Umiejętności
Księgowość
Analiza biznesowa
Analiza danych
Angielski
Analiza finansowa
Hardwork
IBM Content Manager
Microsoft Office
Oracle Applications
Outlook
Lista płac
Payroll Analysis
PowerPoint
Sametime
SAP ERP
Siebel 7.x
Praca w zespole
Zarządzanie czasem
Payroll Project Management
Payroll Processing
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy
węgierski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
EMEA Senior Payroll Analyst
- Vendor Management, building and maintaining relationship and partnership with Global Payroll Provider and internal stakeholders on all seniority levels
- Process optimization and advising top management about the best practices and way of
working
- Design of Payroll Operational Readiness and documentation for the whole organization
- Go Live and Transition from a Payroll perspective as well as delivering Tier 3 Operational support
- Payroll reconciliation, validation, manual corrections and inputs for countries in the whole EMEA region
- Process optimization and advising top management about the best practices and way of
working
- Design of Payroll Operational Readiness and documentation for the whole organization
- Go Live and Transition from a Payroll perspective as well as delivering Tier 3 Operational support
- Payroll reconciliation, validation, manual corrections and inputs for countries in the whole EMEA region
Payroll Analyst
- Vendor Management, building and maintaining relationship and partnership with Global Payroll Provider and internal stakeholders on all seniority levels
- Process optimization and advising top management about the best practices and way of
working
- Design of Payroll Operational Readiness and documentation for the whole organization
- Go Live and Transition from a Payroll perspective as well as delivering Tier 3 Operational support
- Payroll reconciliation, validation, manual corrections and inputs for countries in the whole EMEA region
- Process optimization and advising top management about the best practices and way of
working
- Design of Payroll Operational Readiness and documentation for the whole organization
- Go Live and Transition from a Payroll perspective as well as delivering Tier 3 Operational support
- Payroll reconciliation, validation, manual corrections and inputs for countries in the whole EMEA region
Specjalista ds. Procesów Płacowych
- Odpowiedzialny za zadanie Młodszego specjalisty ds. procesów płacowych oraz dodatkowo
- Przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników z zakresu podstawowego oraz zaawansowanego użytkowania programu SAP ERP;
- Odpowiedzialny za stworzenie Poradnika dla nowych pracowników Aon Hewitt.
- Przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników z zakresu podstawowego oraz zaawansowanego użytkowania programu SAP ERP;
- Odpowiedzialny za stworzenie Poradnika dla nowych pracowników Aon Hewitt.
wystawiono
We współpracy z Panem Michałem pragnę podkreślić, jego aktywność, trafność spostrzeżeń, zaangażowanie zarówno podczas pracy indywidualnej, jak i zespołowej oraz dokładność w działaniu. Prezentował on wysoką kulturę osobistą przy jednoczesnym poczuciu humoru. Pana Michała mogę polecić jako osobę sumienną, ukierunkowaną na cel, a także otwartą na wiedzę oraz rozwój.
Młodszy specjalista ds. procesów płacowych
- Comiesięczne procesowanie danych dla około 32,000 pracowników zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii;
- Przed- oraz po- payrollowe raportowanie z wykorzystaniem systemu SAP ERP.
- Wykonywanie raportów oraz analiz na podstawie danych;
- Implementacja nakazów sądowych;
- Procesowanie płatności CHAPS oraz BACS;
- Analiza i kalkulacja składników wynagrodzenia pracowników oraz wszelkich dedukcji;
- Wprowadzanie zmian do rekordów pracowników od momentu rozpoczęcia stosunku pracy aż do jego ustania zgodnie z przepisami oraz praktykami przediębiorstwa;
- Ewidencja na koniec roku podatkowego: uzgadnianie P35, przygotowanie P11, P14 oraz P60
- Silna ekspozycja na kontakt z klientem;
- Wsparcie działu Contact Center w okresie przygotowawczym do wypłaty: odbieranie telefonów oraz rozwiązywanie problemów pracowników.
- Procesowanie dokumentacji od instytucji zewnętrznych;
- Zapewnianie dokładności oraz czasowości procesów;
- Zbieranie oraz analizowanie danych w celu dalszego raportowania;
- Tworzenie nowych oraz zmiana istniejących Procedur;
- Bliska współpraca z innymi działami: Workforce Admin, Recruitment, Employee Services, Finance;
- Udział w rozmowach rekrutacyjnych dla kandydatów do zespołu;
- Właściciel procesu nadpłat pracowniczych: przeliczanie, dopasowywanie, zarządzanie oraz ewidencja;
- Audyty wewnętrzne;
- Udział w procesach zmiany: cotygodniowe konferencje, zmiany w procedurach, ustalanie najlepszych praktyk
- Przed- oraz po- payrollowe raportowanie z wykorzystaniem systemu SAP ERP.
- Wykonywanie raportów oraz analiz na podstawie danych;
- Implementacja nakazów sądowych;
- Procesowanie płatności CHAPS oraz BACS;
- Analiza i kalkulacja składników wynagrodzenia pracowników oraz wszelkich dedukcji;
- Wprowadzanie zmian do rekordów pracowników od momentu rozpoczęcia stosunku pracy aż do jego ustania zgodnie z przepisami oraz praktykami przediębiorstwa;
- Ewidencja na koniec roku podatkowego: uzgadnianie P35, przygotowanie P11, P14 oraz P60
- Silna ekspozycja na kontakt z klientem;
- Wsparcie działu Contact Center w okresie przygotowawczym do wypłaty: odbieranie telefonów oraz rozwiązywanie problemów pracowników.
- Procesowanie dokumentacji od instytucji zewnętrznych;
- Zapewnianie dokładności oraz czasowości procesów;
- Zbieranie oraz analizowanie danych w celu dalszego raportowania;
- Tworzenie nowych oraz zmiana istniejących Procedur;
- Bliska współpraca z innymi działami: Workforce Admin, Recruitment, Employee Services, Finance;
- Udział w rozmowach rekrutacyjnych dla kandydatów do zespołu;
- Właściciel procesu nadpłat pracowniczych: przeliczanie, dopasowywanie, zarządzanie oraz ewidencja;
- Audyty wewnętrzne;
- Udział w procesach zmiany: cotygodniowe konferencje, zmiany w procedurach, ustalanie najlepszych praktyk
Młodszy specjalista ds. wynagrodzeń
- Redagowanie artykułów na temat wynagrodzeń.
- Tłumaczenie artykułów o tematyce wynagrodzeń.
- Pomoc w opracowywaniu danych do raportów płacowych.
- Pomoc w bieżącym funkcjonowaniu działu
- Tłumaczenie artykułów o tematyce wynagrodzeń.
- Pomoc w opracowywaniu danych do raportów płacowych.
- Pomoc w bieżącym funkcjonowaniu działu
praktykant
- Opracowywanie wskaźników, dotyczących obszaru HR.
- Redagowanie artykułów na temat wynagrodzeń.
- Opracowywanie bazy potencjalnych kontaktów
- Redagowanie artykułów na temat wynagrodzeń.
- Opracowywanie bazy potencjalnych kontaktów
Asystent Księgowej
Stowarzyszenie "Lokalna Grupa Działania - Wokół Łysej Góry"
- Wprowadzenie autorskiego pomysłu, dotyczącego ewidencji delegacji służbowych.
- Księgowanie faktur, rachunków, delegacji służbowych w systemie Symfonia Finanse
i Księgowość.
- Księgowanie list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy o pracę.
- Prowadzenie ewidencji pracowników oraz czasu pracy w systemie Symfonia Kadry i Płace.
- Rejestrowanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń za pomocą programu Płatnik.
- Pomoc przy opracowywaniu wniosków o fundusze unijne w ramach działania osi
4- LEADER.
- Kontakt z przedsiębiorcami w sprawach błędnego wystawienia dokumentów, zaległości w płatnościach.
- Pomoc przy opracowywaniu bilansu oraz rachunku wyników za I. półrocze 2010 roku.
- Księgowanie faktur, rachunków, delegacji służbowych w systemie Symfonia Finanse
i Księgowość.
- Księgowanie list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy o pracę.
- Prowadzenie ewidencji pracowników oraz czasu pracy w systemie Symfonia Kadry i Płace.
- Rejestrowanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń za pomocą programu Płatnik.
- Pomoc przy opracowywaniu wniosków o fundusze unijne w ramach działania osi
4- LEADER.
- Kontakt z przedsiębiorcami w sprawach błędnego wystawienia dokumentów, zaległości w płatnościach.
- Pomoc przy opracowywaniu bilansu oraz rachunku wyników za I. półrocze 2010 roku.
Praktykant
Urząd Gminy Bieliny - Referat Księgowości Budżetowej
- Przekazywanie środków pieniężnych na rachunki bieżące innych jednostek budżetowych, przeznaczonych na pokrycie wydatków realizowanych w ramach ich planów finansowych.
- Przekazywanie środków określonych w rocznym planie inwestycji gminnych na rachunki inwestycyjne.
- Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków wg kierunków finansowania.
- Prowadzenie księgowości dochodów i wydatków wg kierunków finansowania.
- Przekazywanie środków określonych w rocznym planie inwestycji gminnych na rachunki inwestycyjne.
- Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków wg kierunków finansowania.
- Prowadzenie księgowości dochodów i wydatków wg kierunków finansowania.
Niezależny Doradca Finansowy
- Zabezpieczanie życia i zdrowia.
- Inicjowanie programów kapitałowych i kapitałowo-ubezpieczeniowych na poczet regularnego inwestowania emerytalnego (Prywatne Plany Emerytalne,
tzw. III filar).
- Pomoc w zrozumieniu dotychczasowego systemu emerytalnego
+ obsługa obowiązkowych Otwartych Funduszy Emerytalnych OFE).
- Zabezpieczenie majątku (wszelkiego rodzaju ubezpieczenia nieruchomości, ruchomości - np. samochody, firmy, środki trwałe itp.).
- Pomoc w zakresie pomnażania kapitału na zainicjowanych Programach Inwestycyjnych.
- Inicjowanie programów regularnego inwestowania dla dzieci na poczet finansowania studiów, lub startu w dorosłe życie.
- Inicjowanie programów kapitałowych i kapitałowo-ubezpieczeniowych na poczet regularnego inwestowania emerytalnego (Prywatne Plany Emerytalne,
tzw. III filar).
- Pomoc w zrozumieniu dotychczasowego systemu emerytalnego
+ obsługa obowiązkowych Otwartych Funduszy Emerytalnych OFE).
- Zabezpieczenie majątku (wszelkiego rodzaju ubezpieczenia nieruchomości, ruchomości - np. samochody, firmy, środki trwałe itp.).
- Pomoc w zakresie pomnażania kapitału na zainicjowanych Programach Inwestycyjnych.
- Inicjowanie programów regularnego inwestowania dla dzieci na poczet finansowania studiów, lub startu w dorosłe życie.
wicekoordynator/członek projektu
X.2008 - III.2009
Członek Grupy Networkingowej Komisji External Relations. Odpowiedzialność za pozyskiwanie kontaktów, projektów, budowanie bazy wydarzeń networkingowych
w Krakowie.
VI.2008 - III.2009
Udział w projekcie Eurofirma 2008/2009 na stanowisku
Wice-koordynatora. Odpowiedzialność za kontakt z firmami, nawiązywanie współpracy, kontrola i motywowanie zespołu.
III.2008 - VI.2008
Udział w projekcie Tramwajada 2008. Odpowiedzialność za stronę finansową
i organizacyjną projektu (m. in. wynajem tramwaju i zatrudnienie DJ’a do obsługi muzycznej wydarzenia).
II.2008 - IV.2008
Udział w projekcie Rekrutacja 2008. Promocja projektu wśród studentów krakowskich uczelni, analiza aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych oraz ćwiczeń grupowych, mających na celu wyłonienie najlepszych studentów do wyjazdu na praktyki zagraniczne.
II.2008 - III.2008
Udział w projekcie Dni Kariery- największych w Polsce studenckich targach pracy, praktyk i staży. Pomoc przy promowaniu tego wydarzenia wśród studentów Krakowa.
XI.2007 - I.2008
Udział w projekcie Business Community ukierunkowanym na współpracę
z prężnie rozwijającymi się przedsiębiorstwami z okolicy miasta Krakowa.
Członek Grupy Networkingowej Komisji External Relations. Odpowiedzialność za pozyskiwanie kontaktów, projektów, budowanie bazy wydarzeń networkingowych
w Krakowie.
VI.2008 - III.2009
Udział w projekcie Eurofirma 2008/2009 na stanowisku
Wice-koordynatora. Odpowiedzialność za kontakt z firmami, nawiązywanie współpracy, kontrola i motywowanie zespołu.
III.2008 - VI.2008
Udział w projekcie Tramwajada 2008. Odpowiedzialność za stronę finansową
i organizacyjną projektu (m. in. wynajem tramwaju i zatrudnienie DJ’a do obsługi muzycznej wydarzenia).
II.2008 - IV.2008
Udział w projekcie Rekrutacja 2008. Promocja projektu wśród studentów krakowskich uczelni, analiza aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych oraz ćwiczeń grupowych, mających na celu wyłonienie najlepszych studentów do wyjazdu na praktyki zagraniczne.
II.2008 - III.2008
Udział w projekcie Dni Kariery- największych w Polsce studenckich targach pracy, praktyk i staży. Pomoc przy promowaniu tego wydarzenia wśród studentów Krakowa.
XI.2007 - I.2008
Udział w projekcie Business Community ukierunkowanym na współpracę
z prężnie rozwijającymi się przedsiębiorstwami z okolicy miasta Krakowa.
Szkolenia i kursy
- Uczestnictwo w Szkole Letniej Języka Węgierskiego.
- Uczestnictwo w cyklu warsztatów „Akademia Rachunkowości” w roku akademickim 2009/2010, organizowanych przez firmę Deloitte we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie.
- Uczestnictwo w cyklu wykładów z zakresu „Sprzedaży bezpośredniej” organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie i Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej w semestrze letnim roku akademickiego 2008/2009.
- Kurs Analizy Technicznej zorganizowany przez KNRK INDEX przy współpracy Domu Inwestycyjnego BRE Banku S.A., Qumak-Sekom S.A. oraz Katedry Rynków Kapitałowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
- Ukończone szkolenie „Zarządzanie czasem” prowadzone przez firmę Nowe Motywacje.
- Ukończony kurs wspinaczki skalnej prowadzony przez szkołę wspinania Climbing & Adventure.
- Uczestnictwo w cyklu warsztatów „Akademia Rachunkowości” w roku akademickim 2009/2010, organizowanych przez firmę Deloitte we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie.
- Uczestnictwo w cyklu wykładów z zakresu „Sprzedaży bezpośredniej” organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie i Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej w semestrze letnim roku akademickiego 2008/2009.
- Kurs Analizy Technicznej zorganizowany przez KNRK INDEX przy współpracy Domu Inwestycyjnego BRE Banku S.A., Qumak-Sekom S.A. oraz Katedry Rynków Kapitałowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
- Ukończone szkolenie „Zarządzanie czasem” prowadzone przez firmę Nowe Motywacje.
- Ukończony kurs wspinaczki skalnej prowadzony przez szkołę wspinania Climbing & Adventure.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
Wspinaczka, turystyka górska, sporty ekstremalne, książki sensacyjne, zadania logiczne.
Organizacje
- Organizacja studencka AIESEC
- Koło Naukowe Rynku Kapitałowego INDEX
- Koło Naukowe Rynku Kapitałowego INDEX
Inne
- Obsługa komputera (MS Office, Symfonia, Płatnik).
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Umiejętność negocjacji nabyta podczas spotkań biznesowych prowadzonych
w ramach działalności AIESEC Kraków.
- Znajomość zagadnień dotyczących analizy technicznej.
- Znajomość zagadnień marketingu, PR, HR.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Język angielski na poziomie zaawansowanym (CAE, FCE), język niemiecki na poziomie podstawowym, język rosyjski na poziomie podstawowym.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Umiejętność negocjacji nabyta podczas spotkań biznesowych prowadzonych
w ramach działalności AIESEC Kraków.
- Znajomość zagadnień dotyczących analizy technicznej.
- Znajomość zagadnień marketingu, PR, HR.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Język angielski na poziomie zaawansowanym (CAE, FCE), język niemiecki na poziomie podstawowym, język rosyjski na poziomie podstawowym.
- Obsługa urządzeń biurowych.
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Aktualne zagadnienia prawno podatkowe
Grupa dedykowana pracownikom działów księgowych i dyrektorom finansowym. Branża usług prawnych wymusza na nas ciągłe doskonalenie, reagowanie na zmiany lub zapowiedzi zmian. W grupie chcemy dzi
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Audyt i podatki
Borykasz się ze złożonym zagadnieniem z zakresu rachunkowości lub podatków? Ta grupa jest właśnie dla Ciebie :-)
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy