Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży
W ramach obowiązków Koordynatora jestem odpowiedzialny za organizację pracy na stanowiskach ds. Wsparcia Sprzedaży,
Dział Wsparcia Sprzedaży nadzoruje wdrażanie strategii marketingowej dla poszczególnych produktów Spółki poprzez realizację działań promocyjnych zleconych przez Centralę Spółki.
Organizuje działania wspierające realizację planu sprzedaży, w tym m.in. konkursy, programy/systemy motywacyjne.
Wdraża standardy wizualnej w Kolekturach we współpracy z Działem Sprzedaży.
Realizuje zadania związane ze wsparciem sprzedaży w Kolekturach.
Tworzy rekomendacje odnośnie podziału planu sprzedaży na Regiony i Rejony sprzedaży oraz bieżące monitorowanie realizacji planu.
Wykonuje cykliczne i bieżące analizy sprzedaży na potrzeby Działu Sprzedaży, w tym analiza mierników służących do oceny Kierowników Regionów Sprzedaży, Przedstawicieli Rejonów Sprzedaży i
Opracowuje wyliczenia rentowności dla grup oraz poszczególnych Kolektur.
Dział Wsparcia Sprzedaży nadzoruje wdrażanie strategii marketingowej dla poszczególnych produktów Spółki poprzez realizację działań promocyjnych zleconych przez Centralę Spółki.
Organizuje działania wspierające realizację planu sprzedaży, w tym m.in. konkursy, programy/systemy motywacyjne.
Wdraża standardy wizualnej w Kolekturach we współpracy z Działem Sprzedaży.
Realizuje zadania związane ze wsparciem sprzedaży w Kolekturach.
Tworzy rekomendacje odnośnie podziału planu sprzedaży na Regiony i Rejony sprzedaży oraz bieżące monitorowanie realizacji planu.
Wykonuje cykliczne i bieżące analizy sprzedaży na potrzeby Działu Sprzedaży, w tym analiza mierników służących do oceny Kierowników Regionów Sprzedaży, Przedstawicieli Rejonów Sprzedaży i
Opracowuje wyliczenia rentowności dla grup oraz poszczególnych Kolektur.
Koordynator Wsparcia Sprzedaży
W ramach obowiązków Koordynatora jestem odpowiedzialny za organizację pracy na stanowiskach ds. Wsparcia Sprzedaży, m.in. marketingu, szkoleń, optymalizacji sieci i analiz.
Główne zadania:
Koordynacja działań operacyjnych niezbędnych dla funkcjonowania Oddziału oraz jego rozwoju.
Określanie celów sprzedażowych dla pracowników Działu sprzedaży.
Zarządzanie kategoriami i grupami produktów – prognozowanie rotacji.
Nadzór nad procesem wdrażania elementów strategii marketingowej i sprzedażowej w punktach sprzedaży.
Ustalanie zasad i organizacja konkursów i programów lojalnościowych dla sił sprzedaży Oddziału i partnerów sieciowych.
Główne zadania:
Koordynacja działań operacyjnych niezbędnych dla funkcjonowania Oddziału oraz jego rozwoju.
Określanie celów sprzedażowych dla pracowników Działu sprzedaży.
Zarządzanie kategoriami i grupami produktów – prognozowanie rotacji.
Nadzór nad procesem wdrażania elementów strategii marketingowej i sprzedażowej w punktach sprzedaży.
Ustalanie zasad i organizacja konkursów i programów lojalnościowych dla sił sprzedaży Oddziału i partnerów sieciowych.
Specjalisty ds. Analiz
Tworzenie i rozliczanie wykonania planów sprzedażowych na poszczególne produkty dla punktów sprzedaży, rejonów i regionów.
Badanie rentowności punktów sprzedaży.
Sprawdzanie prawidłowości naliczanej prowizji.
Analizowanie wyników przeprowadzanych przez Spółkę działań, m.in. kampanii reklamowych.
Tworzenie raportów z badań rynkowych.
Badanie rentowności punktów sprzedaży.
Sprawdzanie prawidłowości naliczanej prowizji.
Analizowanie wyników przeprowadzanych przez Spółkę działań, m.in. kampanii reklamowych.
Tworzenie raportów z badań rynkowych.
Pełnomocnik Dyrektora ds. Sprzedaży
Realizacja planów sprzedaży.
Nadzorowanie pracy podległych punktów sprzedaży.
Rozmowy handlowe z podmiotami w zakresie wynajmu powierzchni pod nowo otwierane punkty sprzedaży.
Szkolenia pracowników kolektur z zakresu obsługi klienta oraz efektywnej sprzedaży.
Wdrażanie w punktach sprzedaży elementów strategii marketingowej i sprzedażowej.
Nadzorowanie pracy podległych punktów sprzedaży.
Rozmowy handlowe z podmiotami w zakresie wynajmu powierzchni pod nowo otwierane punkty sprzedaży.
Szkolenia pracowników kolektur z zakresu obsługi klienta oraz efektywnej sprzedaży.
Wdrażanie w punktach sprzedaży elementów strategii marketingowej i sprzedażowej.
Szkolenia i kursy
SAP BusinessObjects Web Inteligence XI 3.0/3.1 Report Design BOW 310.
SAP BusinessObjects Web Inteligence XI 3.0/3.1 Advanced Report Design BOW 320.
Zarządzanie Siecią Sprzedaży.
Sztuka Profesjonalnej Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Oferta i Sprzedaż Produktów Totalizatora Sportowego.
Radzenie sobie w sytuacjach stresu zawodowego – zarządzanie stresem.
Szkoła szyku w biznesie.
Poznanie oczekiwań klienta, jak przedstawić produkty by je dobrze sprzedaż.
Wdrożenie metod profesjonalnych negocjacji i komunikacji z klientem.
Przeprowadzanie efektywnych rozmów rozwojowych.
Trening umiejętności menedżerskich.
SAP BusinessObjects Web Inteligence XI 3.0/3.1 Advanced Report Design BOW 320.
Zarządzanie Siecią Sprzedaży.
Sztuka Profesjonalnej Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Oferta i Sprzedaż Produktów Totalizatora Sportowego.
Radzenie sobie w sytuacjach stresu zawodowego – zarządzanie stresem.
Szkoła szyku w biznesie.
Poznanie oczekiwań klienta, jak przedstawić produkty by je dobrze sprzedaż.
Wdrożenie metod profesjonalnych negocjacji i komunikacji z klientem.
Przeprowadzanie efektywnych rozmów rozwojowych.
Trening umiejętności menedżerskich.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
Nurkowanie,książki, jazda na rowerze.
Inne
Prawo jazdy kat. A i B - bezszkodowa jazda.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.