Umiejętności
Sprzedaż reklam
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie zespołem rozproszonym
E-commerce
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Strategia sprzedaży
niestandardowe rozwiązania trudności i problemów
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor marketingu & e-commerce
Enbio Group AG
- Tworzenie długoterminowej strategii sprzedaży i komunikacji marketingowej
- Odpowiedzialność za działania marketingowe i wyniki sprzedaży w Polsce, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Austrii, Szwajcarii
- Odpowiedzialność za strategię rozwoju e-commerce
- Zarządzanie działem marketingu, organizacja pracy zatrudnionych specjalistów, nadzór nad realizacją zadań
- Tworzenie budżetów dla działów sprzedaży i marketingu oraz ich wdrażanie
- Zasady tworzenia kampanii reklamowych w G Ads, FB, Insta, Linkedin, mailingach, sieciach afiliacyjnych, w modelach: CPC, CPL, CPS, afiliacji i współpracy z agencjami zewnętrznymi
- Wdrożenie marketing automation
- Zarządzanie strategią rozwoju mediów społecznościowych i marketingiem influencerów
- Nadzór nad rozwojem systemów sklepów internetowych i witryn korporacyjnych
- Strategia rozwoju marketingu wideo
- Organizacja wydarzeń branżowych i konferencji
- Odpowiedzialność za działania marketingowe i wyniki sprzedaży w Polsce, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Austrii, Szwajcarii
- Odpowiedzialność za strategię rozwoju e-commerce
- Zarządzanie działem marketingu, organizacja pracy zatrudnionych specjalistów, nadzór nad realizacją zadań
- Tworzenie budżetów dla działów sprzedaży i marketingu oraz ich wdrażanie
- Zasady tworzenia kampanii reklamowych w G Ads, FB, Insta, Linkedin, mailingach, sieciach afiliacyjnych, w modelach: CPC, CPL, CPS, afiliacji i współpracy z agencjami zewnętrznymi
- Wdrożenie marketing automation
- Zarządzanie strategią rozwoju mediów społecznościowych i marketingiem influencerów
- Nadzór nad rozwojem systemów sklepów internetowych i witryn korporacyjnych
- Strategia rozwoju marketingu wideo
- Organizacja wydarzeń branżowych i konferencji
Dyrektor E Commerce
Enbio Group AG
- Utworzenie strategii sprzedaży w kanale e-commerce, międzynarodowo
- Nadzór nad projektem budowy sklepów internetowych i witryn korporacyjnych
- Nadzór nad integracją systemów w firmie i dostosowanie do procesów związanych z ecommerce
- Integracja systemów księgowych z lokalnymi metodami płatności w ramach międzynarodowego sklepu internetowego
- Wdrożenie wewnętrznych kampanii reklamowych i współpraca z agencjami
- Rozwój kanałów mediów społecznościowych, zarządzanie systemem informacji zwrotnej i rekomendacji
- Wdrożenie systemu lojalnościowego dla partnerów handlowych
- Organizacja badań rynku w Niemczech, Hiszpanii, Francji, USA
Enbio Group AG produkuje sprzęt medyczny i jako pionier w branży, zastosował e-commerce jako główny kanał sprzedaży. Dzięki bezpośredniej sprzedaży B2C i B2B za pośrednictwem handlu elektronicznego firma objęła pozycję lidera branży w wielu krajach europejskich w tym w Polsce.
- Nadzór nad projektem budowy sklepów internetowych i witryn korporacyjnych
- Nadzór nad integracją systemów w firmie i dostosowanie do procesów związanych z ecommerce
- Integracja systemów księgowych z lokalnymi metodami płatności w ramach międzynarodowego sklepu internetowego
- Wdrożenie wewnętrznych kampanii reklamowych i współpraca z agencjami
- Rozwój kanałów mediów społecznościowych, zarządzanie systemem informacji zwrotnej i rekomendacji
- Wdrożenie systemu lojalnościowego dla partnerów handlowych
- Organizacja badań rynku w Niemczech, Hiszpanii, Francji, USA
Enbio Group AG produkuje sprzęt medyczny i jako pionier w branży, zastosował e-commerce jako główny kanał sprzedaży. Dzięki bezpośredniej sprzedaży B2C i B2B za pośrednictwem handlu elektronicznego firma objęła pozycję lidera branży w wielu krajach europejskich w tym w Polsce.
Kierownik działu eCommerce
- utworzenie strategii sprzedaży w kanale online
- prowadzenie projektu budowy mechanizmów online
- zarządzanie kanałem sprzedażowym, realizacja budżetów i celów
- nadzór nad procesami w kanale online oraz rozwój nowych projektów w ramach organizacji
- optymalizacja konwersji, stałe zwiększanie wolumenów sprzedażowych
- tworzenie nowych produktów dostępnych w kanałach elektronicznych
- nadzór nad kampaniami marketingowymi
- koordynacja integracji systemów informatycznych w ramach Grupy Vectra
VECTRA SA to jeden z liderów rynku telekomunikacyjnego w Polsce, który z roku na rok zwiększa obszar działalności oraz liczbę klientów. Rozwój kanału eCommerce to jeden z priorytetów Spółki, która każdego miesiąca zwiększa przychody w tym kanale sprzedażowym.
- prowadzenie projektu budowy mechanizmów online
- zarządzanie kanałem sprzedażowym, realizacja budżetów i celów
- nadzór nad procesami w kanale online oraz rozwój nowych projektów w ramach organizacji
- optymalizacja konwersji, stałe zwiększanie wolumenów sprzedażowych
- tworzenie nowych produktów dostępnych w kanałach elektronicznych
- nadzór nad kampaniami marketingowymi
- koordynacja integracji systemów informatycznych w ramach Grupy Vectra
VECTRA SA to jeden z liderów rynku telekomunikacyjnego w Polsce, który z roku na rok zwiększa obszar działalności oraz liczbę klientów. Rozwój kanału eCommerce to jeden z priorytetów Spółki, która każdego miesiąca zwiększa przychody w tym kanale sprzedażowym.
Członek Zarządu, dyr. marketingu i rozwoju
Klub Zniżek Sp. z o.o.
- tworzenie od podstaw założeń działania oraz modelu biznesowego
- wykonanie projektu platformy sprzedażowej
- zbudowanie skutecznego teamu sprzedażowego
- koordynacja akcji marketingowych, współpraca z sieciami wydawców, performance, nadzór na social media
- reprezentowanie Spółki podczas spotkań z inwestorami zewnętrznymi
Klub Zniżek to portal zakupowy oferujący usługi i produkty, oraz oferty turystyczne w obniżonych cenach, bazując na efekcie skali.
Już w ciągu pół roku od powstania serwis zebrał kilkaset tysięcy Użytkowników oraz około 80 tys. fanów na FB, regularnie zwiększając przychody ze sprzedaży.
2014 r: Sprzedaż 100% udziałów do podmiotu zewnętrznego.
- wykonanie projektu platformy sprzedażowej
- zbudowanie skutecznego teamu sprzedażowego
- koordynacja akcji marketingowych, współpraca z sieciami wydawców, performance, nadzór na social media
- reprezentowanie Spółki podczas spotkań z inwestorami zewnętrznymi
Klub Zniżek to portal zakupowy oferujący usługi i produkty, oraz oferty turystyczne w obniżonych cenach, bazując na efekcie skali.
Już w ciągu pół roku od powstania serwis zebrał kilkaset tysięcy Użytkowników oraz około 80 tys. fanów na FB, regularnie zwiększając przychody ze sprzedaży.
2014 r: Sprzedaż 100% udziałów do podmiotu zewnętrznego.
Członek Zarządu, CEO
Eurobudowa.pl
Eurobudowa.pl to największa w Polsce platforma info-brokeringowa monitorująca sektor zamówień publicznych w branży budowlanej. Obsługuje kilkadziesiąt tysięcy firm.
Realizowane zadania:
- koordynacja pracy zespołu sprzedażowego
- realizacja budżetów i celów strategicznych
- rozwój aplikacji webowych oraz nowych projektów w ramach organizacji
- nadzór nad strategiami marketingowymi oraz ich realizacją
- kontakty z Partnerami zewnętrznymi, np. funduszami Venture Capitals
- współorganizacja eventów
2017 r: Przeprowadzenie transakcji sprzedaży 100% udziałów do podmiotu zewnętrznego
Realizowane zadania:
- koordynacja pracy zespołu sprzedażowego
- realizacja budżetów i celów strategicznych
- rozwój aplikacji webowych oraz nowych projektów w ramach organizacji
- nadzór nad strategiami marketingowymi oraz ich realizacją
- kontakty z Partnerami zewnętrznymi, np. funduszami Venture Capitals
- współorganizacja eventów
2017 r: Przeprowadzenie transakcji sprzedaży 100% udziałów do podmiotu zewnętrznego
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.