Umiejętności
Zarządzanie Komunikacja
Budżet działu
Rozmowy motywacyjne
Sales Motivation
Zarządzanie czasem
Coaching and motivating front-line employees
Self-motivation
Assisting in performance targets
Sales Managment
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Area Sales Manager
Odpowiedzialny za rozwój, sprzedaż i promocja produktów dla branży e -commerce w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii, Skandynawii, na Bałkanach oraz w krajach Niemieckojęzycznych. Tworzenie sieci dystrybucji sprzedaży, realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie. Rozliczanie dystrybutorów z realizacji zadań. Pozyskiwanie nowych klientów jaki i utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami. Dbanie o jak najlepsze relacje z nimi jak. Reprezentowanie firmy na targach i targach.
Sales Manager
1. Tworzenie, rozwój i utrzymanie relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi klientami na przydzielonym terytorium
2.Wykonywanie połączeń telefonicznych oraz wizytacje i prezentacje dla obecnych i potencjalnych klientów.
3 Badania źródła rozwoju potencjalnych klientów w celu określenia ich potencjału.
4. Przygotowanie jasnych i precyzyjnych ofert dla obecnych i potencjalnych klientów.
5. Przyspieszenie rozwiązywania problemów klienta i reklamacji.
6. Koordynacja sprzedaży przy współpracy z marketingiem, zarządzania sprzedażą, księgowością, logistyką i grupą usług technicznych (w oparciu o przydzielony budżet).
7. Analiza potencjału firm na przydzielonym terytorium.
8. Identyfikowanie zalet i porównywania produktów i usług organizacji.
9. Planowanie i organizowanie osobistych strategii sprzedaży poprzez maksymalizację zwrotu z inwestycji czasu.
10. Przygotowywanie ustnych i pisemnych raportów na potrzeby klientów, działalności konkurencyjnej oraz potencjału dla nowych produktów i usług.
11. Prowadzenie na bieżąco zestawień produktów, usług technicznych, warunków rynkowych, działań konkurencji, reklamy i trendów promocyjnych poprzez czytanie literatury stosowanej i konsultacji w obszarach marketingu i serwisu technicznego.
12. Uczestnictwo w targach i konferencjach (wykład).
13. Opracowywanie budżetu przychodowego i kosztowego w oparciu o dane z lat ubiegłych oraz na podstawie analiz.
2.Wykonywanie połączeń telefonicznych oraz wizytacje i prezentacje dla obecnych i potencjalnych klientów.
3 Badania źródła rozwoju potencjalnych klientów w celu określenia ich potencjału.
4. Przygotowanie jasnych i precyzyjnych ofert dla obecnych i potencjalnych klientów.
5. Przyspieszenie rozwiązywania problemów klienta i reklamacji.
6. Koordynacja sprzedaży przy współpracy z marketingiem, zarządzania sprzedażą, księgowością, logistyką i grupą usług technicznych (w oparciu o przydzielony budżet).
7. Analiza potencjału firm na przydzielonym terytorium.
8. Identyfikowanie zalet i porównywania produktów i usług organizacji.
9. Planowanie i organizowanie osobistych strategii sprzedaży poprzez maksymalizację zwrotu z inwestycji czasu.
10. Przygotowywanie ustnych i pisemnych raportów na potrzeby klientów, działalności konkurencyjnej oraz potencjału dla nowych produktów i usług.
11. Prowadzenie na bieżąco zestawień produktów, usług technicznych, warunków rynkowych, działań konkurencji, reklamy i trendów promocyjnych poprzez czytanie literatury stosowanej i konsultacji w obszarach marketingu i serwisu technicznego.
12. Uczestnictwo w targach i konferencjach (wykład).
13. Opracowywanie budżetu przychodowego i kosztowego w oparciu o dane z lat ubiegłych oraz na podstawie analiz.
Sales Manager
1.Codzienne asystowanie w operacjach działu oraz Dyrektorowi Sprzedaży.
2.Kierowanie bieżącą działalnością sprzedaży.
3.Administrowanie,
4. Prowadzenie spotkań handlowych.
5.Egzekwowanie realizacji zadań.
6. Koordynacja zadań działu sprzedaży.
7.Przygotowanie raportów.
8.Pozyskiwanie nowych klientów w różnych sektorach sprzedaży: indywidualnych oraz grupowych. 9.Pozyskiwanie i ocena informacji o klientach.
10.Analiza rynku.
11.Ocena konkurencji.
12.Prognozowanie sprzedaży
13.Organizacja i koordynacja działań wspierających sprzedaż.
14.Pomoc w przygotowaniu budżetów sprzedażowych.
15.Kontrola kosztów.
16.Analiza wyników sprzedażowych.
2.Kierowanie bieżącą działalnością sprzedaży.
3.Administrowanie,
4. Prowadzenie spotkań handlowych.
5.Egzekwowanie realizacji zadań.
6. Koordynacja zadań działu sprzedaży.
7.Przygotowanie raportów.
8.Pozyskiwanie nowych klientów w różnych sektorach sprzedaży: indywidualnych oraz grupowych. 9.Pozyskiwanie i ocena informacji o klientach.
10.Analiza rynku.
11.Ocena konkurencji.
12.Prognozowanie sprzedaży
13.Organizacja i koordynacja działań wspierających sprzedaż.
14.Pomoc w przygotowaniu budżetów sprzedażowych.
15.Kontrola kosztów.
16.Analiza wyników sprzedażowych.
Assistant Front Office Manager
Dorint Hotels Poland sp. z o.o. / Hotel Sofitel Old Town\*\*\*\*\* Wrocław \(od 2014-01
1.Codzienne asystowanie w operacjach działu.
2. Nadzorowanie działań operacyjnych działu w ramach wytycznych hotelu, aby zapewnić jak najwyższy poziom usług a jednocześnie maksymalizacja przychodów hotelu.
3. Przypisywanie, koordynowanie oraz nadzorowanie pracy zespołu.
4. Nadzorowanie zamknięcia zmian w celu weryfikacji przeprowadzonych transakcji.
5.Trenowanie nowych pracowników oraz stymulacja działań do pobudzenia pożądanych zachowań.
6. Przygotowanie harmonogramu pracy działu, nadzorowanie listy płac oraz monitorowanie kosztów pracy działu w celu optymalizacji budżetu.
7. Przygotowywanie spotkań działowych oraz rozwiązywanie problemów.
8. Sprawdzanie rachunków kontrahentów w celu prawidłowej weryfikacji obciążeń oraz ich zamykanie zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami zawartymi w umowie.
9. Weryfikacja przyjazdów w celu identyfikacji potencjalnych problemów oraz określenie możliwych dodatkowych przychodów.
10. Rozwiązywanie sporów oraz trudnych sytuacji.
11. Opracowanie planów treningowych oraz procedur na potrzeby pracy działu.
12. Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
13. Sprzedaż bezpośrednia pokoi jak i pozostałych usług hotelu.
14. Branie na siebie odpowiedzialności za podejmowane działania oraz za pracę działu.
2. Nadzorowanie działań operacyjnych działu w ramach wytycznych hotelu, aby zapewnić jak najwyższy poziom usług a jednocześnie maksymalizacja przychodów hotelu.
3. Przypisywanie, koordynowanie oraz nadzorowanie pracy zespołu.
4. Nadzorowanie zamknięcia zmian w celu weryfikacji przeprowadzonych transakcji.
5.Trenowanie nowych pracowników oraz stymulacja działań do pobudzenia pożądanych zachowań.
6. Przygotowanie harmonogramu pracy działu, nadzorowanie listy płac oraz monitorowanie kosztów pracy działu w celu optymalizacji budżetu.
7. Przygotowywanie spotkań działowych oraz rozwiązywanie problemów.
8. Sprawdzanie rachunków kontrahentów w celu prawidłowej weryfikacji obciążeń oraz ich zamykanie zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami zawartymi w umowie.
9. Weryfikacja przyjazdów w celu identyfikacji potencjalnych problemów oraz określenie możliwych dodatkowych przychodów.
10. Rozwiązywanie sporów oraz trudnych sytuacji.
11. Opracowanie planów treningowych oraz procedur na potrzeby pracy działu.
12. Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
13. Sprzedaż bezpośrednia pokoi jak i pozostałych usług hotelu.
14. Branie na siebie odpowiedzialności za podejmowane działania oraz za pracę działu.
Conference & Reservation Manager
Scandic Wroclaw
Trzymiesięczny projekt polegający na połączeniu dwóch osobnych działów w jedną samodzielną komórkę. Wymagało to opracowania nowych procedur, określenia hierarchii działu, wyznaczenia celów (budżet przychodowy i kosztowy), opis stanowisk, sposobu przepływu informacji oraz sposobów raportowania. Nowo powstała komórka jest odpowiedzialna za generowanie 70% zysku hotelu. Kompleksowa obsługa klienta: negocjowanie umów krótko jak i długoterminowych, wykonanie usług wynikających z postanowień umowy. Finalizacja oraz zamykanie rachunku, budowanie relacji z klientem.
Assistant Front Office Manager
1.Codzienne asystowanie w operacjach działu.
2. Nadzorowanie działań operacyjnych działu w ramach wytycznych hotelu, aby zapewnić jak najwyższy poziom usług a jednocześnie maksymalizacja przychodów hotelu.
3. Przypisywanie, koordynowanie oraz nadzorowanie pracy zespołu.
4. Nadzorowanie zamknięcia zmian w celu weryfikacji przeprowadzonych transakcji.
5.Trenowanie nowych pracowników oraz stymulacja działań do pobudzenia pożądanych zachowań.
6. Przygotowanie harmonogramu pracy działu, nadzorowanie listy płac oraz monitorowanie kosztów pracy działu w celu optymalizacji budżetu.
7. Przygotowywanie spotkań działowych oraz rozwiązywanie problemów.
8. Sprawdzanie rachunków kontrahentów w celu prawidłowej weryfikacji obciążeń oraz ich zamykanie zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami zawartymi w umowie.
9. Weryfikacja przyjazdów w celu identyfikacji potencjalnych problemów oraz określenie możliwych dodatkowych przychodów.
10. Rozwiązywanie sporów oraz trudnych sytuacji.
11. Opracowanie planów treningowych oraz procedur na potrzeby pracy działu.
12. Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
13. Sprzedaż bezpośrednia pokoi jak i pozostałych usług hotelu.
14. Branie na siebie odpowiedzialności za podejmowane działania oraz za pracę działu.
2. Nadzorowanie działań operacyjnych działu w ramach wytycznych hotelu, aby zapewnić jak najwyższy poziom usług a jednocześnie maksymalizacja przychodów hotelu.
3. Przypisywanie, koordynowanie oraz nadzorowanie pracy zespołu.
4. Nadzorowanie zamknięcia zmian w celu weryfikacji przeprowadzonych transakcji.
5.Trenowanie nowych pracowników oraz stymulacja działań do pobudzenia pożądanych zachowań.
6. Przygotowanie harmonogramu pracy działu, nadzorowanie listy płac oraz monitorowanie kosztów pracy działu w celu optymalizacji budżetu.
7. Przygotowywanie spotkań działowych oraz rozwiązywanie problemów.
8. Sprawdzanie rachunków kontrahentów w celu prawidłowej weryfikacji obciążeń oraz ich zamykanie zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami zawartymi w umowie.
9. Weryfikacja przyjazdów w celu identyfikacji potencjalnych problemów oraz określenie możliwych dodatkowych przychodów.
10. Rozwiązywanie sporów oraz trudnych sytuacji.
11. Opracowanie planów treningowych oraz procedur na potrzeby pracy działu.
12. Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
13. Sprzedaż bezpośrednia pokoi jak i pozostałych usług hotelu.
14. Branie na siebie odpowiedzialności za podejmowane działania oraz za pracę działu.
Shift Leader
1.Komunikowanie si ę z innymi działami hotelu w celu poprawy jakości świadczonych usług przez hotel. 2.Sprawdzanie rachunków gości oraz Głównych kont kontrahentów w celu wyjaśnienia różnic na rachunkach.
3.Wykorzysywanie wiedzy o obiekcie oraz technologii w celu jak najsprawniejszego wystawiania rachunków (codziennych transakcji)
4. Meldowanie gości, ścisła współpraca z działem rezerwacji.
5. Rozwiązywanie problemów niższego szczebla.
6. Dokonywanie obciążeń zgodnie z instrukcjami wynikającymi z umowy.
7. Trenowanie nowych pracowników oraz opieka nad nimi do momentu usystematyzowania wiedzy.
8. Realizacja planów sprzedażowych wyznaczonych dla działu poprzez dodatkową sprzedaż.
9. Asystowanie Menadżerowi Działu oraz wypełnianie jego poleceń
3.Wykorzysywanie wiedzy o obiekcie oraz technologii w celu jak najsprawniejszego wystawiania rachunków (codziennych transakcji)
4. Meldowanie gości, ścisła współpraca z działem rezerwacji.
5. Rozwiązywanie problemów niższego szczebla.
6. Dokonywanie obciążeń zgodnie z instrukcjami wynikającymi z umowy.
7. Trenowanie nowych pracowników oraz opieka nad nimi do momentu usystematyzowania wiedzy.
8. Realizacja planów sprzedażowych wyznaczonych dla działu poprzez dodatkową sprzedaż.
9. Asystowanie Menadżerowi Działu oraz wypełnianie jego poleceń
Receptionist
1. Check In, check out gości.
2.Przydzielanie pokoi.
3.Koordynacja pracy działu recepcji oraz Służby Pięter.
4. Weryfikacja obciążeń na rachunkach gości.
5. Sprawdzanie zgodności kasy, przepływu pieniędzy.
6. Rozwiązywanie skarg gości.
7. Administrowanie pracy działu oraz raportowanie do Menadżera Działu.
8. Nadzorowanie bezpośredniej sprzedaży działu.
9. Witanie gości.
2.Przydzielanie pokoi.
3.Koordynacja pracy działu recepcji oraz Służby Pięter.
4. Weryfikacja obciążeń na rachunkach gości.
5. Sprawdzanie zgodności kasy, przepływu pieniędzy.
6. Rozwiązywanie skarg gości.
7. Administrowanie pracy działu oraz raportowanie do Menadżera Działu.
8. Nadzorowanie bezpośredniej sprzedaży działu.
9. Witanie gości.
Professional practice: Reception & reservation department
Szkolenia i kursy
fit for business,
be magnifique,
sale in reception and reservation department,
upselling transient edge
be magnifique,
sale in reception and reservation department,
upselling transient edge
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Zainteresowania
Music, Geography, Electronics Entertainment, Design, Sports, Drawing