Umiejętności
Atlassian JIRA
Event Management
ITIL
JIRA
Kanban
Python
Scrum
Splunk
Incident management (ITSM)
Agile
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie usługami IT
Angielski
Atlassian Bamboo
Incident Managment
Atlassian Confluence
Service Delivery Manager
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Właściciel Procesu / Senior Process Owner
Członek zespołu SRE (Site Reliability Engineering).
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za eliminację zagrożeń poawaryjnych.
Odpowiedzialny na wdrażanie procesów ITIL-owych w organizacji.
Właściciel procesu Problem Management.
Koordynacja procesów:
- Event Management
- Incident Management
- Problem Management
Znajomość Agile (Scrum i Kanban)
Uczestnictwo w procesie tworzenia Serwis Katalogu.
Wdrożenie i utrzymanie procesu obsługi incydentów mających wpływ na platformę Allegro:
- stworzenie flow w narzędziu JIRA - konfiguracja pluginów liczących SLA
- konfiguracja środowiska SPLUNK (liczenie średniej i mediany czasów trwania incydentów)
- tworzenie skryptów Python import/export danych pomiędzy JIRA i SPLUNK
Koordynacja procesu rozwiązywania zadań poawaryjnych.
Tworzenie planów BCP.
Przygotowanie dowodów audytowych
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za eliminację zagrożeń poawaryjnych.
Odpowiedzialny na wdrażanie procesów ITIL-owych w organizacji.
Właściciel procesu Problem Management.
Koordynacja procesów:
- Event Management
- Incident Management
- Problem Management
Znajomość Agile (Scrum i Kanban)
Uczestnictwo w procesie tworzenia Serwis Katalogu.
Wdrożenie i utrzymanie procesu obsługi incydentów mających wpływ na platformę Allegro:
- stworzenie flow w narzędziu JIRA - konfiguracja pluginów liczących SLA
- konfiguracja środowiska SPLUNK (liczenie średniej i mediany czasów trwania incydentów)
- tworzenie skryptów Python import/export danych pomiędzy JIRA i SPLUNK
Koordynacja procesu rozwiązywania zadań poawaryjnych.
Tworzenie planów BCP.
Przygotowanie dowodów audytowych
Starszy Specjalista Zarządzania Incydentami
Odpowiedzialny za minimalizowanie występowania awarii serwisów takich jak: Allegro, PayU, Ceneo, Agito, Otomoto, Otodom, Bankier.
Koordynacja pracy wszystkich linii wsparcia podczas rozwiązywania awarii.
Komunikacja techniczna i biznesowa podczas trwania i po zakończeniu awarii.
Odpowiedzialny za ustalnie przyczyn awarii i tworzenie zaleceń poawaryjnych.
Sporządzanie raportów PIR (Post Incident Review).
Wdrażanie zaleceń poawaryjnych.
Koordynacja pracy wszystkich linii wsparcia podczas rozwiązywania awarii.
Komunikacja techniczna i biznesowa podczas trwania i po zakończeniu awarii.
Odpowiedzialny za ustalnie przyczyn awarii i tworzenie zaleceń poawaryjnych.
Sporządzanie raportów PIR (Post Incident Review).
Wdrażanie zaleceń poawaryjnych.
Incident Manager
Odpowiedzialny za realizację Procesu Zarządzania Incydentami.
Koordynacja działań naprawczych podczas awarii IT w celu jak najszybszego przywrócenia prawidłowego działania usług.
Komunikacja i dostarczanie informacji zarządczych dla Dyrekcji.
Pełnienie roli punktu eskalacji dla zespołów wsparcia podczas rozwiązywania incydentów.
Przekazywanie właścicielom biznesowym aplikacji aktualnych informacji na temat incydentów wpływających na dostępność usług.
Aktywny udział w procesie Zarządzania Problemami, koordynacja prac w ramach spotkań Special Measure.
Mierzenie i raportowanie Wskaźników Efektywności Procesu (KPI - Key Performance Indicators),
Prowadzenie spotkań statusowych DOM (Daily Operations Meeting).
Komunikowanie statusu systemów IT .
Współpraca z Procesem Zarządzania Zmianami w celu oceny ryzyka wprowadzenia zmian oraz w celu znalezienia przyczyny i sposobu rozwiązania trwającego incydentu.
Współpraca z Procesem Zarządzania Wdrożeniami oraz Procesem Zarządzania Wersjami w zakresie incydentów, które pojawiły się podczas i po wdrożeniu.
Zapewnienie wsparcia dla Procesu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w zakresie obsługi incydentów bezpieczeństwa.
Współpraca z Procesem Zarządzania i Obsługi Błędami w Oprogramowaniu w zakresie przekazywania informacji o zidentyfikowanych błędach funkcjonalnych aplikacji.
Weryfikowanie poprawności rejestracji incydentów w tym nadawania priorytetów.
Koordynacja działań naprawczych podczas awarii IT w celu jak najszybszego przywrócenia prawidłowego działania usług.
Komunikacja i dostarczanie informacji zarządczych dla Dyrekcji.
Pełnienie roli punktu eskalacji dla zespołów wsparcia podczas rozwiązywania incydentów.
Przekazywanie właścicielom biznesowym aplikacji aktualnych informacji na temat incydentów wpływających na dostępność usług.
Aktywny udział w procesie Zarządzania Problemami, koordynacja prac w ramach spotkań Special Measure.
Mierzenie i raportowanie Wskaźników Efektywności Procesu (KPI - Key Performance Indicators),
Prowadzenie spotkań statusowych DOM (Daily Operations Meeting).
Komunikowanie statusu systemów IT .
Współpraca z Procesem Zarządzania Zmianami w celu oceny ryzyka wprowadzenia zmian oraz w celu znalezienia przyczyny i sposobu rozwiązania trwającego incydentu.
Współpraca z Procesem Zarządzania Wdrożeniami oraz Procesem Zarządzania Wersjami w zakresie incydentów, które pojawiły się podczas i po wdrożeniu.
Zapewnienie wsparcia dla Procesu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w zakresie obsługi incydentów bezpieczeństwa.
Współpraca z Procesem Zarządzania i Obsługi Błędami w Oprogramowaniu w zakresie przekazywania informacji o zidentyfikowanych błędach funkcjonalnych aplikacji.
Weryfikowanie poprawności rejestracji incydentów w tym nadawania priorytetów.
Specjalista Informatyk ds. Wsparcia Klienta
Administracja ponad 10 000 stacji roboczych w centrali i oddziałach banku.
Administracja siecią bankomatów
Administracja usługą Blackberry.
Szyfrowanie stacji roboczych oraz komputerów przenośnych z wykorzystaniem Safeguard.
Rozwój skryptów cichej instalacji oraz zarządzanie biblioteką oprogramowania.
Sporządzanie raportów.
Nadzór nad pracownikami firmy zewnętrznej, pełniąc rolę lidera zespołu w lokalizacji Poznań.
Zarządzanie i utrzymanie biblioteki technicznej dla sprzętu i oprogramowania.
Wsparcie użytkowników środowiska PC.
Współpraca z firmami zewnętrznymi - TALEX.
Administracja siecią bankomatów
Administracja usługą Blackberry.
Szyfrowanie stacji roboczych oraz komputerów przenośnych z wykorzystaniem Safeguard.
Rozwój skryptów cichej instalacji oraz zarządzanie biblioteką oprogramowania.
Sporządzanie raportów.
Nadzór nad pracownikami firmy zewnętrznej, pełniąc rolę lidera zespołu w lokalizacji Poznań.
Zarządzanie i utrzymanie biblioteki technicznej dla sprzętu i oprogramowania.
Wsparcie użytkowników środowiska PC.
Współpraca z firmami zewnętrznymi - TALEX.
Szkolenia i kursy
ITIL Foundation Certificate - IT Service Management
ITIL Intermediate Lifecycle Stream: Sevice Design
Zarządzanie Incydentami i Problemami - Warsztaty
Windows 7 i współpraca z Windows Server 2008 R2
Compliance i Etyka Biznesu - certyfikat
ITIL Intermediate Lifecycle Stream: Sevice Design
Zarządzanie Incydentami i Problemami - Warsztaty
Windows 7 i współpraca z Windows Server 2008 R2
Compliance i Etyka Biznesu - certyfikat