Michał Mikulski

Product Manager Prepress and Digital w Heidelberg SSC
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B B2C Desktop Publishing Obrazy cyfrowe Fotografia cyfrowa Marketing MovieMaker Negocjacje Fotografia projektowanie prezentacji Presenting Solutions Print Production Process Serwery druku Zarządzanie produktem Publikacje Sales Prezentacje handlowe Proces sprzedaży Administracja serwera Tools of the Trade Training Delivery Prawo jazdy kat B Web to Print Photo Applications Print Production Automation Transactional Print Production

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Heidelberg Polska Sp. z o.o.
Prepress and Digital Product Manager
Heidelberg Polska Sp. z o.o.
Prepress Instructor
Heidelberg Polska Sp. z o.o.
Prinect Project Manager
Xerox Polska
Production Systems Solution Consultant
- Wsparcie sprzedaży systemów produkcyjnych druku cyfrowego
- Prezentacja systemów druku cyfrowego i oprogramowania wspierającego
- Opracowanie, wdrażanie i wsparcie oprogramowania produkcyjnego
- Szkolenie operatorów druku cyfrowego oraz użytkowników oprogramowania produkcyjnego
- Przygotowanie treści ofert rozwiązań
Fototype Sp. z o.o.
Administrator Systemów Prepress
- Wdrożenie usługowej sieci naświetlarni CTP
- Szkolenie operatorów CTP
- Szkolenie i pomoc operatorom impozycji
Agfa Graphics NV Oddział w Polsce
Specialista DTP
- Wsparcie sprzedaży urządzeń wielkoformatowych, skanerów DTP i HiEnd
- Prowadzenie prezentacji ploterów, skanerów i oprogramowania Prepress
- Powadzenie szkoleń operatorów DTP, CTF i CTP
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania Prepress

Edukacja

Logo
Informatyka - , inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką