Michał Podsiadło

Call/Contact Center Manager; Branch Manager
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Departament Sprzedaży Zdalnej i Obsługi Klienta - Sekcja Budowania Relacji
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Contact Center - Kierownik Sprzedaży
· Odpowiedzialność za start Contact Center, dedykowanego do strategicznego projektu;
· Rekrutacja i budowa zespołu, logistyka, szkolenie Doradców, tworzenie skryptów rozmów, procedur, regulaminów i opisów czynności na potrzeby startu projektu;
· Przygotowanie systemu motywacyjnego i wyznaczanie celów podległym pracownikom;
· Nadzór nad zachowanie wskaźników jakościowych i ilościowych na kampanii inbound i outbound;
· Coaching
· Nadzór nad sprawami kadrowo-administracyjnymi
· Tworzenie i zarządzanie realizacją kampanii inbound i outbound
· Obsługa posprzedażowa klientów oraz helpdesk dla sieci agentów zewnętrznych na kampanii inbound.
PKO Bank Polski
Doradca Klienta - docelowo Kierownik Sekcji
· Realizacja kontaktów telefonicznych do klientów MSP – przedstawienie idei CBZ połączonej z crossellingiem (niekwestionowany lider sprzedaży – średnio podwojony wynik osoby zajmującej 2 miejsce w rankingu)
· Odpowiedzialność za testy i scenariusze nowego systemu IVR dla kampanii inbound
· Tworzenie skryptów rozmów, procedur, regulaminów i opisów czynności dla Doradców, na potrzeby startu Jednostki
· Tworzenie analiz i raportów jakościowych oraz ilościowych podczas pilotażu
Logo
Branch Manager
Twoja KASA aka OPOLSKA SKOK
Praktycznie takie same jak w poprzednim miejscu pracy :-)
Dodatkowo:
- opieka nad 5 Oddziałami w Łodzi;
- nadzór i realizacja ogólnopolskich kampanii telefonicznych
Kredyt Bank
Kierownik Filii
Kredyt Bank S.A.
- planowanie pracy jednostki,
- organizacja czasu pracy,
- szkolenia oraz kontrola pracy zespołu,
- nadzór nad ochroną i bezpieczeństwem obrotu gotówkowego,
- motywacja i nadzór nad rozwojem pracowników,
- ochrona tajemnicy bankowej i sprawy kadrowo-organizacyjne,
- sporządzanie oceny pracy pracowników,
- odpowiedzialność za wykonywanie zadań sprzedażowych,
- podejmowanie decyzji kredytowych,
- przeprowadzanie negocjacji z Klientami,
- współpraca z jednostkami nadrzędnymi
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUZ
Kierownik Działu Handlowego - woj. łódzkie
- zarządzanie Działem Handlowym;
- budowa struktur sprzedaży;
- realizacja planu sprzedaży;
- optymalne wykorzystanie czasu pracy handlowców;
- rekrutacja i szkolenie pracowników;
- podejmowanie działań marketingowych;
- bieżacy nadzór i dbanie o rozwój kompetencyjny podległych pracowników.
mBank S.A.
Główny Specjalista ds sprzedaży w Contact Center
Zakres obowiązków :
- realizacja założonego planu sprzedaży,
- planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w CC,
- koordynowanie pracy Wydziału,
- nadzór optymalnego wykorzystania czasu pracy,
- nadzorowanie pracy Supervisorów,
- wspieranie rozwoju teleoperatorów,
- prowadzenie coachingów i e-testingów,
- dokonywanie bieżących analiz wyników,
- motywacja pracowników,
- prowadzenie procesów rekrutacji.
Aneta S.
Aneta S. · współpracownik
wystawiono
Michał jest niezwykle kreatywną osobą, tam gdzie inni nie widzą wyjścia, on zobaczy światełko w tunelu. Nie ma dla niego rzeczy niemożliwych, ani nieosiągalnych. To co dla innych jest sufitem, dla niego stanowi podłogę.
TUiR WARTA S.A.
Referent w Dziale Sprzedaży Ubezpieczeń Komunikacyjnych ds. Kluczowych Klientów
- Zawieranie umów ubezpieczeniowych
- Kalkulacje składek
- Wycena pojazdów zgłaszanych do ubezpieczenia
- Utrzymywanie kontaktu z klientami
- Tworzenie raportów na potrzeby Centrali

Współpraca na umowę-zlecenie, niestety bez możliwości przedłużenia współpracy ( na zastępstwo )

Projekty

mBank - Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych
Wdrożenie od podstaw sprzedaży, poprzez kanał Contact Center, ubezpieczeń komunikacyjnych wielu firm za pośrednictwem mBanku - dzisiaj to jedna z kluczowych linii biznesowych.
Zakres obowiązków
Rekrutacja personelu, tworzenie procedur, skryptów rozmów, coaching, szkolenia twarde i miękkie, stworzenie systemu motywacyjnego i premiowego, analiza rozmów, realizacja planu sprzedażowego poprzez podległe CC.

Szkolenia i kursy

2014 sierpień - Skuteczne techniki rozmowy telefonicznej z klientem sektora MSP, GBR Resources Sp. z o.o.
2013 maj - Coaching Operacyjny, Mercuri International
2012 wrzesień - Metodyka Oceny Zdolności Kredytowej, Pełny raport BIK, TZ SKOK Sp. z o.o. S.K.A.
2012 lipiec - Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych - Świadectwo Eksperckie Warszawa
2012 lipiec - Postępowanie pracowników zatrudnionych przy bezpośredniej obsłudze klienta w obiektach przechowujących wartości pieniężne, w przypadkach wystąpienia zagrożeń o charakterze kryminalnym - Certyfikat ZW NSZZ Policjantów Katowice
2011 wrzesień - Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej - PCK Łódź
2011 czerwiec - ATAZAR Banking Simulator (zwycięzca 1/9 finału) - gra strategiczna
2011 maj - V Cykl Dni Inwestycyjnych KBC TFI S.A. Łódź
2010 grudzień - licencja KNF - produkty ubezpieczeniowe życiowe i majątkowe
2010 wrzesień – Akademia Bezpiecznej Jazdy Piotra Jakuba Bielaka ( TVN Turbo – Jazda Polska ) – Kurs Doskonalenia Jazdy
2008 sierpień - Follow Up - Budowanie zespołu i motywowanie podwładnych - "STS"
2008 kwiecień - I Konferencja Call Center dla branży finansowo-ubezpieczeniowej - Akademia Call Center - COMMUNICATION ONE CONSULTING
2008 styczeń - Ocena Okresowa Pracowników, "Nowe Motywacje"
2008 luty - Ubezpieczenia Komunikacyjne - BRE Ubezpieczenia T.U. S.A.
2007 – Warsztaty „Techniki antystresowe”
2007 - Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych cz. 2, STS, Dzierżązna
2006 - Warsztaty komunikacji i zachowań asertywnych II
2006 - Follow Up - wdrożenie mechanizmu coachingu III - "STS"
2005 - 2006 - szkolenia wewnętrzne z zakresu kompetencji grup eksperckich mBanku
2005 - Warsztaty szkoleniowe "Jak skutecznie zarządzać własnym czasem?"
2005 - Warsztaty "Jak zwiększyć efektywność i szybkość uczenia się"
2005 - Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych - "STS"
2004 - Follow Up - wdrożenie mechanizmu coachingu II - "STS"
2004 - Follow Up - wdrożenie mechanizmu coachingu I - "STS"
2004 - Warsztaty komunikacji i zachowań asertywnych I

Edukacja

Logo
Ekonomia - Gospodarka Przestrzenna - Praca "Wpływ transportu samochodowego na środowisko", magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Bankowość i Ubezpieczenia - Praca "Analiza ubezpieczenia samochodowego Auto-Casco", licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów Bankowości i Ubezpieczeń w Łodzi

Specjalizacje

Bankowość
Zarządzanie bankowością

Zainteresowania

Ponad 18 letnie doświadczenie w tworzeniu DJ'skich setów i nieco krótsze w prowadzeniu dyskotek i imprez okolicznościowych. Kopalnia wiedzy o muzyce i nieograniczone zasoby kolekcjonerskie.

SAMOCHODY.... Kochają mnie, a ja kocham je.... Wiem o nich wszystko - za mało tu miejsca żeby wszystko o tym napisać :-)

Grupy

26 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agenci Ubezpieczeniowi
Agenci Ubezpieczeniowi
Branżowa społeczności agentów ubezpieczeniowych w pracy i po pracy ... Przyłącz się!
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
As Kierownicy
As Kierownicy
Grupa dla osób, które chcą wiedzieć więcej niż pozostali kierowcy, jeździć bezpieczniej i znać przepisy ruchu drogowego lepiej niż inni.
Autka
Autka
Grupa dla pasjonatów motoryzacji, kierowców, podróżujących samochodami i wszystkich, którym cztery kółka nie są obce.
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Chevrolet
Chevrolet
Dla wszystkich miłośników tej marki !
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Gra o Życie
Gra o Życie
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy opisanej w książce "Gra o Życie. Największy w historii sekret motywacji".