Michał Morelowski
Koordynator serwisu, Jula Poland Sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
szwedzki
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator serwisu
• opracowywanie i wdrażanie procedur reklamacyjnych
• tworzenie i aktualizacja dokumentacji reklamacyjnej
• nadzór nad jakością i terminowością realizacji zleceń serwisowych
• kontrola kosztów serwisowych oraz ich optymalizacja
• współpraca z autoryzowanymi serwisami w Polsce i za granicą
• dbałość o dostępność części zamiennych i eksploatacyjnych
• realizacja projektów mających na celu usprawnienie działań serwisowych
• koordynowanie pracy osób odpowiedzialnych za obsługę reklamacji
• doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu
• tworzenie i aktualizacja dokumentacji reklamacyjnej
• nadzór nad jakością i terminowością realizacji zleceń serwisowych
• kontrola kosztów serwisowych oraz ich optymalizacja
• współpraca z autoryzowanymi serwisami w Polsce i za granicą
• dbałość o dostępność części zamiennych i eksploatacyjnych
• realizacja projektów mających na celu usprawnienie działań serwisowych
• koordynowanie pracy osób odpowiedzialnych za obsługę reklamacji
• doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
Odkrywanie ciekawych zakątków świata, języki obce, sport (piłka nożna, snowboarding), wędkarstwo