Michał Osadnik
Lider Grupy Sprzedaży, UPC Polska Sp. z o.o.
Siemianowice Śląskie,
śląskie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lider Grupy Sprzedaży
•Zarządzanie Grupą Przedstawicieli Handlowych w Oddziale Katowice (15 osób)
•Odpowiedzialność za realizację celów sprzedaży telewizji kablowej, Internetu i usługi telefonicznej na wydzielonym obszarze
•Odpowiedzialność za stan zatrudnienia w podległej grupie
•Analiza pracy Przedstawicieli Handlowych w terenie (tzw.„coaching”)
•Dystrybucja materiałów promocyjnych i list adresowych
•Sporządzanie raportów sprzedażowych podległej grupy
•Badanie rynku oraz zbieranie i aktualizowanie informacji o konkurencji w zakresie usług telewizyjnych, internetowych i telekomunikacyjnych
•Współpraca oraz dbanie o skuteczną komunikację pomiędzy poszczególnymi działami
•Pośredniczenie w zawieraniu umów abonenckich
•Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji klientów
•Uczestniczenie w tworzeniu i modyfikowaniu obowiązujących procedur (m.in.SOX)
•Czynny udział we wdrażaniu nowych projektów - kilkukrotne zdobycie nagród rocznych dla wyróżniających się pracowników Działu Sprzedaży
•Samodzielne prowadzenie szkoleń wewnętrznych
•Odpowiedzialność za realizację celów sprzedaży telewizji kablowej, Internetu i usługi telefonicznej na wydzielonym obszarze
•Odpowiedzialność za stan zatrudnienia w podległej grupie
•Analiza pracy Przedstawicieli Handlowych w terenie (tzw.„coaching”)
•Dystrybucja materiałów promocyjnych i list adresowych
•Sporządzanie raportów sprzedażowych podległej grupy
•Badanie rynku oraz zbieranie i aktualizowanie informacji o konkurencji w zakresie usług telewizyjnych, internetowych i telekomunikacyjnych
•Współpraca oraz dbanie o skuteczną komunikację pomiędzy poszczególnymi działami
•Pośredniczenie w zawieraniu umów abonenckich
•Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji klientów
•Uczestniczenie w tworzeniu i modyfikowaniu obowiązujących procedur (m.in.SOX)
•Czynny udział we wdrażaniu nowych projektów - kilkukrotne zdobycie nagród rocznych dla wyróżniających się pracowników Działu Sprzedaży
•Samodzielne prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Szkolenia i kursy
1.Warsztaty szkoleniowe dotyczące procesu rekrutacji pracowników (listopad 2006 r.)
2.Coaching – metoda ciągłego doskonalenia pracowników (październik 2006r.)
3.Efektywna diagnoza potrzeb w sprzedaży „Door to Door” (maj 2005 r.)
4.Skuteczne nawiązywanie kontaktu w sprzedaży „Door to Door” (marzec 2005 r.)
5.Warsztaty szkoleniowe dotyczące procesu sprzedaży (listopad 2004 r.)
6.Efektywna komunikacja dla Liderów Grup Sprzedażowych (czerwiec 2004 r.)
7.Warsztaty szkoleniowe z zakresu planowania i zarządzania czasem (lipiec 2003 r.)
8.Warsztaty szkoleniowców wewnętrznych (maj 2003 r.)
9.Motywowanie i „coaching” pracowników (wrzesień 2002 r.)
10.Zarządzanie grupą, budowanie zespołu (marzec 2002 r.)
11.Sztuka pozyskiwania współpracy (luty 2002 r.)
12.Warsztaty szkoleniowe z zakresu technik efektywnej sprzedaży (luty 2001 r.)
13.Elementy techniki interpersonalnej (styczeń 2001 r.)
14.Trening umiejętności kierowniczych (wrzesień 1999 r.)
2.Coaching – metoda ciągłego doskonalenia pracowników (październik 2006r.)
3.Efektywna diagnoza potrzeb w sprzedaży „Door to Door” (maj 2005 r.)
4.Skuteczne nawiązywanie kontaktu w sprzedaży „Door to Door” (marzec 2005 r.)
5.Warsztaty szkoleniowe dotyczące procesu sprzedaży (listopad 2004 r.)
6.Efektywna komunikacja dla Liderów Grup Sprzedażowych (czerwiec 2004 r.)
7.Warsztaty szkoleniowe z zakresu planowania i zarządzania czasem (lipiec 2003 r.)
8.Warsztaty szkoleniowców wewnętrznych (maj 2003 r.)
9.Motywowanie i „coaching” pracowników (wrzesień 2002 r.)
10.Zarządzanie grupą, budowanie zespołu (marzec 2002 r.)
11.Sztuka pozyskiwania współpracy (luty 2002 r.)
12.Warsztaty szkoleniowe z zakresu technik efektywnej sprzedaży (luty 2001 r.)
13.Elementy techniki interpersonalnej (styczeń 2001 r.)
14.Trening umiejętności kierowniczych (wrzesień 1999 r.)
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Bieganie, Piłka Nożna
Organizacje
maratonypolskie.pl; biegajznami.pl; sciezkibiegowe.pl
Inne
•Dobra znajomość oprogramowania pakietu MS OFFICE
•Bardzo dobra znajomość rynku usług telewizyjnych, internetowych i telekomunikacyjnych
•Bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń wewnętrznych poświęconych procesowi sprzedaży i obsługi klienta
•Wysoka precyzja i samodzielność w wykonywaniu zadań
•Zdolności organizacyjne
•Komunikatywność
•Kreatywność
•Wysoka kultura osobista
•Prawo jazdy kategorii B (od 1991 r.)
•Bardzo dobra znajomość rynku usług telewizyjnych, internetowych i telekomunikacyjnych
•Bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń wewnętrznych poświęconych procesowi sprzedaży i obsługi klienta
•Wysoka precyzja i samodzielność w wykonywaniu zadań
•Zdolności organizacyjne
•Komunikatywność
•Kreatywność
•Wysoka kultura osobista
•Prawo jazdy kategorii B (od 1991 r.)
Grupy
Sprzedaż Sprzedaż Sprzedaż
Sprzedawcy.pl sp.zoo to jedna z nielicznych w Polsce Agencji Doradztwa Personalnego specjalizująca się w tym co dla firmy najważniejsze (choć niekoniecznie najprzyjemniejsze) - w SPRZEDAŻY.