Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Organizacji i Nadzoru Contact Center Grupy PZU
• Nadzór nad realizacją procesów centralnych
• Budowanie efektywnych struktur
• Opracowywanie procedur funkcjonowania jednostek operacyjnych
• Organizowanie pracy w jednostkach centralnych
• Definiowanie mierników i raportowanie poziomu wykonania zadań
• Monitorowanie i kontrolowanie realizacji procesów centralnych
• ...
• Budowanie efektywnych struktur
• Opracowywanie procedur funkcjonowania jednostek operacyjnych
• Organizowanie pracy w jednostkach centralnych
• Definiowanie mierników i raportowanie poziomu wykonania zadań
• Monitorowanie i kontrolowanie realizacji procesów centralnych
• ...
Kierownik Działu Realizacji
• koordynacja i zarządzanie praca podległych Zespołów Szefów , Liderów i Konsultantów w dwóch lokalizacjach Warszawa i Góra Kalwaria (kilkuset pracowników),
• koordynacja realizacji zleceń wszystkich (kilkadziesiąt) realizowanych projektów w CCP,
• planowanie i realizacja budżetów na poszczególnych projektach oraz w całym dziale realizacji,
• kontrola efektywności pracy i utrzymanie założonych wskaźników efektywności call center,
• koordynacja działań operacyjnych w call center,
• efektywne zagospodarowanie potencjału ludzkiego w dziale realizacji,
• kontrola i utrzymywanie wyznaczonych wskaźników rentowności projektów,
• wprowadzanie modyfikacji i udogodnień zmierzających do zwiększenia efektywności pracy,
• motywowanie i rozwój pracowników w podległym dziale,
• kontrola rotacji personelu,
• ocena pracy podległego działu,
• koordynacja przepływu informacji pomiędzy działem realizacji a innymi działami,
• opracowywanie całościowych raportów z działań call center,
• opracowywanie raportów dotyczących kosztów call center,
• prowadzenie szkoleń z zakresu budowania zespołów, technik sprzedaży, technik prezentacji, efektywnego kontaktu z klientem, zarządzania call/contact center,
• uczestnictwo w pracach działu konsultingu – doradztwo
przy projektowaniu in-house call/contact center.
nagrodzone projekty:
• główna nagroda w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG 2005 w kategorii TELEMARKETING B2C za projekt Help Desk Samsung Electronics Polska.
• koordynacja realizacji zleceń wszystkich (kilkadziesiąt) realizowanych projektów w CCP,
• planowanie i realizacja budżetów na poszczególnych projektach oraz w całym dziale realizacji,
• kontrola efektywności pracy i utrzymanie założonych wskaźników efektywności call center,
• koordynacja działań operacyjnych w call center,
• efektywne zagospodarowanie potencjału ludzkiego w dziale realizacji,
• kontrola i utrzymywanie wyznaczonych wskaźników rentowności projektów,
• wprowadzanie modyfikacji i udogodnień zmierzających do zwiększenia efektywności pracy,
• motywowanie i rozwój pracowników w podległym dziale,
• kontrola rotacji personelu,
• ocena pracy podległego działu,
• koordynacja przepływu informacji pomiędzy działem realizacji a innymi działami,
• opracowywanie całościowych raportów z działań call center,
• opracowywanie raportów dotyczących kosztów call center,
• prowadzenie szkoleń z zakresu budowania zespołów, technik sprzedaży, technik prezentacji, efektywnego kontaktu z klientem, zarządzania call/contact center,
• uczestnictwo w pracach działu konsultingu – doradztwo
przy projektowaniu in-house call/contact center.
nagrodzone projekty:
• główna nagroda w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG 2005 w kategorii TELEMARKETING B2C za projekt Help Desk Samsung Electronics Polska.
Szef Zespołu – Koordynator Projektu
Współtworzenie i realizacja kilkudziesięciu projektów sprzedażowych, informacyjnych, serwisowych , windykacyjnych, programów lojalnościowych i badań marketingowych takich jak: Prywatyzacja Polskiego Koncernu Naftowego, T.U. Allianz, Koncernów motoryzacyjnych
– grupa Fiat Auto Poland, Wydawnictwo Reader’s Digest, TP S.A., Polkomtel, Cyfra +, Philip Morris Polska, wspólnie z Direct Insurance Marketing Inc. odpowiedzialny za telesprzedaż ubezpieczeń CitiInsurance Polska.
Do podstawowych zadań przedmiotowych na wymienionym stanowisku należało m.in.:
• sprawowanie kontroli nad prawidłowym przebiegiem realizowanych projektów,
• nadzorowanie jakości obsługi (coaching, monitoring, retrening,) oraz wyników zespołów Konsultantów i Liderów (od kilku do kilkudziesięciu) dedykowanych do obsługi projektów,
• efektywne zagospodarowanie potencjału ludzkiego na realizowanych projektach,
• przygotowywanie i analiza raportów oraz statystyk z realizowanych projektów,
• poprawa i analiza baz danych tworzonych lub wykorzystywanych przy realizacji projektów,
• bieżąca kontrola budżetów i rentowności projektów,
odbyte szkolenia:
• Postawy Menedżerskie,
• Sztuka Prezentacji,
Szkolenia z obsługi specjalistycznych programów do obsługi call center
(CCS, EasyPhone, itp.)
nagrodzone projekty:
• wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG 2004 w kategorii TELEMARKETING za Projekt “Telefoniczna sprzedaż ubezpieczenia “Ochrona NW” CitiInsurance”,
– grupa Fiat Auto Poland, Wydawnictwo Reader’s Digest, TP S.A., Polkomtel, Cyfra +, Philip Morris Polska, wspólnie z Direct Insurance Marketing Inc. odpowiedzialny za telesprzedaż ubezpieczeń CitiInsurance Polska.
Do podstawowych zadań przedmiotowych na wymienionym stanowisku należało m.in.:
• sprawowanie kontroli nad prawidłowym przebiegiem realizowanych projektów,
• nadzorowanie jakości obsługi (coaching, monitoring, retrening,) oraz wyników zespołów Konsultantów i Liderów (od kilku do kilkudziesięciu) dedykowanych do obsługi projektów,
• efektywne zagospodarowanie potencjału ludzkiego na realizowanych projektach,
• przygotowywanie i analiza raportów oraz statystyk z realizowanych projektów,
• poprawa i analiza baz danych tworzonych lub wykorzystywanych przy realizacji projektów,
• bieżąca kontrola budżetów i rentowności projektów,
odbyte szkolenia:
• Postawy Menedżerskie,
• Sztuka Prezentacji,
Szkolenia z obsługi specjalistycznych programów do obsługi call center
(CCS, EasyPhone, itp.)
nagrodzone projekty:
• wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG 2004 w kategorii TELEMARKETING za Projekt “Telefoniczna sprzedaż ubezpieczenia “Ochrona NW” CitiInsurance”,
Komsultant Telefoniczny
Telefoniczna Obsługa członków funduszy emerytalnych:
PTE PBK i Nationale-Nederlanden Polska; równocześnie doskonalenie swoich umiejętności pracując jako Telesprzedawca wydawnictw Dr Josef Raabe
i DeAgostini;
odbyte szkolenia:
• dla Operatorów Telemarketingu z zakresu telefonicznej obsługi Klienta,
• techniki sprzedaży
PTE PBK i Nationale-Nederlanden Polska; równocześnie doskonalenie swoich umiejętności pracując jako Telesprzedawca wydawnictw Dr Josef Raabe
i DeAgostini;
odbyte szkolenia:
• dla Operatorów Telemarketingu z zakresu telefonicznej obsługi Klienta,
• techniki sprzedaży
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Inne
alternatywny adres email:
milewmi@wp.pl
tel. 666888329
milewmi@wp.pl
tel. 666888329
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Gra o Życie
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy opisanej w książce "Gra o Życie. Największy w historii sekret motywacji".
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
MARKETING 57
Książka opublikowana na grupie prezentuje 57 pomysłów na większy zysk. Zawiera wiele cennych wskazówek, popartych praktycznymi przykładami z życia. Daję Tobie zyskowne narzędzie. Od Ciebie zależy, czy
Naturalna Motywacja
Tutaj znajdziesz informacje o tym, jak rozpalić i podsycać wewnętrzny ogień Twojej motywacji do działania.
Prawo i podatki ... zapytaj ekspertów
Grupa wymiany wiedzy dotyczącej prawa podatkowego. Zapraszamy specjalistów oraz wszystkich, którzy poszukują rzetelnych informacji z tej dziedziny. Na forum grupy udzielają się m.in. eksperci serwisu