Wypowiedzi
-
Witam! Zapraszam na seminarium pt: ARP - Biznes, Rozwój, Innowacje- Bydgoszcz, 26.11.2015. Szczegóły - tutaj: http://www.innowacje.ukw.edu.pl/jednostka/centrum_tran...
-
30.09.2015R. ZAKOŃCZYŁ SIĘ PROJEKT 'VOUCHER BADAWCZY'.
Pracodawcy Pomorza i Kujaw zakończyli projekt konferencją. Relacja z konferencji:
http://pracodawcy.info.pl/news/podsumowali_my_wsparcie... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Fundusze Europejskie
-
Koleżanki i Koledzy!
Czy ktoś spotkał się ze sprawą sporu beneficjenta z instytucją zarządzającą lub udzielającą dotacji na temat nie zachowania przez beneficjenta zasady bezstronności i uczciwej konkurencji przy wyborze wykonawców na zadania finansowane z dotacji, która trafiła do sądu, a sąd przyznał rację beneficjentowi?
Chodzi o to, że instytucja udzielająca dotacji na siłę usiłuje wmówić nam nie zachowanie zasady bezstronności i uczciwej konkurencji… Udowadnia, że pracownik beneficjenta powinien wyłączyć się z postępowania, a naszym zdaniem nie było do tego podstaw (naszym zdaniem powiązania nie było, zdaniem przeciwników – było..) Szukam argumentów i orzecznictwa w takich sprawach, ale takich gdzie beneficjent wygrał.
Projekt był finansowany z regionalnego programu operacyjnego, nie dotyczyły go przepisy PZP. W PZP albo w przepisach PO KL są te sprawy wyraźnie opisane, ale w RPO niestety są wytyczne IZ, dość niekonkretne. Jest tam wprawdzie zapis, że wątpliwości powinno interpretować się na korzyść beneficjenta, ale IZ nie chce słuchać argumentów.
Byłbym wdzięczny za przesłanie np. numeru sprawy w sądzie wraz z uzasadnieniem dostępnego w internecie lub w lex-ie… Najlepiej w prywatnej wiadomości, ale chętnie też na forum. -
Koleżanki i Koledzy!
Czy ktoś spotkał się ze sprawą sporu beneficjenta z instytucją zarządzającą lub udzielającą dotacji na temat nie zachowania przez beneficjenta zasady bezstronności i uczciwej konkurencji przy wyborze wykonawców na zadania finansowane z dotacji, która trafiła do sądu, a sąd przyznał rację beneficjentowi?
Chodzi o to, że instytucja udzielająca dotacji na siłę usiłuje wmówić nam nie zachowanie zasady bezstronności i uczciwej konkurencji… Udowadnia, że pracownik beneficjenta powinien wyłączyć się z postępowania, a naszym zdaniem nie było do tego podstaw (naszym zdaniem powiązania nie było, zdaniem przeciwników – było..) Szukam argumentów i orzecznictwa w takich sprawach, ale takich gdzie beneficjent wygrał.
Projekt był finansowany z regionalnego programu operacyjnego, nie dotyczyły go przepisy PZP. W PZP albo w przepisach PO KL są te sprawy wyraźnie opisane, ale w RPO niestety są wytyczne IZ, dość niekonkretne. Jest tam wprawdzie zapis, że wątpliwości powinno interpretować się na korzyść beneficjenta, ale IZ nie chce słuchać argumentów.
Byłbym wdzięczny za przesłanie np. numeru sprawy w sądzie wraz z uzasadnieniem dostępnego w internecie lub w lex-ie… Najlepiej w prywatnej wiadomości, ale chętnie też na forum. -
Koleżanki i Koledzy!
Czy ktoś spotkał się ze sprawą sporu beneficjenta z instytucją zarządzającą lub udzielającą dotacji na temat nie zachowania przez beneficjenta zasady bezstronności i uczciwej konkurencji przy wyborze wykonawców na zadania finansowane z dotacji, która trafiła do sądu, a sąd przyznał rację beneficjentowi?
Chodzi o to, że instytucja udzielająca dotacji na siłę usiłuje wmówić nam nie zachowanie zasady bezstronności i uczciwej konkurencji… Udowadnia, że pracownik beneficjenta powinien wyłączyć się z postępowania, a naszym zdaniem nie było do tego podstaw (naszym zdaniem powiązania nie było, zdaniem przeciwników – było..) Szukam argumentów i orzecznictwa w takich sprawach, ale takich gdzie beneficjent wygrał.
Projekt był finansowany z regionalnego programu operacyjnego, nie dotyczyły go przepisy PZP. W PZP albo w przepisach PO KL są te sprawy wyraźnie opisane, ale w RPO niestety są wytyczne IZ, dość niekonkretne. Jest tam wprawdzie zapis, że wątpliwości powinno interpretować się na korzyść beneficjenta, ale IZ nie chce słuchać argumentów.
Byłbym wdzięczny za przesłanie np. numeru sprawy w sądzie wraz z uzasadnieniem dostępnego w internecie lub w lex-ie… Najlepiej w prywatnej wiadomości, ale chętnie też na forum. -
Koleżanki i Koledzy!
Czy ktoś spotkał się ze sprawą sporu beneficjenta z instytucją zarządzającą lub udzielającą dotacji na temat nie zachowania przez beneficjenta zasady bezstronności i uczciwej konkurencji przy wyborze wykonawców na zadania finansowane z dotacji, która trafiła do sądu, a sąd przyznał rację beneficjentowi?
Chodzi o to, że instytucja udzielająca dotacji na siłę usiłuje wmówić nam nie zachowanie zasady bezstronności i uczciwej konkurencji… Udowadnia, że pracownik beneficjenta powinien wyłączyć się z postępowania, a naszym zdaniem nie było do tego podstaw (naszym zdaniem powiązania nie było, zdaniem przeciwników – było..) Szukam argumentów i orzecznictwa w takich sprawach, ale takich gdzie beneficjent wygrał.
Projekt był finansowany z regionalnego programu operacyjnego, nie dotyczyły go przepisy PZP. W PZP albo w przepisach PO KL są te sprawy wyraźnie opisane, ale w RPO niestety są wytyczne IZ, dość niekonkretne. Jest tam wprawdzie zapis, że wątpliwości powinno interpretować się na korzyść beneficjenta, ale IZ nie chce słuchać argumentów.
Byłbym wdzięczny za przesłanie np. numeru sprawy w sądzie wraz z uzasadnieniem dostępnego w internecie lub w lex-ie… Najlepiej w prywatnej wiadomości, ale chętnie też na forum. -
Koleżanki i Koledzy!
Czy ktoś spotkał się ze sprawą sporu beneficjenta z instytucją zarządzającą lub udzielającą dotacji na temat nie zachowania przez beneficjenta zasady bezstronności i uczciwej konkurencji przy wyborze wykonawców na zadania finansowane z dotacji, która trafiła do sądu, a sąd przyznał rację beneficjentowi?
Chodzi o to, że instytucja udzielająca dotacji na siłę usiłuje wmówić nam nie zachowanie zasady bezstronności i uczciwej konkurencji… Udowadnia, że pracownik beneficjenta powinien wyłączyć się z postępowania, a naszym zdaniem nie było do tego podstaw (naszym zdaniem powiązania nie było, zdaniem przeciwników – było..) Szukam argumentów i orzecznictwa w takich sprawach, ale takich gdzie beneficjent wygrał.
Projekt był finansowany z regionalnego programu operacyjnego, nie dotyczyły go przepisy PZP. W PZP albo w przepisach PO KL są te sprawy wyraźnie opisane, ale w RPO niestety są wytyczne IZ, dość niekonkretne. Jest tam wprawdzie zapis, że wątpliwości powinno interpretować się na korzyść beneficjenta, ale IZ nie chce słuchać argumentów.
Byłbym wdzięczny za przesłanie np. numeru sprawy w sądzie wraz z uzasadnieniem dostępnego w internecie lub w lex-ie… Najlepiej w prywatnej wiadomości, ale chętnie też na forum. -
Koleżanki i Koledzy!
Czy ktoś spotkał się ze sprawą sporu beneficjenta z instytucją zarządzającą lub udzielającą dotacji na temat nie zachowania przez beneficjenta zasady bezstronności i uczciwej konkurencji przy wyborze wykonawców na zadania finansowane z dotacji, która trafiła do sądu, a sąd przyznał rację beneficjentowi?
Chodzi o to, że instytucja udzielająca dotacji na siłę usiłuje wmówić nam nie zachowanie zasady bezstronności i uczciwej konkurencji… Udowadnia, że pracownik beneficjenta powinien wyłączyć się z postępowania, a naszym zdaniem nie było do tego podstaw (naszym zdaniem powiązania nie było, zdaniem przeciwników – było..) Szukam argumentów i orzecznictwa w takich sprawach, ale takich gdzie beneficjent wygrał.
Projekt był finansowany z regionalnego programu operacyjnego, nie dotyczyły go przepisy PZP. W PZP albo w przepisach PO KL są te sprawy wyraźnie opisane, ale w RPO niestety są wytyczne IZ, dość niekonkretne. Jest tam wprawdzie zapis, że wątpliwości powinno interpretować się na korzyść beneficjenta, ale IZ nie chce słuchać argumentów.
Byłbym wdzięczny za przesłanie np. numeru sprawy w sądzie wraz z uzasadnieniem dostępnego w internecie lub w lex-ie… Najlepiej w prywatnej wiadomości, ale chętnie też na forum. -
Koleżanki i Koledzy!
Czy ktoś spotkał się ze sprawą sporu beneficjenta z instytucją zarządzającą lub udzielającą dotacji na temat nie zachowania przez beneficjenta zasady bezstronności i uczciwej konkurencji przy wyborze wykonawców na zadania finansowane z dotacji, która trafiła do sądu, a sąd przyznał rację beneficjentowi?
Chodzi o to, że instytucja udzielająca dotacji na siłę usiłuje wmówić nam nie zachowanie zasady bezstronności i uczciwej konkurencji… Udowadnia, że pracownik beneficjenta powinien wyłączyć się z postępowania, a naszym zdaniem nie było do tego podstaw (naszym zdaniem powiązania nie było, zdaniem przeciwników – było..) Szukam argumentów i orzecznictwa w takich sprawach, ale takich gdzie beneficjent wygrał.
Projekt był finansowany z regionalnego programu operacyjnego, nie dotyczyły go przepisy PZP. W PZP albo w przepisach PO KL są te sprawy wyraźnie opisane, ale w RPO niestety są wytyczne IZ, dość niekonkretne. Jest tam wprawdzie zapis, że wątpliwości powinno interpretować się na korzyść beneficjenta, ale IZ nie chce słuchać argumentów.
Byłbym wdzięczny za przesłanie np. numeru sprawy w sądzie wraz z uzasadnieniem dostępnego w internecie lub w lex-ie… Najlepiej w prywatnej wiadomości, ale chętnie też na forum. -
Koleżanki i Koledzy!
Czy ktoś spotkał się ze sprawą sporu beneficjenta z instytucją zarządzającą lub udzielającą dotacji na temat nie zachowania przez beneficjenta zasady bezstronności i uczciwej konkurencji przy wyborze wykonawców na zadania finansowane z dotacji, która trafiła do sądu, a sąd przyznał rację beneficjentowi?
Chodzi o to, że instytucja udzielająca dotacji na siłę usiłuje wmówić nam nie zachowanie zasady bezstronności i uczciwej konkurencji… Udowadnia, że pracownik beneficjenta powinien wyłączyć się z postępowania, a naszym zdaniem nie było do tego podstaw (naszym zdaniem powiązania nie było, zdaniem przeciwników – było..) Szukam argumentów i orzecznictwa w takich sprawach, ale takich gdzie beneficjent wygrał.
Projekt był finansowany z regionalnego programu operacyjnego, nie dotyczyły go przepisy PZP. W PZP albo w przepisach PO KL są te sprawy wyraźnie opisane, ale w RPO niestety są wytyczne IZ, dość niekonkretne. Jest tam wprawdzie zapis, że wątpliwości powinno interpretować się na korzyść beneficjenta, ale IZ nie chce słuchać argumentów.
Byłbym wdzięczny za przesłanie np. numeru sprawy w sądzie wraz z uzasadnieniem dostępnego w internecie lub w lex-ie… Najlepiej w prywatnej wiadomości, ale chętnie też na forum. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Fundusze Europejskie
-
Koleżanki i Koledzy!
Czy ktoś spotkał się ze sprawą sporu beneficjenta z instytucją zarządzającą lub udzielającą dotacji na temat nie zachowania przez beneficjenta zasady bezstronności i uczciwej konkurencji przy wyborze wykonawców na zadania finansowane z dotacji, która trafiła do sądu, a sąd przyznał rację beneficjentowi?
Chodzi o to, że instytucja udzielająca dotacji na siłę usiłuje wmówić nam nie zachowanie zasady bezstronności i uczciwej konkurencji… Udowadnia, że pracownik beneficjenta powinien wyłączyć się z postępowania, a naszym zdaniem nie było do tego podstaw (naszym zdaniem powiązania nie było, zdaniem przeciwników – było..) Szukam argumentów i orzecznictwa w takich sprawach, ale takich gdzie beneficjent wygrał.
Projekt był finansowany z regionalnego programu operacyjnego, nie dotyczyły go przepisy PZP. W PZP albo w przepisach PO KL są te sprawy wyraźnie opisane, ale w RPO niestety są wytyczne IZ, dość niekonkretne. Jest tam wprawdzie zapis, że wątpliwości powinno interpretować się na korzyść beneficjenta, ale IZ nie chce słuchać argumentów.
Byłbym wdzięczny za przesłanie np. numeru sprawy w sądzie wraz z uzasadnieniem dostępnego w internecie lub w lex-ie… Najlepiej w prywatnej wiadomości, ale chętnie też na forum. -
Koleżanki i Koledzy!
Czy ktoś spotkał się ze sprawą sporu beneficjenta z instytucją zarządzającą lub udzielającą dotacji na temat nie zachowania przez beneficjenta zasady bezstronności i uczciwej konkurencji przy wyborze wykonawców na zadania finansowane z dotacji, która trafiła do sądu, a sąd przyznał rację beneficjentowi?
Chodzi o to, że instytucja udzielająca dotacji na siłę usiłuje wmówić nam nie zachowanie zasady bezstronności i uczciwej konkurencji… Udowadnia, że pracownik beneficjenta powinien wyłączyć się z postępowania, a naszym zdaniem nie było do tego podstaw (naszym zdaniem powiązania nie było, zdaniem przeciwników – było..) Szukam argumentów i orzecznictwa w takich sprawach, ale takich gdzie beneficjent wygrał.
Projekt był finansowany z regionalnego programu operacyjnego, nie dotyczyły go przepisy PZP. W PZP albo w przepisach PO KL są te sprawy wyraźnie opisane, ale w RPO niestety są wytyczne IZ, dość niekonkretne. Jest tam wprawdzie zapis, że wątpliwości powinno interpretować się na korzyść beneficjenta, ale IZ nie chce słuchać argumentów.
Byłbym wdzięczny za przesłanie np. numeru sprawy w sądzie wraz z uzasadnieniem dostępnego w internecie lub w lex-ie… Najlepiej w prywatnej wiadomości, ale chętnie też na forum. -
Koleżanki i Koledzy!
Czy ktoś spotkał się ze sprawą sporu beneficjenta z instytucją zarządzającą lub udzielającą dotacji na temat nie zachowania przez beneficjenta zasady bezstronności i uczciwej konkurencji przy wyborze wykonawców na zadania finansowane z dotacji, która trafiła do sądu, a sąd... więcej »- 27.05.2015, 21:47
- Skomentuj
-
Pani Joasiu, ankieta nie działa.
Pozdrawiam serdecznie! -
Proponuję PKO BP - 9 miesięcy za darmo dla nowego klienta
-
Szanowni Państwo!
Informacja jest niezwykle cennym zasobem dla nowoczesnej firmy. Właściwe
przygotowanie przedsiębiorstwa do zmian w procesach finansowania rozwoju z
wykorzystaniem środków z Unii Europejskiej dystrybuowanych na poziomie
regionalnym, a więc najbardziej dostępnych dla lokalnych firm, może być
ważnym czynnikiem wpływającym na sukces gospodarczy.
Agro Klaster Kujawy – Stowarzyszenie Na Rzecz Innowacji i Rozwoju docenia znaczenie szybkiej i aktualnej informacji w biznesie. Dlatego też wspólnie z Wydziałem Rolnictwa i Biotechnologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy organizuje w dniu 3 grudnia 2014 r. konferencję:
„Instrumenty finansowania rozwoju przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczego w województwie kujawsko-pomorskim”.
W programie przewidziano omówienie kluczowych dla przedsiębiorców sektora rolno-spożywczego założeń Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020 oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020.
Na Konferencję zapraszamy szczególnie wszystkich zainteresowanych przedstawicieli przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczego z województwa kujawsko-pomorskiego, a także reprezentantów samorządów i innych instytucji oraz jednostek naukowych zajmujących się innowacjami w agrobiznesie. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Konferencja odbędzie się 3 grudnia 2014 roku, w Bydgoszczy, przy ul. Bernardyńskiej 6-8, sala B1, piętro 1 – w siedzibie Wydziału Rolnictwa i Biotechnologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego. Program, formularz zgłoszeniowy i inne szczegóły konferencji na stronie http://agroklaster.pl.
Uprzejmie prosimy o przesyłanie do dnia 28.11.2014 formularzy zgłoszeniowych pocztą elektroniczną na adres biuro@agroklaster.pl lub faxem na nr (52) 374 95 05. Można także wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie http://agroklaster.pl.
Zapraszamy do udziału w Konferencji.
Z poważaniem
Michał Majcherek
Prezes Zarządu
Agro Klaster Kujawy - Stowarzyszenie Na Rzecz Innowacji i Rozwoju
85-029 Bydgoszcz, ul. Bernardyńska 6-8
tel. 660 594 109; m.majcherek@agroklaster.pl http://agroklaster.pl -
Szanowni Państwo!
Informacja jest niezwykle cennym zasobem dla nowoczesnej firmy. Właściwe przygotowanie przedsiębiorstwa do zmian w procesach finansowania rozwoju z wykorzystaniem środków z Unii Europejskiej dystrybuowanych na poziomie regionalnym, a więc najbardziej dostępnych dla lokalnych firm, może być ważnym czynnikiem wpływającym na sukces gospodarczy.
Agro Klaster Kujawy – Stowarzyszenie Na Rzecz Innowacji i Rozwoju docenia znaczenie szybkiej i aktualnej informacji w biznesie. Dlatego też wspólnie z Wydziałem Rolnictwa i Biotechnologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy organizuje w dniu 3 grudnia 2014 r. konferencję:
„Instrumenty finansowania rozwoju przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczego w województwie kujawsko-pomorskim”.
W programie przewidziano omówienie kluczowych dla przedsiębiorców sektora rolno-spożywczego założeń Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020 oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020.
Na Konferencję zapraszamy szczególnie wszystkich zainteresowanych przedstawicieli przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczego z województwa kujawsko-pomorskiego, a także reprezentantów samorządów i innych instytucji oraz jednostek naukowych zajmujących się innowacjami w agrobiznesie. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Konferencja odbędzie się 3 grudnia 2014 roku, w Bydgoszczy, przy ul. Bernardyńskiej 6-8, sala B1, piętro 1 – w siedzibie Wydziału Rolnictwa i Biotechnologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego. Program, formularz zgłoszeniowy i inne szczegóły konferencji na stronie http://agroklaster.pl.
Uprzejmie prosimy o przesyłanie do dnia 28.11.2014 formularzy zgłoszeniowych pocztą elektroniczną na adres biuro@agroklaster.pl lub faxem na nr (52) 374 95 05. Można także wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie http://agroklaster.pl.
Zapraszamy do udziału w Konferencji.
Z poważaniem
Michał Majcherek
Prezes Zarządu
Agro Klaster Kujawy - Stowarzyszenie Na Rzecz Innowacji i Rozwoju
85-029 Bydgoszcz, ul. Bernardyńska 6-8
tel. 660 594 109; m.majcherek@agroklaster.pl http://agroklaster.pl -
Szanowni Państwo!
Informacja jest niezwykle cennym zasobem dla nowoczesnej firmy. Właściwe przygotowanie przedsiębiorstwa do zmian w procesach finansowania rozwoju z wykorzystaniem środków z Unii Europejskiej dystrybuowanych na poziomie regionalnym, a więc najbardziej dostępnych dla lokalnych firm, może być ważnym czynnikiem wpływającym na sukces gospodarczy.
Agro Klaster Kujawy – Stowarzyszenie Na Rzecz Innowacji i Rozwoju docenia znaczenie szybkiej i aktualnej informacji w biznesie. Dlatego też wspólnie z Wydziałem Rolnictwa i Biotechnologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy organizuje w dniu 3 grudnia 2014 r. konferencję:
„Instrumenty finansowania rozwoju przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczego w województwie kujawsko-pomorskim”.
W programie przewidziano omówienie kluczowych dla przedsiębiorców sektora rolno-spożywczego założeń Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020 oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020.
Na Konferencję zapraszamy szczególnie wszystkich zainteresowanych przedstawicieli przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczego z województwa kujawsko-pomorskiego, a także reprezentantów samorządów i innych instytucji oraz jednostek naukowych zajmujących się innowacjami w agrobiznesie. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Konferencja odbędzie się 3 grudnia 2014 roku, w Bydgoszczy, przy ul. Bernardyńskiej 6-8, sala B1, piętro 1 – w siedzibie Wydziału Rolnictwa i Biotechnologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego. Program, formularz zgłoszeniowy i inne szczegóły konferencji na stronie http://agroklaster.pl.
Uprzejmie prosimy o przesyłanie do dnia 28.11.2014 formularzy zgłoszeniowych pocztą elektroniczną na adres biuro@agroklaster.pl lub faxem na nr (52) 374 95 05. Można także wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie http://agroklaster.pl.
Zapraszamy do udziału w Konferencji.
Z poważaniem
Michał Majcherek
Prezes Zarządu
Agro Klaster Kujawy - Stowarzyszenie Na Rzecz Innowacji i Rozwoju
85-029 Bydgoszcz, ul. Bernardyńska 6-8
tel. 660 594 109; m.majcherek@agroklaster.pl http://agroklaster.pl