Michał Papkala

przedstawiciel działu obsługi klienta ds wsparcia, TNT Express WorldWide (Poland)

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B bankowość Call Center Umiejętności komunikacyjne CRM Ekonomika Finanse frachty Zarządzanie kluczowymi klientami Microsoft Office Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
przedstawiciel działu obsługi klienta
Obsługa telefoniczna klienta ( udzielanie informacji, obliczanie ceny za transport krajowy, miedzynarodowy i specialny, udzielanie informacji o usługach) • Przyjmowanie i aranżacje odbiorów przesyłek w transporcie krajowym, miedzynarodowym (lotniczy I drogowy) • Organizowanie trasportów specialnych • Przyjmowanie reklamacji i rozwiazywanie ich w ramach dostepnych kompetencji •Organizowanie eksportów na zlecenie stacji zagranicznych I na koszt klienta zagranicznego! •Weryfikacja dokumentów exportowych do odprawy celnej I udzielanie informacji o wymaganiach dotyczących odprawy. •Monitoring przesyłek I podejmowanie działań proaktywnych w razie wystąpienia problemów. (informowanie klientów z regionu Wielkopolski o statusie przesyłki- monitoring import export,, kontakt z stacjami zagraniczymi, rozwiązywanie reklamacji, stały kontakt z działem handlowym, weryfikacja dokumentów celnych)
Logo
asystent ds logistyki
Delphi Automotive Systems Polska (obecnie Nexteer )
1) Planowanie dostaw komponentów do produkcji z Hiszpanii, UK, Portugalii, Francji i Polski
2) Monitorowanie zapasów i utrzymywanie ich na optymalnym poziomie
3) Zlecenia spedycyjne ( transport drobnicowy, przesyłki kurierskie, transport specialny - lotniczy i drogowy
4)Przygotowywanie dokumentów niezbednych do transportu oraz odprawy celnej ( faktury, WZ, listy przewozowe, RW, PW
5) Przygotowywanie deklaracji pochodzenia towarów
6) Tworzenie raportów magazynowych z podziałem na zastosowanie produktów ( towary, komponenty bezpośrednio produkcyjne i pośrednio produkcyjne oraz półprodukty) oraz z podziałem na poszczególnych logistyków z uwzględnieniem dla komponentów typu A
7) Nadzór nad procedurą złomowania i wprowadzanie złomowania do systepu SAP
8) Pomoc w inwentaryzacji - przygotowanie, przebieg i wprowadzanie do systemu oraz inwenatryzacja podwykonawców
9) Wysyłka prototypowych zamównień dla klientów z branży Automotive

Szkolenia i kursy

Szkolenie z zakresu reklamacji dla przewozników w transporcie międzynarodowym i krajowym

prawo jazdy kat B

Edukacja

Logo
zarządzanie- specialność logistyka, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

podróże, pływanie, tenis, gospodarka, polityka

Inne

lubie pomagać bądź dostawać zlecenia zorganizowania różnych rzeczy ( wyjazdów, spotkań, konferencji)

Obsluga programów:
SAP
Lotus
Mainframe
MS Office
Sinumeric 840
AutoCad
Mac OSX
IWork

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Automotive
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Logistyka
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
Pływanie
Pływanie
Grupa miłośników pływania.
PRODUCENCI FILMOWI I TELEWIZYJNI
PRODUCENCI FILMOWI I TELEWIZYJNI
produkcja filmowa i telewizyjna,www.naukamontazu.pl
Transport Spedycja Logistyka
Transport Spedycja Logistyka
Grupa dla osób związanych z branżą transportowo-spedycyjno-logistyczną