Michał Piechocki

Kadra zarządzająca / Call Center / Obsługa Klienta / Sprzedaż Usług Telekomunikacyjnych
Sosnowiec, śląskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Microsoft PowerPoint Zarządzanie zespołem Sprzedaż bezpośrednia Obsługa klienta techniki sprzedażowe Techniki negocjacyjne Szkolenia produktowe Angielski Motywowanie zespołu Techniki sprzedaży i negocjacji Coaching sprzedażowy szkolenia umiejętności miękkich

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. sprzedaży
-pełna obsługa klienta w zakresie sprzedażowym i obsługowym
-aktywna sprzedaż usług
-obsługa klientów B2C i B2B
-realizacja celów sprzedażowych
-aktywne poszerzanie swojej wiedzy ofertowej i obsługowej
Logo
Doradca klienta
ME M07 Sp. z o.o.
Praca w nowo otwartym sklepie Media Expert w Sosnowcu na stanowisku Doradca Klienta na Dziale RTV.
GTI Sp. z o.o.
doradca klienta
Praca w Katowicach w Salonie Orange jako Doradca Klienta.

Zakres obowiązków:
-pełna obsługa klienta w zakresie sprzedażowym i obsługowym
-aktywna sprzedaż usług
-obsługa klientów B2C i B2B
-realizacja celów sprzedażowych
-aktywne poszerzanie swojej wiedzy ofertowej i obsługowej
-wsparcie współpracowników w zakresie wiedzy i umiejętności sprzedażowych
SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu Sp. z o.o.
Trener Orange Energia
Praca w Sosnowcu dla autoryzowanego agenta Orange Polska na akcji Orange Energia.

Zakres obowiązków:
-szkolenia twarde i miękkie dla doradców
-wdrażanie nowych pracowników
-coaching sprzedażowy i jakościowy z doradcami
-raportowanie wyników sprzedażowych
-tworzenie programów motywujących
SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu Sp. z o.o.
Kierownik Zespołu Sprzedaży B2B
Praca w Sosnowcu dla autoryzowanego agenta Orange Polska na akcji Pozyskanie B2B - SOHO.

Zakres obowiązków:
-szkolenia twarde i miękkie dla doradców
-wdrażanie nowych pracowników
-kontrola pracy, motywowanie, coachingi i koordynowanie zespołu doradców
-realizacja celów sprzedażowych
-raportowanie wyników sprzedażowych
-tworzenie programów motywujących
SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu Sp. z o.o.
Trener / Koordynator Sieci Partnerskiej
Praca w Sosnowcu dla autoryzowanego agenta Orange Polska na Projekcie Partnerskim.

Zakres obowiązków:
-prowadzenie szkoleń i warsztatów jako certyfikowany Trener Orange Polska w lokalizacjach Partnerów
-odbywanie systematycznych wizyt w lokalizacjach Partnerów celem weryfikacji realizacji działań sprzedażowych
-realizacja celów sprzedażowych sieci partnerskiej
-tworzenie projektów wspierających działania sprzedażowe i operacyjne
-stały kontakt z Partnerami SQN jak i z pracownikami Orange Polska S.A.
-współpraca z Działem Jakości SQN celem osiągnięcia jak najlepszej jakości rozmów w Call Center Partnerów
SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu Sp. z o.o.
Specjalista ds. Projektu: Powroty WLR/BSA
Praca w Sosnowcu dla autoryzowanego agenta Orange Polska na Projekcie Partnerskim na akcji Orange Powrót WLR/BSA dla klientów indywidualnych.

Zakres obowiązków:
-wsparcie operacyjne i sprzedażowe na Projekcie Partnerskim SQN na kampanii Powroty WLR/BSA
-tworzenie analiz i raportów sprzedażowo/operacyjnych
-tworzenie projektów wspierających działania sprzedażowe i operacyjne
-przesyłanie baz do certyfikacji
-stały kontakt z Partnerami SQN jak i z pracownikami Orange Polska S.A.
-współpraca z Działem Jakości SQN celem osiągnięcia jak najlepszej jakości rozmów w Call Center Partnerów
Admil Sp. z o.o.
Kierownik Grupy Sprzedażowej
Praca w Bytomiu dla autoryzowanego przedstawiciela Orange Polska: Agnieszka Janik Sp. k. na akcji Orange Powrót WLR dla klientów indywidualnych.

Zakres obowiązków:
-rekrutacja na stanowiska doradców w call center
-szkolenia twarde i miękkie dla doradców w call center
-wdrażanie nowych pracowników
-kontrola pracy, motywowanie, coachingi i koordynowanie grupy doradców call center
-realizacja celów sprzedażowych
Jonasz Malec
Jonasz Malec · współpracownik
wystawiono
Bardzo dobry kierownik, każde ze szkoleń, które prowadził oniemiało słuchaczy i pozwalało na pozyskanie dużej ilości wiedzy.
Sławomir Pietrek
Sławomir Pietrek · podwładny
wystawiono
Człowiek wielozadaniowy. Sumiennie i rzetelnie wykonujący swoje obowiązki, bardzo pomocny, znający się na rzeczy specjalista. Wielokrotnie dzielił się ze mną swoim doświadczeniem, oraz pomagał korygować i pracować nad problemami z którymi sam nie dawałem sobie rady.
Aegon
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Praca w Chorzowie jako Konsultant Telefoniczny proponujący klientom zmianę Otwartego Funduszu Emerytalnego.

Zakres obowiązków:
-wykonywanie połączeń telefonicznych do klientów
-aktywna sprzedaż usług
-obsługa bazy klientów
Contact Center sp. z o. o.
Kierownik Sekcji Operacji
Praca w Katowicach na akcji Orange Utrzymanie dla klientów indywidualnych (MM) (11.09-12.09) i Akwizycja Play dla klientów indywidualnych i biznesowych (12.09-08.10).

Zakres obowiązków:
-szkolenia twarde i miękkie dla doradców w call center
-wdrażanie nowych pracowników
-kontrola pracy, motywowanie, coachingi i koordynowanie grupą doradców call center
-realizacja celów sprzedażowych
Contact Center sp. z o. o.
Konsultant Telefoniczny
Praca w Katowicach jako Konsultant Telefoniczny na akcji Orange Utrzymanie dla klientów indywidualnych (MM).

Zakres obowiązków:
-wykonywanie połączeń telefonicznych do klientów
-aktywna sprzedaż usług
-obsługa bazy klientów

Szkolenia i kursy

Uzyskanie Certyfikatu Trenera Orange Polska z bardzo dobrym wynikiem

Edukacja

Logo
Profil matematyczno-informatyczny, średnie
V Liceum Ogólnokształcące im. Jana Zamoyskiego w Dąbrowie Górniczej

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Prowadzenie i uczestniczenie w imprezach e-sportowych

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Telemarketing
Telemarketing
telemarketing, telesprzedaż