Szkolenia i kursy
Historia Design
Społeczne i kulturowe oddziaływanie mediów
Marketing i reklama
Społeczne i kulturowe oddziaływanie mediów
Marketing i reklama
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Zainteresowania
Praca/zabawa programami do obróbki fotografii, grafiki: Corel, Photoshop
Public Relations, komunikacja społeczna (aby rozwija swoje zainteresowania zostałem członkiem Koła Naukowego PR i Reklamy Corelacja)
Literatura czeska i polska poezja współczesna (Kundera, Świetlicki)
Public Relations, komunikacja społeczna (aby rozwija swoje zainteresowania zostałem członkiem Koła Naukowego PR i Reklamy Corelacja)
Literatura czeska i polska poezja współczesna (Kundera, Świetlicki)
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kuchnie świata
Wszystko na temat kuchni i technik gotowania.
Co i gdzie można zjeść. Najsmaczniejsze potrawy i najlepsze restauracje.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów