Umiejętności
Content Strategy
New Media Marketing
Online Marketing Analysis
Project Management
Public Transport Planning
Religioznawstwo
Research Information
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Koordynacja projektu
Komunikacja kryzysowa
Planowanie projektów
Reklama Online
Zarządzanie treścią w publikacji on-line
Marketing Communication
Marketing Consulting
Nonprofits
Kolejowy transport pasażerski
Marketing Stratetegy
Etnografia
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
łaciński
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Muzeum
Muzeum Michała Kajki w Ogródku
- planowanie i organizowanie pracy Muzeum oraz odpowiedzialność za jego funkcjonowanie w tym opracowanie długofalowej strategii działalności Muzeum i jej stopniowa realizacja
- inicjowanie i realizacja działań związanych z promocja muzeum, pozyskiwaniem sponsorów i zewnętrznych środków finansowych i ich rozliczanie
- ustalanie zapotrzebowania na materiały, przedmioty i inwentarz muzealny, sprzęt p.poż. i bhp, podległej placówki
- inicjowanie i realizacja działalności kulturalnej, naukowej i edukacyjnej, wystawienniczej i wydawniczej muzeum oraz obsługi zwiedzających
- inicjowanie i realizacja działań zmierzających do zwiększenia frekwencji i przychodów Muzeum
- budowanie i utrzymywanie kontaktów z innymi instytucjami w celu realizacji działań Muzeum
- stała współpraca z Muzeum K.I. Gałczyńskiego i firmowanie działalności Muzeum M. Kajki jako oddziału Muzeum K.I. Gałczyńskiego w Praniu
- zarządzanie pracownikami i firmami podwykonawczymi, realizującymi zadania dla Muzeum
- inicjowanie i realizacja działań związanych z promocja muzeum, pozyskiwaniem sponsorów i zewnętrznych środków finansowych i ich rozliczanie
- ustalanie zapotrzebowania na materiały, przedmioty i inwentarz muzealny, sprzęt p.poż. i bhp, podległej placówki
- inicjowanie i realizacja działalności kulturalnej, naukowej i edukacyjnej, wystawienniczej i wydawniczej muzeum oraz obsługi zwiedzających
- inicjowanie i realizacja działań zmierzających do zwiększenia frekwencji i przychodów Muzeum
- budowanie i utrzymywanie kontaktów z innymi instytucjami w celu realizacji działań Muzeum
- stała współpraca z Muzeum K.I. Gałczyńskiego i firmowanie działalności Muzeum M. Kajki jako oddziału Muzeum K.I. Gałczyńskiego w Praniu
- zarządzanie pracownikami i firmami podwykonawczymi, realizującymi zadania dla Muzeum
Konsultant ds. marketingu i komunikacji
Staropolsky.pl
- własna działalność gospodarcza;
- doradztwo marketingowe i komunikacyjne dla firm i instytucji;
- tworzenie strategii działań komunikacyjnych i marketingowych;
- realizacja szkoleń na temat marketingu, komunikacji, mediów społecznościowych, marketingu internetowego;
- nadzór nad jakością prowadzonej komunikacji, weryfikacja skuteczności i efektywności działań; monitorowanie i optymalizacja kampanii reklamowych;
- kreacja treści marketingowych, materiałów graficznych, animacji, filmów itp.
- realizacja kampanii marketingowych w Internecie;
- działania komunikacji wewnętrznej i employer brandingu;
- wykorzystywanie wiedzy antropologicznej, teologicznej, religioznawczej w działaniach biznesowych; wykorzystywanie w działaniach biznesowych i komunikacyjnych marketingu religijnego i marketingu wartości;
- promocja potencjału społecznego, kulturowego i gospodarczego obszaru Staropolskiego Okręgu Przemysłowego.
- doradztwo marketingowe i komunikacyjne dla firm i instytucji;
- tworzenie strategii działań komunikacyjnych i marketingowych;
- realizacja szkoleń na temat marketingu, komunikacji, mediów społecznościowych, marketingu internetowego;
- nadzór nad jakością prowadzonej komunikacji, weryfikacja skuteczności i efektywności działań; monitorowanie i optymalizacja kampanii reklamowych;
- kreacja treści marketingowych, materiałów graficznych, animacji, filmów itp.
- realizacja kampanii marketingowych w Internecie;
- działania komunikacji wewnętrznej i employer brandingu;
- wykorzystywanie wiedzy antropologicznej, teologicznej, religioznawczej w działaniach biznesowych; wykorzystywanie w działaniach biznesowych i komunikacyjnych marketingu religijnego i marketingu wartości;
- promocja potencjału społecznego, kulturowego i gospodarczego obszaru Staropolskiego Okręgu Przemysłowego.
Specjalista ds. Komunikacji
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i budowanie marki Idea Money SA;
- opracowywanie i realizacja planów komunikacji dla kluczowych i strategicznych projektów;
- optymalizacja kampanii komunikacyjnych, marketingowych i dobór właściwych narzędzi;
- zarządzanie strategią komunikacyjną i marketingową;
- przygotowywanie strategii komunikacji antykryzysowej i ich wdrażanie;
- nadzór nad narzędziami komunikacji i dialogu z interesariuszami;
- bieżąca egzekucja przyjętej strategii komunikacyjnej w kontekście osiągania założonych celów;
- zarządzanie strategią szkoleniową i komunikacji wewnętrznej, wspierających realizację strategii biznesowej organizacji;
- tworzenie komunikatów prasowych, współpraca z dziennikarzami i przedstawicielami mediów;
- koordynowanie projektów szkoleń on-line we współpracy z obszarami merytorycznymi;
nadzór i optymalizacja realizowanych działań promocyjnych z podwykonawcami: agencjami marketingowymi, studiami fotograficznymi, domami mediowymi, drukarniami, mediami branżowymi i ogólnopolskimi;
- promocja oferty produktowej firmy w kanałach komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
- opracowywanie i realizacja planów komunikacji dla kluczowych i strategicznych projektów;
- optymalizacja kampanii komunikacyjnych, marketingowych i dobór właściwych narzędzi;
- zarządzanie strategią komunikacyjną i marketingową;
- przygotowywanie strategii komunikacji antykryzysowej i ich wdrażanie;
- nadzór nad narzędziami komunikacji i dialogu z interesariuszami;
- bieżąca egzekucja przyjętej strategii komunikacyjnej w kontekście osiągania założonych celów;
- zarządzanie strategią szkoleniową i komunikacji wewnętrznej, wspierających realizację strategii biznesowej organizacji;
- tworzenie komunikatów prasowych, współpraca z dziennikarzami i przedstawicielami mediów;
- koordynowanie projektów szkoleń on-line we współpracy z obszarami merytorycznymi;
nadzór i optymalizacja realizowanych działań promocyjnych z podwykonawcami: agencjami marketingowymi, studiami fotograficznymi, domami mediowymi, drukarniami, mediami branżowymi i ogólnopolskimi;
- promocja oferty produktowej firmy w kanałach komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
Senior Advisor
- koordynacja projektów marketingowych dla firm przemysłowych, notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych: kreacja wizerunku spółek; komunikacyjne wsparcie procesów inwestycyjnych;
- zarządzanie działem firmy, zajmującym się realizacją kampanii komunikacyjnych;
- budowanie relacji z opinią publiczną i inwestorami;
- tworzenie strategii antykryzysowych i analiza potencjalnych zagrożeń w relacjach z przedstawicielami grup docelowych;
- realizacja działań marketingowych i kampanii politycznych w życiu publicznym: wspieranie działaczy społecznych, inicjowanie akcji obywatelskich o wymiarze ogólnopolskim i lokalnym;
- tworzenie strategii wizerunkowych dla liderów, ekspertów branżowych, inwestorów, przedstawicieli świata biznesu, managerów;
- przygotowywanie globalnych rozwiązań komunikacyjnych: opracowywanie strategii marketingowych, ułatwiających ekspansję firm na rynkach zagranicznych, tworzenie analiz i koordynacja właściwych działań marketingowych;
- organizacja i przeprowadzanie szkoleń na temat komunikacji, Social Media, marketingu internetowego.
- zarządzanie działem firmy, zajmującym się realizacją kampanii komunikacyjnych;
- budowanie relacji z opinią publiczną i inwestorami;
- tworzenie strategii antykryzysowych i analiza potencjalnych zagrożeń w relacjach z przedstawicielami grup docelowych;
- realizacja działań marketingowych i kampanii politycznych w życiu publicznym: wspieranie działaczy społecznych, inicjowanie akcji obywatelskich o wymiarze ogólnopolskim i lokalnym;
- tworzenie strategii wizerunkowych dla liderów, ekspertów branżowych, inwestorów, przedstawicieli świata biznesu, managerów;
- przygotowywanie globalnych rozwiązań komunikacyjnych: opracowywanie strategii marketingowych, ułatwiających ekspansję firm na rynkach zagranicznych, tworzenie analiz i koordynacja właściwych działań marketingowych;
- organizacja i przeprowadzanie szkoleń na temat komunikacji, Social Media, marketingu internetowego.
Project Manager
- koordynacja realizacji projektów marketingowych;
- zarządzanie działem firmy zajmującym się realizacją kampanii komunikacyjnych;
- kierowanie pracą zespołu projektowego: dbanie o jakość i efektywność prowadzonych działań, wdrażanie nowych rozwiązań, optymalizacja procesów biznesowych (w obszarze komunikacji, strategii i zarządzania);
- tworzenie i stała aktualizacja strategii komunikacyjnych;
- reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami;
- szkolenie i wdrażanie nowych członków zespołu projektowego;
- realizacja kampanii reklamowych w Internecie;
- raportowanie efektów, analiza skuteczności prowadzonych kampanii;
- implementacja nowych rozwiązań komunikacyjnych.
- zarządzanie działem firmy zajmującym się realizacją kampanii komunikacyjnych;
- kierowanie pracą zespołu projektowego: dbanie o jakość i efektywność prowadzonych działań, wdrażanie nowych rozwiązań, optymalizacja procesów biznesowych (w obszarze komunikacji, strategii i zarządzania);
- tworzenie i stała aktualizacja strategii komunikacyjnych;
- reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami;
- szkolenie i wdrażanie nowych członków zespołu projektowego;
- realizacja kampanii reklamowych w Internecie;
- raportowanie efektów, analiza skuteczności prowadzonych kampanii;
- implementacja nowych rozwiązań komunikacyjnych.
Social Media Specialist
- obsługa klientów biznesowych;
- tworzenie artykułów i tekstów marketingowych;
- realizacja działań marketingowych, przy wykorzystaniu wiedzy antropologicznej i z zakresu nauk społecznych;
- analiza rzeczywistości społecznej i przemian kulturowych w środowisku Internetu;
- prowadzenie badań społecznych i etnograficznych w Internecie;
- działania marketingu internetowego.
- tworzenie artykułów i tekstów marketingowych;
- realizacja działań marketingowych, przy wykorzystaniu wiedzy antropologicznej i z zakresu nauk społecznych;
- analiza rzeczywistości społecznej i przemian kulturowych w środowisku Internetu;
- prowadzenie badań społecznych i etnograficznych w Internecie;
- działania marketingu internetowego.
Redaktor (wolontariat)
- współtworzenie portalu internetowego "Wirtualny Sztetl", tworzenie sieci relacji zewnętrznych, koordynacja komunikacji portalu z podmiotami zewnętrznymi, wykonywanie zadań związanych z zewnętrznym wizerunkiem portalu, współtworzenie strategii komunikacyjnych, administrowanie treściami umieszczanymi na portalu.
Koordynator projektu (wolontariat)
- współorganizacja akcji społecznej "Szlachetna Paczka" w charakterze lidera rejonu, koordynacja rekrutacji wolontariuszy, organizacja szkoleń dla wolontariuszy, zarządzanie zespołem 20 wolontariuszy, organizacja zaplecza technicznego akcji, przeprowadzenie działań promocyjnych celem pozyskania wolontariuszy i darczyńców.
Koordynator projektów (wolontariat)
- współtworzenie kampanii społecznych, pomoc w organizacji happeningów, imprez i wydarzeń plenerowych; montaż multimediów, tworzenie animacji i marketing internetowy; promocja programu stypendialnego Stypendiów m. st. Warszawy im. Jana Pawła II, w tym przygotowanie strategii komunikacji internetowej, realizacja działań promocyjnych; koordynacja projektów edukacyjnych związanych z nauczanie papieża Jana Pawła II; udział w konferencji w międzynarodowej konferencji naukowe dotyczącej nauczania społecznego Kościoła; reprezentowanie w mediach.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Aby pomóc....akcje społeczne
Grupa poświęcona zmianom otaczającej nas rzeczywistości w wymiarze społecznym, na poziomie zarówno lokalnym, ogólnopolskim jak również globalnym.
Areopag myśli
Forum dla ludzi, którzy poszukują prawdy i chcą podyskutować ubogacając w ten sposób siebie i innych. Miejsce spotkania wierzących i niewierzących by wspólnie zrozumieć to, co tru
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Etno-folk
Kultura to "zjawisko". które niepostrzeżenie miesza się ze wszystkimi przestrzeniami naszego życia. Zapraszam wszystkich,których fascynuje przeszłości,ale i teraźniejszość w aspekcie kultury
Etno i folk - muzycznie
Zapraszam do grupy traktującej o muzycznych fascynacjach w kierunku etno i folku (transglobalnie :-)
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.