Michał Malanowicz

IT, zarządzanie

Wypowiedzi

  • Michał Malanowicz
    Wpis na grupie Samochody elektryczne w temacie Dlaczego samochody elektryczne są najlepsze...???
    15.10.2012, 14:16

    Przepraszam że się wtrącę, ale cała dyskusja - poniekąd bardzo wciągająca i ciekawa ma jedną wadę. Samochód to rzecz złożona z wielu podzespołów, niektóre są porównywalne (na przykład sprawność układu hamowania ;) ) a niektóre nie bardzo. W zasadzie auto elektryczne ma prawie same plusy, poza możliwością magazynowania odpowiedniej ilości energii potrzebnej do jazdy. Jeśli tylko ten problem zostanie pokonany, jeśli będziemy umieli wytwarzać (ekologicznie!) baterie równie wydajne co powszechnie znane paliwa płynne, to będziemy mieli rewolucję. Do tego momentu auta elektryczne przegrywają ze spalinowymi w najważniejszym aspekcie, czyli praktyczności.

  • Michał Malanowicz
    Wpis na grupie VOIP w temacie VOIP małe Call Center
    20.03.2008, 21:09

    Troche szkoda, ze zaden z was nie porusza tematu kosztow o ktore prosi autor watku. Wiem, ze bez wypunktowanej funkcjonalnosci ciezko cokolwiek szacowac, jednak sam chetnie poznalbym jak poszczegolne rozwiazania konkuruja z coraz smielej poczynajacymi sobie produktami open-source, ktore w malych firmach i polskich realiach maja calkiem niezla racje bytu. Biore bowiem takiego http://sipx-wiki.calivia.com , instaluje i mam pelnowartosciowy i darmowy produkt z cala funkcjonalnoscia o jakiej piszecie.

  • Michał Malanowicz
    Wpis na grupie VOIP w temacie VOIP małe Call Center
    18.03.2008, 12:00

    Marek Rosner:
    please, ja wiem że każdy chce sprzedać i reklamuje tu swoje usługi i produkty :)) , ale koledze , który zapewne składa 1 CC w życiu nie można powiedzieć, że sobie wyklika usługi, bo zapewne nie ma o nich pojęcia. Pozdrawiam

    Tak sie akurat sklada, ze nie reprezentuje zadnej firmy instalujacej CC. Wystarczy zerknac w moj profil, pracuje w firmie kurierskiej (ba, nawet w firmie nie korzystamy z zasugerowanego rozwiazania). Jedyne co zalozylem, to elementarna wiedze kolegi chcacego zalozyc CC z dziedziny zarzadzania Linuxem i poslugiwania sie przegladarka.

  • Michał Malanowicz
    Wpis na grupie VOIP w temacie VOIP małe Call Center
    17.03.2008, 21:53

    Emil E.:
    Witam,
    Chciałem zapytać o najlepsze rozwiązanie VOIP dla małego call center.
    Główne założenie projektu i pytania
    Call center na początek będzie miało powiedzmy około 10 pracowników, czy jest możliwość podpięcia kilku numerów do jednego urządzenia (bramki voip)? Czy będzie możliwość wykonywania kilku połączeń wychodzących na raz ? czy wtedy lepiej dołożyć drugą bramkę?
    Czy są takie rozwiązania, które pozwolą przekazywać rozmowę na przykład do innego konsultanta?
    Jakie urządzenia byście proponowali do takiego rozwiązania i jaki koszt orientacyjny wdrożenia takiego rozwiązania?:)

    Tak naprawde wszystkie te rzeczy mozesz skonfigurowac sam uzywajac SipX'a (czyli na kazde pytanie o funkcjonalnosc odpowiedz sobie TAK). W odroznieniu od Asteriska cale callcenter z funkcjonalnoscia o jakiej piszesz wyklikasz z panelu WWW, pozostanie ci podpiac telefony i gotowe. Czyli koszty:

    - jakis serwerek Dell (wezmiesz z cennika), ale bedzie to 3.000-6.000zl- w zaleznosci od konfiguracji jaka zaspokaja twoje potrzeby na SipX'a.
    - bramka PSTN - VoIP, np: Patton Smartnode (w zaleznosci od ilosci linii i ich rodzaju, ale za okolo 2.000-3.000 powinienes kupic bramke na 4-ry linie analogowe na przyklad.
    - telefon np: Polycom 320 za 130USD sztuka.

    Calosc dziala idealnie, proste statystyki (dostepnosc agentow, czasy rozmow, ilosc rozmow, itp.) masz dostepne z panelu administracyjnego a bardziej zaawansowane robisz sobie sam (baza postgress w SipX).

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do