Umiejętności
Access
Analityka
Analiza rynku
Analizy sprzedaży
SQL 2008
Planowanie strategiczne
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Analityk - klienta Google
• Analiza danych sprzedażowych dla wybranych rynków europejskich (PL, RU, UA, CZ, RO, HU)
• Tworzenie oraz optymalizacja raportów wg potrzeb poszczególnych rynków,
• Zaawansowane raportowanie i przetwarzanie danych przy użyciu programu Excel 2010
• Zwiększenie wydajności i dokładności raportowania oraz analizy danych poprzez automatyzacje większości raportów (przy użyciu zaawansowanych formuł w Excelu 2010 oraz danych źródłowych (Sales Force, CMS, MCK, CTI, PPR), raporty do 50MB z wykorzystaniem (makr i połączeń - pozwalających na dostęp do danych),
• Monitorowanie kluczowych wskaźników, m.in. ADS, ADB, Sustainability, Dostępności, Odbieralności, Konwersi, Rejestrowalność, Pipeline, 90D Revenue, Utylizacji,
• Tworzenie oraz optymalizacja raportów wg potrzeb poszczególnych rynków,
• Zaawansowane raportowanie i przetwarzanie danych przy użyciu programu Excel 2010
• Zwiększenie wydajności i dokładności raportowania oraz analizy danych poprzez automatyzacje większości raportów (przy użyciu zaawansowanych formuł w Excelu 2010 oraz danych źródłowych (Sales Force, CMS, MCK, CTI, PPR), raporty do 50MB z wykorzystaniem (makr i połączeń - pozwalających na dostęp do danych),
• Monitorowanie kluczowych wskaźników, m.in. ADS, ADB, Sustainability, Dostępności, Odbieralności, Konwersi, Rejestrowalność, Pipeline, 90D Revenue, Utylizacji,
Analityk
• Monitorowanie i analiza stanów w hurtowniach w Polsce i VitaDirect;
• Wspieranie planów produkcyjnych;
• Analiza sprzedaży VitaDirect:
o sprzedaż z VitaDirect do Hurtowni w oparciu o dane IMS,
o sprzedaż z Hurtowni do Apteki w oparciu o dane IMS,
o sprzedaż z Apteki do Klienta w oparciu o dane IMS,
• Badanie rynku pod kątem możliwości wprowadzania nowych produktów;
• Analiza zmian zachodzących na rynku i analizę konkurencji, identyfikowanie zagrożeń;
• Wdrożenie i doskonalenie narzędzi analitycznych na potrzeby działów;
• Wsparcie analityczne działów sprzedażowych, w tym:
o raporty IMS dla FF(Field Force), Mktsh%, IP, Unit, Value,
o raporty z systemu Farmaprom dot. PA, KR i na Polskę,
o monitorowanie zamówień Vita i Farmaprom – Hurt, Sieci, Apteki,
o krzyżowanie danych i tworzenie zaawansowanych raportów odświeżalnych,
o raporty sprzedaży ex-factory min. dzienne sprzedaże,
o raporty GRP (siły reklamy), weekly,
o inne analizy ad hoc;
• Wyznaczanie celów sprzedaży i ocena stopnia ich realizacji;
• Wyliczanie premii dla Przedstawicieli;
• Dostosowywanie struktur geograficznych FF do potrzeb biznesowych;
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami baz danych (IMS Poland), Exact – Glob;
• Wspieranie planów produkcyjnych;
• Analiza sprzedaży VitaDirect:
o sprzedaż z VitaDirect do Hurtowni w oparciu o dane IMS,
o sprzedaż z Hurtowni do Apteki w oparciu o dane IMS,
o sprzedaż z Apteki do Klienta w oparciu o dane IMS,
• Badanie rynku pod kątem możliwości wprowadzania nowych produktów;
• Analiza zmian zachodzących na rynku i analizę konkurencji, identyfikowanie zagrożeń;
• Wdrożenie i doskonalenie narzędzi analitycznych na potrzeby działów;
• Wsparcie analityczne działów sprzedażowych, w tym:
o raporty IMS dla FF(Field Force), Mktsh%, IP, Unit, Value,
o raporty z systemu Farmaprom dot. PA, KR i na Polskę,
o monitorowanie zamówień Vita i Farmaprom – Hurt, Sieci, Apteki,
o krzyżowanie danych i tworzenie zaawansowanych raportów odświeżalnych,
o raporty sprzedaży ex-factory min. dzienne sprzedaże,
o raporty GRP (siły reklamy), weekly,
o inne analizy ad hoc;
• Wyznaczanie celów sprzedaży i ocena stopnia ich realizacji;
• Wyliczanie premii dla Przedstawicieli;
• Dostosowywanie struktur geograficznych FF do potrzeb biznesowych;
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami baz danych (IMS Poland), Exact – Glob;
Analityk Rynku
• Analiza otoczenia biznesowego: monitoring i analiza zmian zachodzących na rynku oraz kluczowych czynników wpływających na rynek, analiza konkurencji i konkurencyjności firmy;
• Raportowanie i analiza danych rynkowych zewnętrznych (na poziomie narodowym oraz regionalnym), na postawie baz od dostawców: Cognos, DataView, Pharma Expert , Pharmatrend;
• Tworzenie raportów KPI’s na potrzeby centrali w Niemczech;
• Administrowanie bazami danych;
• Wsparcie analityczne działów sprzedażowych, w tym:
o raporty IMS dla FF,
o raporty z systemu CRM ForcePharma dot. PM, KR i na Polskę,
o raporty z programu IMS Map
o krzyżowanie danych i tworzenie zaawansowanych raportów odświeżalnych,
o raporty sprzedaży ex-factory,
o inne analizy ad hoc;
• Analiza efektywności promocji poszczególnych produktów przez zespoły sprzedażowe;
• Wyznaczanie celów sprzedaży i rozliczanie stopnia ich realizacji;
• Wyliczanie premii dla wszystkich pracowników firmy;
• Dostosowywanie struktur geograficznych FF do potrzeb biznesowych;
• Współpraca z Działem Finansowym w ramach procesu budżetowego (tworzenie budżetów forecastów, COGS-ów) przy pomocy hurtowni danych BI Controling Systems Eureca;
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami:
o IMS Health,
o Pharma Expert,
o Cegedim-Dendrite,
o BI Controling Systems Eureca,
• Rozwój systemów wsparcia biznesowego poprzez rozwój platform raportowych i koordynację integracji danych z systemów bazodanowych w celu zapewnienia dostępności i optymalnego wykorzystania informacji biznesowej;
• Raportowanie i analiza danych rynkowych zewnętrznych (na poziomie narodowym oraz regionalnym), na postawie baz od dostawców: Cognos, DataView, Pharma Expert , Pharmatrend;
• Tworzenie raportów KPI’s na potrzeby centrali w Niemczech;
• Administrowanie bazami danych;
• Wsparcie analityczne działów sprzedażowych, w tym:
o raporty IMS dla FF,
o raporty z systemu CRM ForcePharma dot. PM, KR i na Polskę,
o raporty z programu IMS Map
o krzyżowanie danych i tworzenie zaawansowanych raportów odświeżalnych,
o raporty sprzedaży ex-factory,
o inne analizy ad hoc;
• Analiza efektywności promocji poszczególnych produktów przez zespoły sprzedażowe;
• Wyznaczanie celów sprzedaży i rozliczanie stopnia ich realizacji;
• Wyliczanie premii dla wszystkich pracowników firmy;
• Dostosowywanie struktur geograficznych FF do potrzeb biznesowych;
• Współpraca z Działem Finansowym w ramach procesu budżetowego (tworzenie budżetów forecastów, COGS-ów) przy pomocy hurtowni danych BI Controling Systems Eureca;
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami:
o IMS Health,
o Pharma Expert,
o Cegedim-Dendrite,
o BI Controling Systems Eureca,
• Rozwój systemów wsparcia biznesowego poprzez rozwój platform raportowych i koordynację integracji danych z systemów bazodanowych w celu zapewnienia dostępności i optymalnego wykorzystania informacji biznesowej;
Analityk Danych
• Rozwój funkcji Analityka Danych w firmie;
• Wdrożenie, administracja oraz bieżąca praca z programami: CRM, Teams, Cegedim-Dendrite, IMS, Cognos, DataView, Farmaprom, BP Expert;
• Analiza otoczenia biznesowego;
• Raportowanie i analiza danych rynkowych zewnętrznych;
• Wsparcie analityczne działów: Sprzedaży i Marketingu;
• Rozliczanie stopnia realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych;
• Wyliczanie premii sprzedażowych dla FF;
• Wdrożenie, administracja oraz bieżąca praca z programami: CRM, Teams, Cegedim-Dendrite, IMS, Cognos, DataView, Farmaprom, BP Expert;
• Analiza otoczenia biznesowego;
• Raportowanie i analiza danych rynkowych zewnętrznych;
• Wsparcie analityczne działów: Sprzedaży i Marketingu;
• Rozliczanie stopnia realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych;
• Wyliczanie premii sprzedażowych dla FF;
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Inne
W stopniu zaawansowanym: pakiet Ms Office Excel, PowerPoint, Word, Outlook.
W stopniu średnio zaawansowanym: kostki OLAP.
W stopniu podstawowym: VBA, zapytania SQL.
W stopniu bardzo dobrym: ERP Scala Epicor, CRM ForcePharma - Teams Cegedim-Dendrite, IMS Cognos, IMS DataViev, IMS Medical Index, IMS Pharmatrend, PharmaExpert, Crystal Reports, IMS Map, BP Expert, Farmaprom, DsVisimed, Business Intelligence firmy Controlling Systems-Eureca, Exact - Glob, SAP - BW, EBI, Mobile Touch
W stopniu średnio zaawansowanym: kostki OLAP.
W stopniu podstawowym: VBA, zapytania SQL.
W stopniu bardzo dobrym: ERP Scala Epicor, CRM ForcePharma - Teams Cegedim-Dendrite, IMS Cognos, IMS DataViev, IMS Medical Index, IMS Pharmatrend, PharmaExpert, Crystal Reports, IMS Map, BP Expert, Farmaprom, DsVisimed, Business Intelligence firmy Controlling Systems-Eureca, Exact - Glob, SAP - BW, EBI, Mobile Touch
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b]
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką analizy biznesowej.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Budżet Domowy
Jak oszczędzić w domowym budżecie, jak znaleźć oszczędności w domowych finansach. Zobacz jak możesz zbudować obraz swoich finansów za pomocą: http://www.budzetdomowy.pl