Umiejętności
Active Directory
Analiza biznesowa
Business Intelligence
Zarządzanie zmianą
Zadowolenie klienta
E-commerce
Zarządzanie IT
IT Operations
Zarządzanie usługami IT
Strategia IT
ITIL
Zarządzanie
Microsoft Exchange
Outsourcing
Program Management
Project Management
dostarczanie usług
SharePoint
Sla
administracja systemami
Przywództwo w zespole
zarządzanie dostawcami
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
hiszpański
biegły
francuski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Service Desk Specialist
Indra
troubleshooting of IT related problems from in-house software to
hardware,
escalating unresolved network issues
taking ownership of user problems and follow up the status of problems on behalf of the user and communicate progress in a timely manner
maintaining a high degree of customer service for all support queries and adhere to all service management
(Remedy, Ms Office, SAP, Cisco IP, VPN)
hardware,
escalating unresolved network issues
taking ownership of user problems and follow up the status of problems on behalf of the user and communicate progress in a timely manner
maintaining a high degree of customer service for all support queries and adhere to all service management
(Remedy, Ms Office, SAP, Cisco IP, VPN)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.