Michał Płużyński

Student, Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Grójec, mazowieckie

Umiejętności

AX 2009 Microsoft Office SAP System Windows Prawo jazdy kat B obsługa programu WF MAG

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik składu hydraulicznego
Market Budowlany B. Lubowska, K.Ścisłowska
• nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska;
• tworzenie i wdrażanie strategii zakupów i sprzedaży hurtowni;
• przydzielanie obowiązków, wyznaczanie zadań dla pracowników hurtowni;
• kontrolowanie i aktualizowanie stanów magazynowych hurtowni;
• rekrutowanie pracowników oraz organizowanie szkoleń;
• kontrolowanie i nadzorowanie wykonywania powierzonych zadań;
• przygotowywanie i składanie raportów z działalności hurtowni;
• prowadzenie działań marketingowych;
• analizowanie rynku i działalności konkurencji;
• dobieranie produktów przeznaczonych do sprzedaży.
• prowadzenie negocjacji związanych z cenami zakupów.
• poszukiwanie nowych dostawców.
• zdobywanie nowych klientów
• obsługa inwestycji
• przygotowanie ofert inwestycyjnych
Grudnik Sp. z o.o.
Handlowiec
• aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie do współpracy nowych klientów
• zamawianie, przyjmowanie oraz wydawanie towaru
• dokumentowanie sprzedaży
• prowadzenie rozliczeń handlowych
• kontrola należności
• załatwianie reklamacji odbiorców
• podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
• realizowanie strategii handlowej firmy
• realizacja planów sprzedaży
• doradztwo techniczne
• przygotowywanie ofert dla klientów
• obsługa klientów, realizacja zamówień
• planowanie dostaw
Logo
Handlowiec
PRO-MOTO
• sprzedaż ubiorów, akcesoriów motocyklowych oraz części eksploatacyjnych
• dbanie o ekspozycję towarów
• realizacja założonych planów sprzedaży
• raportowanie pracy własnej
• składanie zamówień dotyczących asortymentu
• dbanie o wizerunek sklepu
• promowanie sklepu
• poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
• dokumentowanie sprzedaży
• przyjmowanie reklamacji
obsługa klientów
Logo
zarządca ds nieruchomości
W-Z zarządzanie Nieruchomościami
• Prowadzenie dokumentacji dla Urzędu Statystycznego Przeprowadzanie rozmów wstępnych z klientami w celu ustalenia potrzeb Klienta
• Obsługa w zakresie dostawy mediów - zawieranie umów z dostawcami, negocjowanie warunków realizacji umów, sprawdzenie faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym.
• Dokonywanie odczytów mierników głównych oraz w poszczególnych lokalach (na podstawie stosownych ustaleń Wspólnoty), bieżąca analiza wskazań
• Ubezpieczenie nieruchomości
• Prowadzenie ewidencji meldunkowej
• Zwoływanie w terminie ustawowym zebrań Wspólnoty oraz na każde żądanie Zarządu Wspólnoty
• Składanie Wspólnocie sprawozdań z prowadzonych spraw
• Zawieranie umów w imieniu wspólnoty za wszelkiego rodzaju usługi
• przeprowadzenie obowiązkowych przeglądów technicznych zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego
• przeprowadzanie remontów budynku oraz inwestycji zgodnie z przyjętym przez wspólnotę planem remontów
• przyjmowanie zgłoszeń awarii, usterek i interwencji od Właścicieli lokali
• prowadzenie ewidencji zgłoszeń usterek, awarii i interwencji
• Stawianie się na nieruchomości na każde żądanie Właścicieli oraz Zarządu Wspólnoty
• Składanie Wspólnocie sprawozdań z prowadzonych spraw
Finish Profiles sp. z o.o.
handlowiec
• Przygotowanie i prezentacja ofert sprzedaży
• Przeprowadzanie rozmów wstępnych z klientami w celu ustalenia potrzeb Klienta
• Przegotowanie oferty
• Wyliczenia powierzchni dachowych zgodnie z projektem za pomocą programu
• Prowadzenie magazynu na potrzeby punktu sprzedaży
• Prowadzenie całego punktu sprzedaży
• Wystawianie faktur
Metrohome24
Agent Nieruchomości
• Przygotowanie i prezentacja ofert sprzedaży dla sprzedającego do akceptacji
• Przeprowadzanie rozmów wstępnych z klientami w celu ustalenia rodzaju i cech poszukiwanej nieruchomości
• Przegotowanie wszelkiej dokumentacji obowiązkowej dla poszczególnych transakcji: sporządzanie umowy przedwstępnej, umowy sprzedaży, umowy najmu, umowy pośrednictwa, stała współpraca z Działem Logistyki i Działem Produkcji.
• Nadzorowanie zgodności i podpisywania dokumentów finalizujących sprzedaż, kupno lub wynajem, sprawdzenie poprawności zleceń przepływu gotówki od kupującego do sprzedającego
• Występowanie, jako pośrednik między kupującymi a sprzedającymi, reprezentowanie interesów jednej bądź drugiej strony
• Filtrowanie i wyszukiwanie ofert spełniających finansowe, jakościowe i fizyczne wymagania klienta
• Udzielanie pełnych, opisowych i zrozumiałych odpowiedzi na wszystkie pytania klienta w sprawach konstrukcyjnych, finansowych, remontowych, potrzebnych przeglądów, napraw i wycen wartości
• Towarzyszenie osobom kupującym podczas oględzin i inspekcji mieszkań, doradzanie odnośnie odpowiedniości, praktyczności, wartości, porównywanie cen mieszkań
• Sprawdzanie własności do lokalu oraz ogólnego stanu prawnego danego mieszkania
• Sprawdzanie zapisów w księgach wieczystych
• Codzienne przeglądanie i poszukiwanie aktualnych ogłoszeń
• Sprawdzanie zdolności kredytowej klienta
• Poszukiwanie i kontaktowanie się z właścicielami lokali w celu pozyskania nowych i atrakcyjnych lokali
• Dokonywanie oględzin mieszkań w celu szczegółowego ich opisania jeszcze przed prezentacją dla klienta
Logo
Kierownik serwisu rowerowego
Tristore.pl
• kontakt z klientem
• przyjęcie rowerów do serwisu
• wydanie rowerów po serwisie
• pilnowanie czasu realizacji serwisu
• zamawianie części i akcesoriów rowerowych
• pomoc przy pracach serwisowych
• kontrola stanu magazynowego części i akcesoriów
• prace związane z marketingiem serwisu
Faurecia
Pracownik Administracyjny Magazynu
Zapewnienie ciągłości dostaw części na produkcję, gospodarka magazynowa, kontrola wewnętrznego systemu komputerowego Mac Pack, współpraca z Logistyką OUT i In oraz Działem Produkcji, zarządzanie i odpowiedzialność nad operatorami wózków widłowych wchodzących w odpowiednią zmianę.
- Kontrolę zgodności wydań produkcyjnych z systemem i zapotrzebowaniem produkcyjnym.
- Zarządzanie i odpowiedzialność nad podległym personelem.
- Stałą współraca z Działem Logistyki i Działem Produkcji.
- Pełną identyfikowalność wykonywanych czynnośći,przestrzeganie wewnętrznych procedur FFS
- Przestrzeganie zasady FIFO.
- Kontrolę nad awizacjami exportowo-importowymi.
- Przygotowywanie dokumentów exportowo-importowych wg. zaleceń.
- Osiąganie zgodności w funkcjonowaniu Dzialu z polityką jakości, środowiskową i BHP oraz procedurami i wymaganiami norm Zintegrowanego Systemu Zarządzania
- Wdrażanie narzędzi standardów FES.
- Wdrażanie, stosowanie i utrzymanie wymagań norm ISO/TS 16949, ISO 14001, PN-N-18001
- Realizowanie wysyłek w systemie SAP i MII
Faurecia
Stażysta
- sporządzanie miesięcznych raportów kosztowych dotyczących zakładów firmy Faurecia znajdujących się w Zachodniej Europie.
- planowanie transportu komponentów foteli samochodowych z Hiszpanii.
- bezpośredni kontakt z firmą transportową w Hiszpanii,
- bezpośredni kontakt z firmą transportową w Polsce.
- bezpośredni kontakt z dostawcami
- nadzorowanie transportu komponentów foteli samochodowych z Hiszpanii.
- korzystanie z systemu oPhone.
- prace biurowe.
- przygotowywanie prezentacji dotyczących udoskonaleń wprowadzanych z firmie Faurecia.
-
Atlantic Sp. z o.o.
magazynier
- Realizacja zamówień indywidualnych, oraz grupowych za pomocą terminali
obsługiwanych przez system SAP (pickowanie) - (podstawowa znajomość systemu
SAP w terminalach, oraz na komputerach).
- Rozładunek i przyjecie towaru od dostawców krajowych.
- Odbiór ilościowy i jakościowy towaru zgodnie z obowiązującymi standardami.
- Prawidłowe rozmieszczenie towaru w/g przyjętych procedur i standardów.
- Utrzymywanie pełnej dostępności przyjętego towaru dla potrzeb Działów Sprzedaży.
- Utrzymywanie ładu i porządku w zakresie zgodności z przepisami dot. Prowadzenia
gospodarki magazynowej.
- Przeprowadzenie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami inwentaryzacji
przez skanowanie towaru.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, inżynierskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Praca fizyczna
Pracownicy magazynowi

Zainteresowania

komputer, motoryzacja, zdrowie, wędkarstwo, sport

Inne

- znajomość obsługi komputera: Znajomość Pakietu MS Office, całe środowisko Windows, Bardzo dobra znajomość obsługi Internetu, orientacja w sprzedaży internetowej (np. Allegro), Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego.
- umiejętności interpersonalne: Umiejętność szybkiej analizy faktów i podejmowania decyzji;
Komunikatywność, szybkie uczenie i przystosowywanie się do sytuacji;
Determinacja w dążeniu do celu, dokładność, rzetelność, punktualność, zaangażowanie w wykonywaną pracę i optymizm;
Profesjonalne podejście do każdego zadania, umiejętność rozwiązywania problemów;
Operatywność, odporność na stres, odpowiedzialność;
Umiejętność pracy pod presją czasu;
Umiejętność pracy zarówno w grupie jak i na samodzielnym stanowisku;
- prawo jazdy: kat. B od 2006r (doświadczenie w prowadzeniu różnych samochodów osobowych - 6 lat).