Umiejętności
FMCG
Microsoft Office
Project Management
Strategia marketingowa
zarządzanie marką
Komunikacja Marketingowa
Zarządzanie zespołem rozproszonym
Zarządzanie marketingiem
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
zarządzanie zespołem sprzedażowym
Sales Coach
Product manager
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor zarządzający
- Zarządzanie zespołem sprzedaży
- Zarządzanie strukturą rozproszoną
- Kontrolowanie i wspieranie sprzedawców
- Coaching, i motywowanie w dziale sprzedaży
- Maksymalizacja efektów sprzedażowych działu
- Motywowanie działu sprzedaży do osiągania założonych celów
- Zarządzanie strukturą rozproszoną
- Kontrolowanie i wspieranie sprzedawców
- Coaching, i motywowanie w dziale sprzedaży
- Maksymalizacja efektów sprzedażowych działu
- Motywowanie działu sprzedaży do osiągania założonych celów
Product Manager
- Realizacja planów sprzedażowych na wyznaczonym obszarze działania
- Inicjowanie i monitorowanie akcji promocyjnych we współpracy z odbiorcami
- Organizowanie i zarządzenie pracą sprzedaży działu
- Analiza osiągniętych rezultatów i maksymalizacja efektów pracy
- Motywowanie handlowców do maksymalizacji efektów sprzedażowych
- Wprowadzanie nowych produktów, innowacyjnych technologii na rynek polski.
- Inicjowanie i monitorowanie akcji promocyjnych we współpracy z odbiorcami
- Organizowanie i zarządzenie pracą sprzedaży działu
- Analiza osiągniętych rezultatów i maksymalizacja efektów pracy
- Motywowanie handlowców do maksymalizacji efektów sprzedażowych
- Wprowadzanie nowych produktów, innowacyjnych technologii na rynek polski.
Area Sales Manager, BTL Polska Sp. z o.o.
- Realizacja planów sprzedażowych na wyznaczonym obszarze działania
- Inicjowanie i monitorowanie akcji promocyjnych we współpracy z odbiorcami
- Organizowanie i zarządzenie pracą sprzedaży
- Analiza osiągniętych rezultatów i maksymalizacja efektów pracy.
- Inicjowanie i monitorowanie akcji promocyjnych we współpracy z odbiorcami
- Organizowanie i zarządzenie pracą sprzedaży
- Analiza osiągniętych rezultatów i maksymalizacja efektów pracy.
Specjalista projektu EFS ds. promocji i sprzedaży
- koordynacja i bieżąca obsługa projektu, obejmująca obszar
szkoleń
- bieżące prace administracyjne
- obsługa bazy szkoleniowej
- obsługa dokumentacji szkoleniowej
- bieżące wsparcie promocji i sprzedaży
- przedstawienie raz w miesiącu raportu z wykonanych prac
- bieżąca obsługa szkoleń w terenie
szkoleń
- bieżące prace administracyjne
- obsługa bazy szkoleniowej
- obsługa dokumentacji szkoleniowej
- bieżące wsparcie promocji i sprzedaży
- przedstawienie raz w miesiącu raportu z wykonanych prac
- bieżąca obsługa szkoleń w terenie
Specjalista ds. turystyki
- wykonywanie prac związanych z opracowywaniem programów, analiz i strategii rozwoju produktu turystycznego w ramach tworzonych przez Zespół projektów turystycznych
- promocja oferty Zespołu, w tym przygotowywanie materiałów promocyjnych, prezentacji oraz techniczna obsługa targów, prezentacji i spotkań
- udział w procesie tworzenia marek turystycznych
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów regionalnych z samorządami, agencjami rozwoju lokalnego i regionalnego
- promocja oferty Zespołu, w tym przygotowywanie materiałów promocyjnych, prezentacji oraz techniczna obsługa targów, prezentacji i spotkań
- udział w procesie tworzenia marek turystycznych
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów regionalnych z samorządami, agencjami rozwoju lokalnego i regionalnego
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
- Semnarium e-marketera - BrainJuice Group
Program obejmował:
- Trendy w marketingu online w Polsce i na świecie
- Ewolucja internetu i jej wpływ na działanie e-marketera
- Czynniki sukcesu skutecznej kampanii w internecie
- Zasady dobrej komunikacji z internautami
- Badania i analityka internetowa
- Optymalizacja procesów dzięki technologii
- Techniki sprzedaży - McHayes&StewardGroup
- "Zarządzanie sobą w czasie"
- "Biznes plan - narzędziem niezbędnym do pozyskania finansowania na innowacje"
- "Skuteczna promocja - promocja i wizerunek w mediach elektronicznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii"
- "Zadowolony klient - przewodowa i bezprzewodowa komunikacja w hotelu"
- "Menedżer gastronomii - nowe trendy i wykorzystanie nowoczesnych technologii w gastronomii i hotelu"
- "Sprawne zarządzanie - PMS elektroniczne systemy zarządzania hotelem, obiektem turystycznym i obiektem gastronomicznym"
- "Większa sprzedaż - nowoczesne podejście do sprzedaży poprzez systemy rezerwacyjne"
- "Kelner - szkolenie specjalistyczne w zawodzie kelnera"
- "Finansowanie rozwoju - jak pozyskać fundusze z UE na finansowanie turystyki i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań"
Kursy:
- Uprawnienia pilota wycieczek krajowych i zagranicznych
- Uczestnictwo w programie Intel "Nauczanie ku przyszłości" realizowanym przy wsparciu firmy Microsoft
- Kurs barmański organizowany przez koncern Wyborowa S.A. w Sopocie.
- Semnarium e-marketera - BrainJuice Group
Program obejmował:
- Trendy w marketingu online w Polsce i na świecie
- Ewolucja internetu i jej wpływ na działanie e-marketera
- Czynniki sukcesu skutecznej kampanii w internecie
- Zasady dobrej komunikacji z internautami
- Badania i analityka internetowa
- Optymalizacja procesów dzięki technologii
- Techniki sprzedaży - McHayes&StewardGroup
- "Zarządzanie sobą w czasie"
- "Biznes plan - narzędziem niezbędnym do pozyskania finansowania na innowacje"
- "Skuteczna promocja - promocja i wizerunek w mediach elektronicznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii"
- "Zadowolony klient - przewodowa i bezprzewodowa komunikacja w hotelu"
- "Menedżer gastronomii - nowe trendy i wykorzystanie nowoczesnych technologii w gastronomii i hotelu"
- "Sprawne zarządzanie - PMS elektroniczne systemy zarządzania hotelem, obiektem turystycznym i obiektem gastronomicznym"
- "Większa sprzedaż - nowoczesne podejście do sprzedaży poprzez systemy rezerwacyjne"
- "Kelner - szkolenie specjalistyczne w zawodzie kelnera"
- "Finansowanie rozwoju - jak pozyskać fundusze z UE na finansowanie turystyki i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań"
Kursy:
- Uprawnienia pilota wycieczek krajowych i zagranicznych
- Uczestnictwo w programie Intel "Nauczanie ku przyszłości" realizowanym przy wsparciu firmy Microsoft
- Kurs barmański organizowany przez koncern Wyborowa S.A. w Sopocie.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Inne
- Obsługa programu CHART dla modułu recepcji w obiekcie noclegowym
- znajomość programu środowiska (POS), Gastro i Gastr SZEF dla obiektów gastronomicznych
- znajomość programu środowiska (POS), Gastro i Gastr SZEF dla obiektów gastronomicznych
Grupy
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc
Uważne Podróże
Uważne Podróże - wyprawy dalej niż poza znany Ci horyzont. Dalej w świat i głębiej w siebie.