Umiejętności
Komunikatywność
Merchandising
Efektywność Sprzedaży
Visual Merchandising
Umiejętność budowania relacji z innymi,
Nastawienie na klienta
Sumiennośd, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
Konsekwencja w realizacji wyznaczonych zadań
pracowitość i umiejętność pracy w zespole
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
przedstawiciel handlowy
- przygotowywanie i podpisywanie umów handlowych, negocjowanie warunków
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami jak i pozyskiwanie nowych kontrahentów - aktywna sprzedaż detaliczna i hurtowa - dystrybucja nowych produktów, numeryka - budowanie i utrzymywanie ekspozycji, wdrażanie promocji i ich rozliczanie - zarządzanie budżetem na akcjie promocyjno-reklamowe - prowadzenie prezentacji nowych produktów - analizowanie rynku pod względem potencjału partnerów biznesowych - badanie rynku pod względem działań konkurencji i reagowanie na zagrożenia - obsługa sieci lokalnych - wdrażanie polityki firmy
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami jak i pozyskiwanie nowych kontrahentów - aktywna sprzedaż detaliczna i hurtowa - dystrybucja nowych produktów, numeryka - budowanie i utrzymywanie ekspozycji, wdrażanie promocji i ich rozliczanie - zarządzanie budżetem na akcjie promocyjno-reklamowe - prowadzenie prezentacji nowych produktów - analizowanie rynku pod względem potencjału partnerów biznesowych - badanie rynku pod względem działań konkurencji i reagowanie na zagrożenia - obsługa sieci lokalnych - wdrażanie polityki firmy
przedstawiciel handlowy
- realizacja planów sprzedaży, aktywna sprzedaż w punktach detalicznych
- merchandising, wpływanie na zachowania klientów poprzez wystrój pomieszczenia i sposób prezentacji towarów w celu zwiększenia sprzedaży
- obsługa sieci regionalnych dbanie o dostępność produktów, hurtowni i ich towarowanie - zbieranie należności za sprzedany towar - pozyskiwanie nowych klientów w celu zwiększenia dynamiki sprzedaży -implementacja promocji i ich rozliczanie - raportownie do regionalnego kierownika sprzedaży
- merchandising, wpływanie na zachowania klientów poprzez wystrój pomieszczenia i sposób prezentacji towarów w celu zwiększenia sprzedaży
- obsługa sieci regionalnych dbanie o dostępność produktów, hurtowni i ich towarowanie - zbieranie należności za sprzedany towar - pozyskiwanie nowych klientów w celu zwiększenia dynamiki sprzedaży -implementacja promocji i ich rozliczanie - raportownie do regionalnego kierownika sprzedaży
Szkolenia i kursy
Certyfikat Skuteczna sprzedaż
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Zainteresowania
Sport Judo , Koszykówka , Siłownia , Basen , Siatkówka