Michał Mach

DRB Centrum Odszkodowań Sp. z o.o.
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

CRM Microsoft Office prawo jazdy kat. A i B Planowanie strategiczne Zarządzanie Sprzedażą praca w zespole Automotywacja Doświadczenie w sprzedaży B2C, B2B Rozwijanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi zarządzanie bazą klientów Raportowanie i analizy

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

WITA-Wilhelm Taake GmbH
Sales Representative - Northern Europe
Responsibilies:
- Sales management in the Scandinavian and Baltic region: Norway, Denmark, Sweden, Finland, Estonia, Latvia, Lithuania
- Sales strategy planning and execution (short and long-term persperctive)
- B2B Customer service
- Key Client development
- Database management
- Offer preparation
- Contract management and negotation
- Marketing activities development and supervision it's implementation
- Market and competitor analysis (trends, forecasts, sales policy)
- Process management (internal and external)
- New products testing and implementation (hi-tech circulation pumps and equipment, e.g. mixing valves, servomotors and controllers)
- Active cooperation with Sales Teams from Poland and Germany
- Fair trade participation
Logo
Specjalista Ds. Odszkodowań, Menedżer
Centrum Odszkodowań DRB Sp. z o.o. spółka komandytowa
- pozyskiwanie nowych klientów
- obsługa klientów wskazanych przez Spółkę
- rekrutacja agentów, wdrażanie ich do pracy
- budowa struktury partnerskiej w modelu B2B (m.in. podmioty branży medycznej, motoryzacyjnej)
- prowadzenie szkoleń z zakresu techniki sprzedaży oraz regulacji prawnych
- monitorowanie działań konkurencji
Medi-Sept Sp. z o.o.
Regionalny Doradca Handlowy
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i odpowiedzialność za rozwój firmy na terenie województwa pomorskiego oraz warmińsko-mazurskiego, w tym udział w przetargach publicznych
- rozwój i zarządzanie siecią partnerską(dystrybucji) poprzez wdrażanie strategii firmy
- opieka nad kluczowymi klientami, profesjonalne doradztwo przy zachowaniu wysokich standardów
- ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Sprzedaży
- monitoring działań konkurencji
- organizowanie i prowadzenie pokazów i szkoleń produktowych, udział w targach branżowych
- planowanie i wdrażanie działań marketingowych zwiększających sprzedaż
- prowadzenie analiz sprzedaży
- podnoszenie wiedzy sprzedażowej i produktowej
- bieżące raportowanie działań i wyników

Edukacja

Logo
Zarządzanie; Menedżer, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Ekonomia; Ekonomika Transportu i Logistyka, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

ekonomia, sport (crossfit, sporty walki, pływanie, windsurfing, kolarstwo górskie, sporty drużynowe), muzyka, gra na gitarze, nowe technologie, motoryzacja, dieta/zdrowy tryb życia

Inne

"Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej." Sam Walton (Walmart, Sam's Club)

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Przedstawiciel Handlowy
Przedstawiciel Handlowy
dla tych, dla których handel stał się pasją - GRUPA TRZYMAJĄCA HANDEL :)