Michał Michalski

Koordynator Zespołu Wsparcia Użytkowników, Hewlett-Packard Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Odporność na stres prawo jazdy kat. A i B Łatwość nawiązywania kontaktów dobra znajomość pakietu MS Office, Windows, OS X, sprawność w opanowaniu innych i nowych aplikacji umiejętność motywowania pracowników samodzielność w rozwiązywania problemów wieloletnie (9 lat) doświadczenie we wsparciu klientów i użytkowników aplikacji punktualność, zdolność do efektywnej pracy skłonność do podejmowania nowych wyzwań chęć zdobywania nowych doświadczeń i kwalifikacji

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Koordynator Zespołu Wsparcia Użytkowników
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
- zarządzanie grupą 10 konsultantów II linii wsparcia w projekcie dla 6000 użytkowników końcowych z sektora publicznego,
- stały nadzór nad jakością pracy zespołu wsparcia (wyznaczanie celów, weryfikacja poziomu ich realizacji, motywowanie, weryfikacja aktualnego poziomu nabytej wiedzy w związku z wdrażaniem istotnych dla klienta zmian w procesach biznesowych oraz procesach zarządzania problemami i incydentami),
- realizowanie zadań w zakresie utrzymania dla krytycznych projektów w niestandardowych rygorach uzgadnianych z klientem,
- wsparcie merytoryczne dla konsultantów w zakresie obowiązującego procesu
i sytuacji wyjątkowych,
- prowadzenie audytu w jednostkach terenowych, opracowania raportów końcowych zawierających ocenę wdrożonych rozwiązań oraz wnioski optymalizacyjne.
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Konsultant Wsparcia Aplikacji
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
- wparcie aplikacji biznesowej dla klienta z sektora publicznego,
- współpraca z wieloma grupami wsparcia w celu skutecznego i szybkiego rozwiązania zgłoszonych zdarzeń,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami w ramach procesów związanych z utrzymaniem
Active Care Sp. z o.o. (Hewlett-Packard outsourcer)
Konsultant infolinii technicznej
- obsługa serwisu technicznego,
- prowadzenie usługi „helpdesk” dla klientów aplikacji i rozwiązań biznesowych HP,
- obsługa aplikacji IACS dla ARiMR oraz Pojazd dla PWPW.

Szkolenia i kursy

- PRINCE2 Practitioner,
- ITIL V3 Foundation for IT Service Management with Simulation - ITIL version 3 Foundation,
- Leadership and Communication Skills for Project Managers,
- Principles of Business Analysis,
- IT Service Management - Foundation Certificate in ITSM,
- Oracle Warehouse Builder 10g: Implementation Part I,
- Oracle Warehouse Builder 10g: Implementation Part II,
- Zasady Komunikacji Biznesowej,
- Trening doskonalenia asertywności.

Edukacja

Logo
Magisterskie Studia Menedżerskie, magisterskie
Uniwersyste Warszawski
Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Grupy

Blog o Inspiracjach w IT
Blog o Inspiracjach w IT
Blog "Inspiracje i Innowacje" to poszukiwanie nowych pomysłów i rozwiązań w obrębie szeroko rozumianej informatyki i związanych z nią strategii biznesowych. Wypowiada się na nim całe grono ekspertów,
LINUX i OPEN SOURCE
LINUX i OPEN SOURCE
grupa dla uzytkownikow fanow maniakow i fanatykow linuksa :)
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Własna działalność gospodarcza
Własna działalność gospodarcza
Informacje, wymiana poglądów na temat własnego biznesu. Co sie opłaca ,czego unikać.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.