Michał Marciniak

Student, Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Konin, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie Komunikacja Budżet działu Rozmowy motywacyjne Sales Motivation Zarządzanie czasem Coaching and motivating front-line employees Self-motivation Assisting in performance targets Sales Managment

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

ORBITVU Sp. z o.o.
Area Sales Manager
Odpowiedzialny za rozwój, sprzedaż i promocja produktów dla branży e -commerce w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii, Skandynawii, na Bałkanach oraz w krajach Niemieckojęzycznych. Tworzenie sieci dystrybucji sprzedaży, realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie. Rozliczanie dystrybutorów z realizacji zadań. Pozyskiwanie nowych klientów jaki i utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami. Dbanie o jak najlepsze relacje z nimi jak. Reprezentowanie firmy na targach i targach.
Oracle
Sales Manager
1. Tworzenie, rozwój i utrzymanie relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi klientami na przydzielonym terytorium
2.Wykonywanie połączeń telefonicznych oraz wizytacje i prezentacje dla obecnych i potencjalnych klientów.
3 Badania źródła rozwoju potencjalnych klientów w celu określenia ich potencjału.
4. Przygotowanie jasnych i precyzyjnych ofert dla obecnych i potencjalnych klientów.
5. Przyspieszenie rozwiązywania problemów klienta i reklamacji.
6. Koordynacja sprzedaży przy współpracy z marketingiem, zarządzania sprzedażą, księgowością, logistyką i grupą usług technicznych (w oparciu o przydzielony budżet).
7. Analiza potencjału firm na przydzielonym terytorium.
8. Identyfikowanie zalet i porównywania produktów i usług organizacji.
9. Planowanie i organizowanie osobistych strategii sprzedaży poprzez maksymalizację zwrotu z inwestycji czasu.
10. Przygotowywanie ustnych i pisemnych raportów na potrzeby klientów, działalności konkurencyjnej oraz potencjału dla nowych produktów i usług.
11. Prowadzenie na bieżąco zestawień produktów, usług technicznych, warunków rynkowych, działań konkurencji, reklamy i trendów promocyjnych poprzez czytanie literatury stosowanej i konsultacji w obszarach marketingu i serwisu technicznego.
12. Uczestnictwo w targach i konferencjach (wykład).
13. Opracowywanie budżetu przychodowego i kosztowego w oparciu o dane z lat ubiegłych oraz na podstawie analiz.
Dorint Hotels Poland sp. z o.o. / Hotel Sofitel Old Town***** Wrocław
Sales Manager
1.Codzienne asystowanie w operacjach działu oraz Dyrektorowi Sprzedaży.
2.Kierowanie bieżącą działalnością sprzedaży.
3.Administrowanie,
4. Prowadzenie spotkań handlowych.
5.Egzekwowanie realizacji zadań.
6. Koordynacja zadań działu sprzedaży.
7.Przygotowanie raportów.
8.Pozyskiwanie nowych klientów w różnych sektorach sprzedaży: indywidualnych oraz grupowych. 9.Pozyskiwanie i ocena informacji o klientach.
10.Analiza rynku.
11.Ocena konkurencji.
12.Prognozowanie sprzedaży
13.Organizacja i koordynacja działań wspierających sprzedaż.
14.Pomoc w przygotowaniu budżetów sprzedażowych.
15.Kontrola kosztów.
16.Analiza wyników sprzedażowych.
Logo
Assistant Front Office Manager
Dorint Hotels Poland sp. z o.o. / Hotel Sofitel Old Town\*\*\*\*\* Wrocław \(od 2014-01
1.Codzienne asystowanie w operacjach działu.
2. Nadzorowanie działań operacyjnych działu w ramach wytycznych hotelu, aby zapewnić jak najwyższy poziom usług a jednocześnie maksymalizacja przychodów hotelu.
3. Przypisywanie, koordynowanie oraz nadzorowanie pracy zespołu.
4. Nadzorowanie zamknięcia zmian w celu weryfikacji przeprowadzonych transakcji.
5.Trenowanie nowych pracowników oraz stymulacja działań do pobudzenia pożądanych zachowań.
6. Przygotowanie harmonogramu pracy działu, nadzorowanie listy płac oraz monitorowanie kosztów pracy działu w celu optymalizacji budżetu.
7. Przygotowywanie spotkań działowych oraz rozwiązywanie problemów.
8. Sprawdzanie rachunków kontrahentów w celu prawidłowej weryfikacji obciążeń oraz ich zamykanie zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami zawartymi w umowie.
9. Weryfikacja przyjazdów w celu identyfikacji potencjalnych problemów oraz określenie możliwych dodatkowych przychodów.
10. Rozwiązywanie sporów oraz trudnych sytuacji.
11. Opracowanie planów treningowych oraz procedur na potrzeby pracy działu.
12. Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
13. Sprzedaż bezpośrednia pokoi jak i pozostałych usług hotelu.
14. Branie na siebie odpowiedzialności za podejmowane działania oraz za pracę działu.
Logo
Conference & Reservation Manager
Scandic Wroclaw
Trzymiesięczny projekt polegający na połączeniu dwóch osobnych działów w jedną samodzielną komórkę. Wymagało to opracowania nowych procedur, określenia hierarchii działu, wyznaczenia celów (budżet przychodowy i kosztowy), opis stanowisk, sposobu przepływu informacji oraz sposobów raportowania. Nowo powstała komórka jest odpowiedzialna za generowanie 70% zysku hotelu. Kompleksowa obsługa klienta: negocjowanie umów krótko jak i długoterminowych, wykonanie usług wynikających z postanowień umowy. Finalizacja oraz zamykanie rachunku, budowanie relacji z klientem.
Dorint Hotels Poland sp. z o.o. / Hotel Sofitel Old Town***** Wrocław
Assistant Front Office Manager
1.Codzienne asystowanie w operacjach działu.
2. Nadzorowanie działań operacyjnych działu w ramach wytycznych hotelu, aby zapewnić jak najwyższy poziom usług a jednocześnie maksymalizacja przychodów hotelu.
3. Przypisywanie, koordynowanie oraz nadzorowanie pracy zespołu.
4. Nadzorowanie zamknięcia zmian w celu weryfikacji przeprowadzonych transakcji.
5.Trenowanie nowych pracowników oraz stymulacja działań do pobudzenia pożądanych zachowań.
6. Przygotowanie harmonogramu pracy działu, nadzorowanie listy płac oraz monitorowanie kosztów pracy działu w celu optymalizacji budżetu.
7. Przygotowywanie spotkań działowych oraz rozwiązywanie problemów.
8. Sprawdzanie rachunków kontrahentów w celu prawidłowej weryfikacji obciążeń oraz ich zamykanie zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami zawartymi w umowie.
9. Weryfikacja przyjazdów w celu identyfikacji potencjalnych problemów oraz określenie możliwych dodatkowych przychodów.
10. Rozwiązywanie sporów oraz trudnych sytuacji.
11. Opracowanie planów treningowych oraz procedur na potrzeby pracy działu.
12. Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
13. Sprzedaż bezpośrednia pokoi jak i pozostałych usług hotelu.
14. Branie na siebie odpowiedzialności za podejmowane działania oraz za pracę działu.
Dorint Hotels Poland sp. z o.o. / Hotel Sofitel Old Town***** Wrocław
Shift Leader
1.Komunikowanie si ę z innymi działami hotelu w celu poprawy jakości świadczonych usług przez hotel. 2.Sprawdzanie rachunków gości oraz Głównych kont kontrahentów w celu wyjaśnienia różnic na rachunkach.
3.Wykorzysywanie wiedzy o obiekcie oraz technologii w celu jak najsprawniejszego wystawiania rachunków (codziennych transakcji)
4. Meldowanie gości, ścisła współpraca z działem rezerwacji.
5. Rozwiązywanie problemów niższego szczebla.
6. Dokonywanie obciążeń zgodnie z instrukcjami wynikającymi z umowy.
7. Trenowanie nowych pracowników oraz opieka nad nimi do momentu usystematyzowania wiedzy.
8. Realizacja planów sprzedażowych wyznaczonych dla działu poprzez dodatkową sprzedaż.
9. Asystowanie Menadżerowi Działu oraz wypełnianie jego poleceń
Dorint Hotels Poland sp. z o.o. / Hotel Sofitel Old Town***** Wrocław
Receptionist
1. Check In, check out gości.
2.Przydzielanie pokoi.
3.Koordynacja pracy działu recepcji oraz Służby Pięter.
4. Weryfikacja obciążeń na rachunkach gości.
5. Sprawdzanie zgodności kasy, przepływu pieniędzy.
6. Rozwiązywanie skarg gości.
7. Administrowanie pracy działu oraz raportowanie do Menadżera Działu.
8. Nadzorowanie bezpośredniej sprzedaży działu.
9. Witanie gości.
Otto Bock Polska Sp. z o.o.
Professional practice: Assistant Project Manager
Logo
Sales Representative
Dystrybutor BHP „Jaskon” M.P. Skonieczy Sp. j.
Logo
Customer Service
Select Service Partner
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze
Professional practice: Customer Service
Dorint Hotels Poland sp. z o.o. / Hotel Sofitel Old Town***** Wrocław
Professional practice: Reception & reservation department

Szkolenia i kursy

fit for business,
be magnifique,
sale in reception and reservation department,
upselling transient edge

Edukacja

Logo
Department: Economic & Managerial, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Logo
Specialization: The Economics of Tourism , licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką

Zainteresowania

Music, Geography, Electronics Entertainment, Design, Sports, Drawing