Michał Kura

Doradca Klienta w Raiffeisen Bank Polska

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

mBank S.A.
Doradca Klienta Zamożnego
- Aktywne zarządzanie portfelem Klientów Zamożnych oraz pozyskiwanie nowych Klientów

- Doradztwo i kompleksowa obsługa Klientów Klubu Aquarius z zachowaniem najwyższych standardów jakości w zakresie produktów kredytowych i możliwości inwestycyjnych

- Edukacja Klientów w zakresie zdalnych kanałów dostępu

- Obsługa klientów segmentu mikroprzedsiębiorstw w zakresie produktów depozytowych i kredytowych

- Dokonywanie wstępnej analizy dokumentów i zdolności kredytowej firmy
Bank BNP Paribas
Doradca Klienta
- Obsługa Klientów Detalicznego w oddziale Banku w zakresie produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych

- Obsługa Klientów segmentu mikroprzedsiębiorstw w zakresie produktów depozytowych i kredytowych (kredyty niezabezpieczone oraz faktoring)

- Aktywne pozyskiwanie Klientów i budowanie długotrwałych relacji

- Pozyskiwanie i współpraca z firmami pośrednictwa finansowego oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników tych instytucji

- Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników Banku w zakresie technik sprzedażowych i standardów jakości

- W okresie I 2013- IX 2013 udział w projekcie adaptacji pracowników dawnego Polbank EFG do pracy w nowym, połączonym banku: prowadzenie szkoleń i warsztatów dotyczących
produktów, procesów i procedur, wsparcie merytoryczne i pomoc w bieżącej obsłudze Klienta w oddziałach dawnego Polbanku EFG

- Obsługa kasowa
Stefczyk Finanse S.A.
Opiekun Klienta
- Kompleksowa obsługa klienta w oddziale SKOK.

- Realizacja przekazów Western Union.
CBB Call Center
Konsultant w dziale Telemarketingu
- Obsługa telefoniczna klientów indywidualnych i biznesowych Banku Pekao S.A. i Banku BPH w ramach przeprowadzanych kampanii sprzedażowych oraz w zakresie obsługi serwisu Pekao-24.
P.P.H PROSPER
Sprzedawca
- Obsługa klienta, terminalu kasowego, obsługa programu kasowo-magazynowego Aktyn i Subiekt GT, gospodarka magazynowa – realizacja zleceń, zamawianie towaru, przyjęcie towaru, umiejętność odpowiedniej ekspozycji towaru, kierowanie zespołem.

Edukacja

Logo
Politologia i komunikacja społeczna, licencjackie
Krakowska Szkoła Wyższa im. Frycza Modrzewskiego

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

Kino, podróże, architektura, urbanistyka

Grupy

CBB Call Center
CBB Call Center
Każdy może zostać członkiem grupy
Raiffeisen Polbank S.A.
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen. www.raiffeisen.pl/