra o Życie. Największy w historii sekret motywacji".