Michał Lis

Dyrektor Sprzedaży Krajowej
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

E-commerce Fullfillment Negocjacje zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Magazynowanie Sprzedaż Sprzedaż bezpośrednia Logistyka Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Start-upy Optymalizacja procesów Budowanie zepołu restrukturyzacja doradztwo biznesowe

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

InPost S.A.
Dyrektor Sprzedaży Krajowej
InPost S.A.
Dyrektor Sprzedaży - Region Północ
DPD Polska Sp. z o.o.
National Sales Development Manager
Siódemka S.A.
Regionalny Szef Sprzedaży region PŁN-WSCH
Zarządzanie obszarem sprzedaży oraz zapewnienie realizacji polityki sprzedażowej w
podległym regionie w celu realizacji planu sprzedaży,

1. Negocjowanie umów handlowych
2. Weryfikowanie i akceptowanie ofert oraz umów handlowych
3. Budowanie dobrych relacji z klientem
4. Współtworzenie planów sprzedaży w podległym regionie
5. Analizowanie wyników sprzedaży w podległym regionie
6. Bieżące analizowanie rynku i konkurencji
7. Prowadzenie prezentacji produktowych
8. Zapewnienie stanu zatrudnienia zgodnego z planem
9. Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klientów
10. Dobór, adaptacja i rozwój pracowników
11. Efektywne komunikowanie celów, zadań oraz standardów działania; motywowanie do ich realizacji; rozwiązywanie powstających konfliktów i problemów
12. Przydzielanie zasobów oraz ustalanie i kontrola harmonogramów realizacji zadań; bieżąca ocena wyników i sposobów działania pracowników oraz przeprowadzanie rozmów
okresowych
13. Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej
dokumentacji w tym zakresie
Siódemka S.A.
Kierownik Działu Sprzedaży
Zarządzanie Działem Sprzedaży oraz zapewnienie prawidłowego procesu sprzedaży usług w obrębie oddziału w celu realizacji planu sprzedaży.

1. Przeprowadzanie negocjacji handlowych
2. Pozyskiwanie nowych klientów
3. Budowanie dobrych relacji z klientami Pracodawcy
4. Przygotowywanie oraz weryfikacja ofert handlowych
5. Przygotowywanie, weryfikacja oraz koordynacja realizacji umów handlowych
6. Nadzorowanie bieżącego obiegu dokumentów handlowych, kadrowych i administracyjnych
7. Zapewnienie artykułów eksploatacyjnych dla klientów (drukarki, foliopaki, koperty, itp.)
8. Kontrolowanie poprawności działania aplikacji do raportowania CRM
9. Generowanie zestawień oraz raportów sprzedażowych
10. Doradztwo z zakresu sprzedaży usług na potrzeby podległych pracowników
11. Dobór, adaptacja i rozwój pracowników
12. Efektywne komunikowanie celów, zadań oraz standardów działania, motywowanie do ich realizacji, rozwiązywanie powstających problemów i konfliktów
13. Przydzielanie zasobów oraz ustalanie i kontrola harmonogramów realizacji zadań, bieżąca ocena wyników i sposobów działania pracowników oraz przeprowadzenie rozmów okresowych
14. Zarządzanie czasem podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie
Siódemka S.A.
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Sprzedaż usług kurierskich oraz pozyskiwanie, opieka i stały kontakt z klientami kluczowymi dla Pracodawcy

1. 1. Pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad dotychczasowymi klientami Pracodawcy ze szczególnym uwzględnieniem klientów kluczowych
2. Budowanie dobrych relacji z klientami
3. Sporządzanie ofert handlowych
4. Negocjowanie warunków oraz sporządzanie umów handlowych
5. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawierania umów handlowych
6. Przedsprzedażowa oraz posprzedażowa obsługa klienta
7. Bieżące monitorowanie współpracy z klientami, analiza potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług
8. Przeprowadzanie szkoleń dla klientów z zakresu obsługi programu WebMobile7
9. Koordynacja wysyłek dla poszczególnych klientów oraz organizacja akcji wysyłkowych
10. Kontrolowanie należności napływających od klientów za wykonane usługi
11. Weryfikacja zgodności ilości operacji przeprowadzonych przez klienta z założeniami umowy

Szkolenia i kursy

Harvard Business Review Polska - Konferencja "Sprzedaż z turbodoładowaniem - jak zwiększyć potencjał sił sprzedażowych bez dodatkowych wyadatków inwestycyjnych" - prof Andy Zoltners
Harvard Business Review Polska - Konferencja "Większa sprzedaż, większe zyski" - Autorytety zarządzania - Justin Roof-Marsh
ICAN Institute - First Time Manager
Śmiech & Partners - Przedsiębiorczość - program rozwoju dla Kadry Menedżerskiej Siódemka S.A.
XXXVIII Seminarium z cyklu Autorytety - Randy Gage - Leaders in Warsaw
Śmiech & Partners - Program szkoleniowy PROJEKT 50 - rozwijanie kompetencji menedżerskich wśród kadry kierowniczej SIÓDEMKA S.A. - certyfikat
Harvard Business Review Polska - Konferencja "Większa sprzedaż, większe zyski - Justin Roof-Marsh"
Harvard Business Review Polska - Konferencja - "Przejmij białą przestrzeń" Mark Johnson
XXXVII Seminarium z cyklu Autorytety - Dr Tony Alessandra
Harvard Business Review Polska - Konferencja "Przełom w komunikacji sprzedażowej"
Jak być skutecznym? techniki wywierania wpływu - MEGALIT
Metodologia procesów assessment / development centr - BIGRAM S.A.
Psychologia zmiany - Marek Skała
XXXI Seminarium z cyklu Autorytety - Jim Cathcart - Wzrost i skuteczność sprzedaży, siła relacji z Klientem - certyfikat
"Podróż Bohatera" MS TEAM - certyfikat
"Firewalking" MS TEAM
"Zarządzanie zespołem sprzedażowym" - Akademia Rozwoju Siódemki - certyfikat
Neurolingwistyczne Programowanie - warsztat rozwoju osobistego" - Akademia Rozwoju Siódemki - certyfikat
Akademia Zarządzania Zespołem - "Przywództwo" - Akademia Rozwoju Siódemki - certyfikat
"Techniki sprzedaży" - Akademia Rozwoju Siódemki - certyfikat
Zwinny Przywódca - Ewa Błaszczak
Value BAsed Selling - Wojciech Herra

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie

Organizacje

McKinsey & Company
Oliver Wyman
Mariusz Szuba MS TEAM
ICAN Institute
Robert Korzeniowski
Marek Skała
Megalit - Instytut Szkoleń
BIGRAM S.A.
Andrzej Smiech
Catalyst
Mirosław Makuła
Sandler Training
Personal Global
Harvard Business Review Polska
Gamma Szkolenia

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Balticon. Kontenery i logistyka kontenerowa
Balticon. Kontenery i logistyka kontenerowa
Grupa dla osób zainteresowanych logistyką kontenerową i rynkiem kontenerów.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ebiznes
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
ecommerce
ecommerce
Grupa ludzi zyjacych z Internetu. Sklepy internetowe, porwnywarki, marketing internetowy.
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.
Logistyka
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
MS TEAM
MS TEAM
Trenerzy Certyfikowani przez MS TEAM. Współzałożyciele organizacji szkoleniowej przygotowani to przekazywania umiejętności na wielu poziomach.
NLPcoaching
NLPcoaching
Najnowsza wiedza z zakresu szeroko pojętego Coachingu. Bezpośrednia Współpraca z NLPCOACHING Division of American Board of NLP i Time Line Therapy™ Association.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką