Umiejętności
Data Preparation
Data Verification
Process Implementation
SAP
Financial analyst
Zarządzanie zespołem
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja
Analiza danych
Zarządzanie Sprzedażą
zarządzanie biurem
Team management & team work skills
Kontrole wewnętrzne
Efektywność Sprzedaży
Team Leadershiping
KPI reporting and analysis
Finance and Accounting
Continous Improvement
Dostęp do rynku
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Financial Analisys & Reporting Team Leader
• Team management: Year End-Reviews, Skill Matrix, Workshops
• Recruitment & training for new employees
• Processes tracking and identification of current problems
• Building deeper relationships with internal customers/clients
• Leading/Coordinating multiple continuous improvement & new processes
projects
• Process excellence & automation
• Support for cross team cooperation – RTR, OTC, Intercompany, AP
• Knowledge Transfer/Transition coordination
• KPI/Statistics, SLAs(internal clients)
• Results measurement/Statistics and presentation on internal meetings
• Recruitment & training for new employees
• Processes tracking and identification of current problems
• Building deeper relationships with internal customers/clients
• Leading/Coordinating multiple continuous improvement & new processes
projects
• Process excellence & automation
• Support for cross team cooperation – RTR, OTC, Intercompany, AP
• Knowledge Transfer/Transition coordination
• KPI/Statistics, SLAs(internal clients)
• Results measurement/Statistics and presentation on internal meetings
Planning & Performance Management Senior Specialist
Zurich Insurance Company Ltd
• Support of monthly, quarterly and annual financial closings
• Cooperation with internal clients in UK and Switzerland
• Financial plans, forecasts, budgets
• Data management and financial controlling
• Financial reports and analyzes for internal customers
• Supporting Team Leader in daily tasks - meeting, journal approvals
• Supporting/leading training's for employees in Yellow Belt
certifications(continuous improvement)
• Leading & redesigning multiple processes/ Process Excellence
• Supervising IFRS17/IFRS16 global project to prepare for necessary changes
• Cooperation with internal clients in UK and Switzerland
• Financial plans, forecasts, budgets
• Data management and financial controlling
• Financial reports and analyzes for internal customers
• Supporting Team Leader in daily tasks - meeting, journal approvals
• Supporting/leading training's for employees in Yellow Belt
certifications(continuous improvement)
• Leading & redesigning multiple processes/ Process Excellence
• Supervising IFRS17/IFRS16 global project to prepare for necessary changes
Planning & Performance Management Specialist
Zurich Insurance Ltd
• Transition – UK, full scope of responsibilities/processes
• Support of monthly, quarterly and annual financial closings
• Cooperation with internal clients in UK and Switzerland
• Data management and financial controlling
• Reports and analyzes for internal customers
• Support of monthly, quarterly and annual financial closings
• Cooperation with internal clients in UK and Switzerland
• Data management and financial controlling
• Reports and analyzes for internal customers
Sales Analyst
• preparing documentation (sales analysis, pricing reports, cost statements,
market forecasts)
• Cooperation with the department of logistics, sales, exports, accounting/financial
• Cooperation with foreign customers - contracts, procurement, legal conditions
• Monthly/Quarterly/Annual Reporting - Financial/Sales
market forecasts)
• Cooperation with the department of logistics, sales, exports, accounting/financial
• Cooperation with foreign customers - contracts, procurement, legal conditions
• Monthly/Quarterly/Annual Reporting - Financial/Sales
Specjalista ds. analiz sprzedażowych i handlowych
opracowywanie rocznych i długoterminowych planów sprzedażowych całego koncernu
• współpraca z Agencją Rynku Rolnego i Ministerstwem Rolnictwa oraz innymi częściami koncernu na Litwie, Łotwie, Czechach, Niemczech
• zarządzanie danymi pierwotnymi i wtórnymi w kontekście zarządzania strategicznego
• analizy cenowe, jakościowe, ilościowe, sprzedażowe, finansowe
• sprawozdawczość z okresów działalności jednostki
• prezentacje i materiały dokumentujące bieżącą sytuację działu
• prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników działów.
• współpraca z Agencją Rynku Rolnego i Ministerstwem Rolnictwa oraz innymi częściami koncernu na Litwie, Łotwie, Czechach, Niemczech
• zarządzanie danymi pierwotnymi i wtórnymi w kontekście zarządzania strategicznego
• analizy cenowe, jakościowe, ilościowe, sprzedażowe, finansowe
• sprawozdawczość z okresów działalności jednostki
• prezentacje i materiały dokumentujące bieżącą sytuację działu
• prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników działów.
Szkolenia i kursy
Excel - poziom zaawansowany
Controlling wewnętrzny
Controlling wewnętrzny
Edukacja
informatyka i ekonometria, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Zainteresowania
literatura fantastyczna, podróże, rysunek
Organizacje
Polska Akcja Humanitarna - wolontariusz
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.