Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project Manager - Departament Zarządzania Zmianami i Projektami
Zarządzanie portfelem projektów informatycznych.
Tworzenie i monitoring realizacji harmonogramów projektów przez zaangażowane strony.
Zarządzanie obiegiem informacji, dbałość o proces komunikacji pomiędzy dostawcami wewnętrznymi, zewnętrznymi.
Identyfikacja, analiza i zarządzanie ryzykami projektowymi.
Zarządzanie budżetem podległego portfela projektów.
Kontrola jakości dostarczanych komponentów.
Zarządzanie zespołem projektowym oraz testowym.
Rozwiązywanie problemów projektowych.
Przygotowanie i prezentowanie informacji zarządczej dotyczącej realizowanych projektów.
Odpowiedzialność za dokumentację projektową.
Tworzenie i monitoring realizacji harmonogramów projektów przez zaangażowane strony.
Zarządzanie obiegiem informacji, dbałość o proces komunikacji pomiędzy dostawcami wewnętrznymi, zewnętrznymi.
Identyfikacja, analiza i zarządzanie ryzykami projektowymi.
Zarządzanie budżetem podległego portfela projektów.
Kontrola jakości dostarczanych komponentów.
Zarządzanie zespołem projektowym oraz testowym.
Rozwiązywanie problemów projektowych.
Przygotowanie i prezentowanie informacji zarządczej dotyczącej realizowanych projektów.
Odpowiedzialność za dokumentację projektową.
specjalista ds. rozwoju usług transferowych
Program strategiczny Banku – budowa Agenta Transferowego
Stanowisko projektowe: Kierownik projektu Moduł Autoryzacyjny
Obowiązki:
Nadzorowanie procesu wdrażania rozwiązania na wszystkich etapach projektu.
Identyfikowanie, zarządzanie rejestrem ryzyk oraz planowanie i wdrażanie działań mitygujących.
Opracowanie dokumentacji testowej i nadzór nad jej realizacją podczas wszystkich rodzajów testów (funkcjonalne, wydajnościowe, integracyjne, akceptacyjne).
Koordynacja procesu integracji z systemami innych dostawców.
Zarządzanie zespołem testerów po stronie dostawcy i Banku, bieżący monitoring opracowanego harmonogramu i analiza odchyleń.
Przygotowywanie cyklicznych raportów o statusie wdrożenia projektu.
Stanowisko projektowe: Kierownik projektu Contact Center
Obowiązki:
Zarządzanie procesem zintegrowania i wdrożenia infrastruktury wykorzystywanej w telefonicznej obsłudze Klienta, zarówno manualnej jak automatycznej (IVR).
Koordynowanie testów rozwiązania od etapu przygotowania dokumentacji testowej, planowania przebiegów testowych do etapu poprawy pojawiających się błędów.
Koordynacja procesu integracji z systemami innych dostawców.
Monitoring ryzyk projektowych, analiza i wdrażanie działań mitygujących.
Przygotowywanie informacji zarządczej o postępach testów.
Stanowisko projektowe: Kierownik projektu Moduł Autoryzacyjny
Obowiązki:
Nadzorowanie procesu wdrażania rozwiązania na wszystkich etapach projektu.
Identyfikowanie, zarządzanie rejestrem ryzyk oraz planowanie i wdrażanie działań mitygujących.
Opracowanie dokumentacji testowej i nadzór nad jej realizacją podczas wszystkich rodzajów testów (funkcjonalne, wydajnościowe, integracyjne, akceptacyjne).
Koordynacja procesu integracji z systemami innych dostawców.
Zarządzanie zespołem testerów po stronie dostawcy i Banku, bieżący monitoring opracowanego harmonogramu i analiza odchyleń.
Przygotowywanie cyklicznych raportów o statusie wdrożenia projektu.
Stanowisko projektowe: Kierownik projektu Contact Center
Obowiązki:
Zarządzanie procesem zintegrowania i wdrożenia infrastruktury wykorzystywanej w telefonicznej obsłudze Klienta, zarówno manualnej jak automatycznej (IVR).
Koordynowanie testów rozwiązania od etapu przygotowania dokumentacji testowej, planowania przebiegów testowych do etapu poprawy pojawiających się błędów.
Koordynacja procesu integracji z systemami innych dostawców.
Monitoring ryzyk projektowych, analiza i wdrażanie działań mitygujących.
Przygotowywanie informacji zarządczej o postępach testów.
doradca klienta w Zespole Doradców Usług Bankowości Elektronicznej
Wsparcie techniczne klientów BZ WBK S.A. korzystających z kanałów elektronicznych (Internet, telefon, wap, sms).
Wsparcie techniczne pracowników oddziałów Banku z zakresu działania kanałów elektronicznych i aplikacji wspierającej proces obsługi klientów.
Kompleksowe testowanie nowych wersji usług bankowości elektronicznej przed wdrożeniem.
Zarządzanie sugestiami klientów pozwalających na rozwój usług elektronicznych.
Wsparcie techniczne pracowników oddziałów Banku z zakresu działania kanałów elektronicznych i aplikacji wspierającej proces obsługi klientów.
Kompleksowe testowanie nowych wersji usług bankowości elektronicznej przed wdrożeniem.
Zarządzanie sugestiami klientów pozwalających na rozwój usług elektronicznych.
Szkolenia i kursy
Prince 2
Specjalizacje
Bankowość
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
motocykle, wędkarstwo spininngowe, elektronika
Organizacje
etyliniarze.pl
WKS Barakuda Środa Wlkp.
WKS Barakuda Środa Wlkp.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni