Umiejętności
Pozyskiwanie klientów
E-commerce
Internet
Prowadzenie spotkań
Negocjacje
Koordynacja projektu
sprzedaż rozwiązań
Storage Architecture
Sprzedaż IT
infrastruktura IT
doświadczenie w sprzedaży B2B
Biznesowe i perspektywiczne spojrzenie na całość działalności organizacji
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami firmy
- Sprzedaż specjalistycznych technologi informatycznych zgodnych z liniami biznesowymi firmy:
- Rozwiązania sprzętowe - Serwery, macierze, UTM, urządzenia sieciowe etc.
- Rozwiązania softwarowe - monitorowanie infrastruktury IT, ITSM, RCP,
- Usługi audytu i optymalizacji baz danych Oracle, MySQL, msSQL
- Wsparcie w zakresie IT Security
- Rozwiązania innowacyjne w szczególności z wykorzystaniem Simplivity, Beacon
- Sprzedaż specjalistycznych technologi informatycznych zgodnych z liniami biznesowymi firmy:
- Rozwiązania sprzętowe - Serwery, macierze, UTM, urządzenia sieciowe etc.
- Rozwiązania softwarowe - monitorowanie infrastruktury IT, ITSM, RCP,
- Usługi audytu i optymalizacji baz danych Oracle, MySQL, msSQL
- Wsparcie w zakresie IT Security
- Rozwiązania innowacyjne w szczególności z wykorzystaniem Simplivity, Beacon
Key Account Manager
Galach Consulting
- tworzenie działu sprzedaży projektów związanych z IT securit w szczególności:
- audytów bezpieczeństwa IT oraz wdrożeń i audytów związanych z ISO 27001 i ISO 22301
- prowadzenie spotkań sprzedażowych
- negocjowanie warunków umów handlowych
- pozyskiwanie nowych klientów z sektora prywatnego i administracyjnego
- tworzenie ofert i prezentacji firmowych
- audytów bezpieczeństwa IT oraz wdrożeń i audytów związanych z ISO 27001 i ISO 22301
- prowadzenie spotkań sprzedażowych
- negocjowanie warunków umów handlowych
- pozyskiwanie nowych klientów z sektora prywatnego i administracyjnego
- tworzenie ofert i prezentacji firmowych
Key Account Manager
- realizowanie projektu sprzedażowego oprogramowania dla firm (monitoring płatności, systemy CRM)
- aktywne pozyskiwanie klientów głównie z branży farmaceutycznej, budowlanej, transportowejm marketingowej,
- prowadzenie spotkań sprzedażowych
- realizacja planów sprzedażowych
- realizacja kilkumiesięcznych projektów wdrożeń dla liderów na rynku
- piecza nad procesem integracji oprogramowania z systemami klienta
- aktywne pozyskiwanie klientów głównie z branży farmaceutycznej, budowlanej, transportowejm marketingowej,
- prowadzenie spotkań sprzedażowych
- realizacja planów sprzedażowych
- realizacja kilkumiesięcznych projektów wdrożeń dla liderów na rynku
- piecza nad procesem integracji oprogramowania z systemami klienta
Sales Manager
- dystrybucja sprzętu IT w tym marek własnych Prestigio i Canyon
- pozyskiwanie nowych klientów z sektora biznesowego,
- budowanie długofalowej relacji z klientami,
- realizacja różnych projektów sprzedażowych
- prowadzenia prezentacji i rozmów handlowych.
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
- pozyskiwanie nowych klientów z sektora biznesowego,
- budowanie długofalowej relacji z klientami,
- realizacja różnych projektów sprzedażowych
- prowadzenia prezentacji i rozmów handlowych.
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
współpracownik
wystawiono
Michała znam od wielu lat i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że:
♠ Do powierzonych obowiązków podchodzi w pełni profesjonalnie, przywiązuje do nich szczególną wagę, aby zrealizować je ponad założony plan.
♠ Świetnie sprawdza się w obsłudze kluczowych klientów, jak i nowo pozyskanych klientów.
♠ Za duży atut Michała należy wymienić także, umiejętność sprzedaży zaawansowanych usług IT.
Taką osobę w dziale sprzedaży polecam każdej firmie!
♠ Do powierzonych obowiązków podchodzi w pełni profesjonalnie, przywiązuje do nich szczególną wagę, aby zrealizować je ponad założony plan.
♠ Świetnie sprawdza się w obsłudze kluczowych klientów, jak i nowo pozyskanych klientów.
♠ Za duży atut Michała należy wymienić także, umiejętność sprzedaży zaawansowanych usług IT.
Taką osobę w dziale sprzedaży polecam każdej firmie!
Konsultant Telefoniczny
Cyfrowy Polsat S.A.
Działu Utrzymania Klienta od 2010-07 do 2011-02)
- budowanie dobrych relacji z klientem,
- utrzymywanie klienta poprzez wielopoziomowe negocjacje.
Konsultant Sekcji Sprzedażowej (od 2009-02 do 2010-07)
Konsultant Infolini Technicznej (od 2009-02 do 2010-07)
Konsultant Infolinii Ogólnej (od 2008-10 do 2009-02)
- budowanie dobrych relacji z klientem,
- utrzymywanie klienta poprzez wielopoziomowe negocjacje.
Konsultant Sekcji Sprzedażowej (od 2009-02 do 2010-07)
Konsultant Infolini Technicznej (od 2009-02 do 2010-07)
Konsultant Infolinii Ogólnej (od 2008-10 do 2009-02)
Account Manager
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych firmy (oferta usług telefonii stacjonarnej).
Sprzedaż bezpośrednia
Prowadzenie spotkań z osobami zarządzającymi (klienci biznesowi)
Sprzedaż bezpośrednia
Prowadzenie spotkań z osobami zarządzającymi (klienci biznesowi)
Szkolenia i kursy
1. Massive Sales - Technologie Efektywnej sprzedaży listopad 2013 (certyfikat)
2. Centrum NLP - Zaawansowane techniki sprzedaży i obsługi klienta styczeń 2014 (certyfikat)
3. Wstęp do zarządzania projektami - SmartSkils luty 2014
4. Certyfikat udziału w międzynarodowej konferecji Sport w Biznesie "DNi Marketingu Sportowego"
5. Sprzedaż do dystrybucji i sieci - European Training Center
6. Przygotowanie Udanych Negocjacji - organizowane przez Millenium Bank s.a. (Certyfikat)
7. Strategiczne zarządzanie rozwojem i talentami w organizacji - Castrol
8. Wewnętrzne szkolenie managerskie w firmie Cobra Group
9. Cykl szkoleń sprzedażowych w Cyfrowym Polsacie dt. technik rozmowy sprzedażowej
10. Jak skutecznie pomagać innym – podstawy coachingu - Mateusz Grzesiak, Przemysław Huminiecki, Tomasz Kwieciński (2013)
11. Jak budować zdrowe poczucie własnej wartości – Magdalena Fedor (2013)
12. Jak się skutecznie motywować – Przemysław Huminiecki (2012)
2. Centrum NLP - Zaawansowane techniki sprzedaży i obsługi klienta styczeń 2014 (certyfikat)
3. Wstęp do zarządzania projektami - SmartSkils luty 2014
4. Certyfikat udziału w międzynarodowej konferecji Sport w Biznesie "DNi Marketingu Sportowego"
5. Sprzedaż do dystrybucji i sieci - European Training Center
6. Przygotowanie Udanych Negocjacji - organizowane przez Millenium Bank s.a. (Certyfikat)
7. Strategiczne zarządzanie rozwojem i talentami w organizacji - Castrol
8. Wewnętrzne szkolenie managerskie w firmie Cobra Group
9. Cykl szkoleń sprzedażowych w Cyfrowym Polsacie dt. technik rozmowy sprzedażowej
10. Jak skutecznie pomagać innym – podstawy coachingu - Mateusz Grzesiak, Przemysław Huminiecki, Tomasz Kwieciński (2013)
11. Jak budować zdrowe poczucie własnej wartości – Magdalena Fedor (2013)
12. Jak się skutecznie motywować – Przemysław Huminiecki (2012)
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Prawo
Doradztwo prawne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Dystrybucja IT
Grupa poświęcona jest tematyce dystrybucji IT. Zapraszam specjalistów z branży oraz osoby spoza niej, zainteresowane ww. tematyką.
Handlowcy IT
Grupa dla osób, które są związane z szeroko rozumianym pozyskiwaniem klientów dla firm IT.
HANDLOWCY W POLSCE
ZAPRASZAM WSZYTSKICH LUDZIKOW ZE SPOLECZNOSCI GOLDENLINE ALE SZCZEGOLNIE SPRZEDAWCOW HANDLOWCOW KAZDEGO TOWARU RZECZY ITD.
Mój Własny Biznes
Dla wszystkich, którzy marzą aby otworzyć swój własny biznes lub już go mają. Pomysły, porady itp.
Prawo
GoldenLine.pl PRAWO
PRAWO BIZNES GOSPODARKA
ZARZĄDZANIE ORGANIZACJA INWESTYCJE
OSOBOWOŚCI DOŚWIADCZENIE PROFESJONALIZM
ponad 7 tyś członków, ponad 11 tyś wypowiedzi