Michał Milewski

Dyrektor Telecentrum; Dyrektor Biura Contact Center PZU Centrum Operacji SA
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Dyrektor Telecentrum; Dyrektor Biura Contact Center
Grupa PZU
Kierownik Zespołu Organizacji i Nadzoru Contact Center Grupy PZU
• Nadzór nad realizacją procesów centralnych
• Budowanie efektywnych struktur
• Opracowywanie procedur funkcjonowania jednostek operacyjnych
• Organizowanie pracy w jednostkach centralnych
• Definiowanie mierników i raportowanie poziomu wykonania zadań
• Monitorowanie i kontrolowanie realizacji procesów centralnych
• ...
Grupa PZU
Kierownik Wsparcia Merytotycznego Contact Center
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Doskonały manager i sprawiedliwy przełożony. Szef idealny. Współpraca z Michałem i wspólne stawianie czoła codziennym wyzwaniom pod skrzydłami takiego Szefa to niezapomniana przygoda.
Call Center Poland
Kierownik Działu Realizacji
• koordynacja i zarządzanie praca podległych Zespołów Szefów , Liderów i Konsultantów w dwóch lokalizacjach Warszawa i Góra Kalwaria (kilkuset pracowników),
• koordynacja realizacji zleceń wszystkich (kilkadziesiąt) realizowanych projektów w CCP,
• planowanie i realizacja budżetów na poszczególnych projektach oraz w całym dziale realizacji,
• kontrola efektywności pracy i utrzymanie założonych wskaźników efektywności call center,
• koordynacja działań operacyjnych w call center,
• efektywne zagospodarowanie potencjału ludzkiego w dziale realizacji,
• kontrola i utrzymywanie wyznaczonych wskaźników rentowności projektów,
• wprowadzanie modyfikacji i udogodnień zmierzających do zwiększenia efektywności pracy,
• motywowanie i rozwój pracowników w podległym dziale,
• kontrola rotacji personelu,
• ocena pracy podległego działu,
• koordynacja przepływu informacji pomiędzy działem realizacji a innymi działami,
• opracowywanie całościowych raportów z działań call center,
• opracowywanie raportów dotyczących kosztów call center,
• prowadzenie szkoleń z zakresu budowania zespołów, technik sprzedaży, technik prezentacji, efektywnego kontaktu z klientem, zarządzania call/contact center,
• uczestnictwo w pracach działu konsultingu – doradztwo
przy projektowaniu in-house call/contact center.

nagrodzone projekty:
• główna nagroda w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG 2005 w kategorii TELEMARKETING B2C za projekt Help Desk Samsung Electronics Polska.
Call Center Poland
Szef Zespołu – Koordynator Projektu
Współtworzenie i realizacja kilkudziesięciu projektów sprzedażowych, informacyjnych, serwisowych , windykacyjnych, programów lojalnościowych i badań marketingowych takich jak: Prywatyzacja Polskiego Koncernu Naftowego, T.U. Allianz, Koncernów motoryzacyjnych
– grupa Fiat Auto Poland, Wydawnictwo Reader’s Digest, TP S.A., Polkomtel, Cyfra +, Philip Morris Polska, wspólnie z Direct Insurance Marketing Inc. odpowiedzialny za telesprzedaż ubezpieczeń CitiInsurance Polska.

Do podstawowych zadań przedmiotowych na wymienionym stanowisku należało m.in.:
• sprawowanie kontroli nad prawidłowym przebiegiem realizowanych projektów,
• nadzorowanie jakości obsługi (coaching, monitoring, retrening,) oraz wyników zespołów Konsultantów i Liderów (od kilku do kilkudziesięciu) dedykowanych do obsługi projektów,
• efektywne zagospodarowanie potencjału ludzkiego na realizowanych projektach,
• przygotowywanie i analiza raportów oraz statystyk z realizowanych projektów,
• poprawa i analiza baz danych tworzonych lub wykorzystywanych przy realizacji projektów,
• bieżąca kontrola budżetów i rentowności projektów,

odbyte szkolenia:
• Postawy Menedżerskie,
• Sztuka Prezentacji,
Szkolenia z obsługi specjalistycznych programów do obsługi call center
(CCS, EasyPhone, itp.)

nagrodzone projekty:
• wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG 2004 w kategorii TELEMARKETING za Projekt “Telefoniczna sprzedaż ubezpieczenia “Ochrona NW” CitiInsurance”,
Call Center Poland
Komsultant Telefoniczny
Telefoniczna Obsługa członków funduszy emerytalnych:
PTE PBK i Nationale-Nederlanden Polska; równocześnie doskonalenie swoich umiejętności pracując jako Telesprzedawca wydawnictw Dr Josef Raabe
i DeAgostini;
odbyte szkolenia:
• dla Operatorów Telemarketingu z zakresu telefonicznej obsługi Klienta,
• techniki sprzedaży

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Inne

alternatywny adres email:

milewmi@wp.pl
tel. 666888329

Grupy

Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Asertywność i Komunikacja
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Gra o Życie
Gra o Życie
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy opisanej w książce "Gra o Życie. Największy w historii sekret motywacji".
Hipnotyczny Telemarketing
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Last Minute
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
MARKETING 57
MARKETING 57
Książka opublikowana na grupie prezentuje 57 pomysłów na większy zysk. Zawiera wiele cennych wskazówek, popartych praktycznymi przykładami z życia. Daję Tobie zyskowne narzędzie. Od Ciebie zależy, czy
Naturalna Motywacja
Naturalna Motywacja
Tutaj znajdziesz informacje o tym, jak rozpalić i podsycać wewnętrzny ogień Twojej motywacji do działania.
Outsourcing
Outsourcing
Dzieląc się czasem i pieniędzmi, mamy więcej czasu i pieniędzy.
Prawo i podatki ... zapytaj ekspertów
Prawo i podatki ... zapytaj ekspertów
Grupa wymiany wiedzy dotyczącej prawa podatkowego. Zapraszamy specjalistów oraz wszystkich, którzy poszukują rzetelnych informacji z tej dziedziny. Na forum grupy udzielają się m.in. eksperci serwisu
PRINCE2
PRINCE2
Praktyczne wykorzystanie metodyki PRINCE2