Michał Paschke

Zarządzanie - sprzedaż,obsługa, operations, zakupy
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Handlowy, Prokurent
Stomi Poznań S.A.
Odpowiedzialność za politykę sprzedaży- wolumeny sprzedaży w podziale na grupy asortymentowe, analiza potencjału rynku, kierunki rozwoju, analiza portfolio produktów – cywilnych i wojskowych,
Odpowiedzialność za wysoki poziom współpracy z dystrybutorami, klientami kluczowymi i dalszym otoczeniem firmy
Odpowiedzialność za politykę zakupów surowców i materiałów pomocniczych do produkcji w kontekście kosztów zakupów, utrzymania odpowiednich stanów magazynowych, wyboru dostawców, zabezpieczenia źródeł dostaw, negocjacji z dostawcami
Negocjacje handlowe- umowy krótko i długoterminowe
Zarządzanie zespołem Pionu Handlowego –rekrutacja pracowników poszczególnych działów, współpraca z kierownikami komórek w zakresie kreowania ścieżek rozwoju, rozliczanie realizacji celów, wprowadzanie zmian organizacyjnych w pionie
Współpraca z innymi działami firmy w kosztowym aspekcie wytwarzania produktów, planowania produkcji, wprowadzania nowych wyrobów
Marketing - planowanie działań, budżetowanie
Odpowiedzialność za tworzenie planów rzeczowo-finansowych- część handlowa
Udział w przygotowaniu planów restrukturyzacji firmy
Współpraca z firmami polskiego przemysłu obronnego w zakresie wprowadzania nowych produktów, modernizacji sił zbrojnych, remontów sprzętu wojskowego
Udział w misjach handlowych w ramach polityki rozwoju nowych rynków zbytu
Udział w tworzeniu strategii Polskiej Grupy Zbrojeniowej S.A. – analiza otoczenia w aspekcie konkurencji
Logo
Manager Operacyjny
Aktio Sp. z o.o. (od 2009-11 do 2011-02)
Kierowanie pracą działów wspierających sprzedaż
Audyt procesów i tworzenie procedur
Odpowiedzialność za rozliczenia
Budowanie i utrzymywanie relacji z agentami
Kontrola należności
Kierowanie procesem inwestycyjnym, związanym z rozwojem firmy- poszukiwanie nowej lokalizacji, budowa nowej siedziby
Rekrutacja
Zarządzanie budżetem operacyjnym firmy
Optymalizacja kosztów
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik - Koordynator Sprzedaży Bezpośredniej APH
Polkomtel S.A. Departament Klientów Biznesowych
Zarządzanie zespołem doradców klienta biznesowego w zakresie realizacji planów sprzedaży i utrzymania klienta, wyznaczanie i rozliczanie celów indywidualnych i grupy.
Współpraca z sieciowymi i lokalnymi Partnerami Handlowymi w aspekcie zwiększania efektywności grupy doradców
Szkolenie doradców , Coaching
Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami
Negocjacje
Marketing grupy
Tworzenie ofert dla klientów biznesowych
Zarządzanie budżetem ofert
Wsparcie operacyjne
Planowanie działań wspierających sprzedaż
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Salonu Firmowego Poznań/Warszawa
Polkomtel SA, Departament Klientów Indywidualnych, Poznań
Odpowiedzialność za działalność autonomicznej jednostki handlowej w kontekście realizacji planów sprzedaży, poziomu obsługi klienta, procesów zaopatrzenia, planowania i realizacji budżetu operacyjnego
Zarządzanie zespołem ok., 20 pracowników działów sprzedaży, magazynu, kas – proces zatrudnienia, ustalanie potrzeb szkoleniowych współpracowników, tworzenie budżetu szkoleniowego, wyznaczanie i egzekwowanie celów indywidualnych i całego zespołu,
Bieżące monitorowanie i koordynacja działań sprzedaży
Prowadzenie stałego rozpoznania rynku
Odpowiedzialność za przepływ towarów i środków pieniężnych
Realizacja działań marketingowych zgodnych z polityką firmy
IKEA Retail Sp. z o.o.
Kierownik Administracyjny i Biura Obsługi Klienta
Udział w procesie inwestycyjnym dwóch salonów meblowych w Poznaniu
Nadzór operacyjny nad bieżącym funkcjonowaniem sklepu
Odpowiedzialność za działalność Biura Obsługi Klienta
Odpowiedzialność za działalność Działu Kas
Ustalanie programu szkoleń pracowników
Sporządzanie budżetu Działu Operacyjnego i zarządzanie kosztami
Kontrola przestrzegania procedur bezpieczeństwa i ochrony ludzi i mienia,

Szkolenia i kursy

Uprawnienie do obrotu i sprzedaży broni i materiałów wybuchpwych
Praca w projektach
Szkolenie dla Audytorów
Wewnętrzny System Kontroli
Zarządzanie Zmianą
Seminarium z zakresu Sztuki Obsługi Klienta „Once a Customer – Always a Customer” z udziałem Chrissa Daffy, Warszawa kwiecień 2006
Techniki sprzedażowe – Professional Sales Skills – retail
Zaawansowane negocjacje
Coaching
Standardy Sprzedaży – B2B
Standardy Obsługi Posprzedażnej
Customer Relations Management
Zarządzanie czasem, szkolenie e – learningowe
Jak skutecznie radzić sobie ze stresem
Trening komunikacji wewnętrznej
Ochrona Danych Osobowych i inne

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.