Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. Narzędzi i Wsparcia Sprzedaży
Bank Ochrony Środowiska S.A. (Centrala, Departament Sprzedaży Detalicznej)
• projektowanie, tworzenie i wdrażanie narzędzi wspierających proces sprzedaży w Pionie Detalicznym Banku,
• zarządzanie aplikacjami i narzędziami bankowymi, m.in. zarządzanie i rozwój autorskiej aplikacji „Sherlock”,
• tworzenie i wdrażanie kampanii sprzedażowych,
• automatyzacja oraz optymalizacja modelu raportowania oraz procesów sprzedażowych,
• opracowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Pionu Detalicznego (głównie pracowników Departamentu oraz Dyrektorów Oddziałów i Oddziałów Operacyjnych) z obsługi narzędzi wspierających procesy sprzedażowe,
• inicjowanie działań pro-sprzedażowych na podstawie własnych analiz,
• współpraca z innymi departamentami Banku w zakresie realizowanych zadań.
• zarządzanie aplikacjami i narzędziami bankowymi, m.in. zarządzanie i rozwój autorskiej aplikacji „Sherlock”,
• tworzenie i wdrażanie kampanii sprzedażowych,
• automatyzacja oraz optymalizacja modelu raportowania oraz procesów sprzedażowych,
• opracowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Pionu Detalicznego (głównie pracowników Departamentu oraz Dyrektorów Oddziałów i Oddziałów Operacyjnych) z obsługi narzędzi wspierających procesy sprzedażowe,
• inicjowanie działań pro-sprzedażowych na podstawie własnych analiz,
• współpraca z innymi departamentami Banku w zakresie realizowanych zadań.
Analityk Sprzedaży
Bank Ochrony Środowiska S.A. (Region w Krakowie)
• monitorowanie i analiza wyników sprzedażowych,
• przygotowywanie raportów sprzedażowych dla Dyrektora Regionu oraz Centrali Banku,
• stworzenie wskaźnika „WORPS” – wskaźnika efektywnej oceny placówek w zakresie realizacji planów sprzedażowych,
• stworzenie i wdrożenie w całym Banku aplikacji „Sherlock” - narzędzia do zarządzania portfelem klientów, planowania kontaktów z klientami, a także do monitorowania wyników sprzedaży, aktywności i skuteczności sprzedażowej doradców,
• opracowanie i przeprowadzenie szkoleń dla Dyrektorów i Doradców z Regionu w Krakowie w zakresie efektywnej obsługi i analizy baz klientów.
• przygotowywanie raportów sprzedażowych dla Dyrektora Regionu oraz Centrali Banku,
• stworzenie wskaźnika „WORPS” – wskaźnika efektywnej oceny placówek w zakresie realizacji planów sprzedażowych,
• stworzenie i wdrożenie w całym Banku aplikacji „Sherlock” - narzędzia do zarządzania portfelem klientów, planowania kontaktów z klientami, a także do monitorowania wyników sprzedaży, aktywności i skuteczności sprzedażowej doradców,
• opracowanie i przeprowadzenie szkoleń dla Dyrektorów i Doradców z Regionu w Krakowie w zakresie efektywnej obsługi i analizy baz klientów.
Specjalista ds. nieruchomości
• pozyskiwanie i sprzedaż nieruchomości,
• współpraca z firmami deweloperskimi oraz doradcami kredytowymi,
• tworzenie analiz rynku nieruchomości dla Zarządu oraz mediów.
• współpraca z firmami deweloperskimi oraz doradcami kredytowymi,
• tworzenie analiz rynku nieruchomości dla Zarządu oraz mediów.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Zainteresowania
• piłka nożna, stadiony Świata
• statystyka, sofizmaty matematyczne,
• gotowanie, muzyka
• statystyka, sofizmaty matematyczne,
• gotowanie, muzyka
Inne
• Biegła znajomość MS Excel oraz bardzo dobra znajomość VBA
• Bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft SharePoint
• Praktyczna znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL
• Dobra znajomość MS Access, MS PowerPoint
• Dwie nagrody Prezesa Zarządu BOŚ S.A.
• Bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft SharePoint
• Praktyczna znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL
• Dobra znajomość MS Access, MS PowerPoint
• Dwie nagrody Prezesa Zarządu BOŚ S.A.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy