Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta Zamożnego
- Aktywne zarządzanie portfelem Klientów Zamożnych oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- Doradztwo i kompleksowa obsługa Klientów Klubu Aquarius z zachowaniem najwyższych standardów jakości w zakresie produktów kredytowych i możliwości inwestycyjnych
- Edukacja Klientów w zakresie zdalnych kanałów dostępu
- Obsługa klientów segmentu mikroprzedsiębiorstw w zakresie produktów depozytowych i kredytowych
- Dokonywanie wstępnej analizy dokumentów i zdolności kredytowej firmy
- Doradztwo i kompleksowa obsługa Klientów Klubu Aquarius z zachowaniem najwyższych standardów jakości w zakresie produktów kredytowych i możliwości inwestycyjnych
- Edukacja Klientów w zakresie zdalnych kanałów dostępu
- Obsługa klientów segmentu mikroprzedsiębiorstw w zakresie produktów depozytowych i kredytowych
- Dokonywanie wstępnej analizy dokumentów i zdolności kredytowej firmy
Doradca Klienta
- Obsługa Klientów Detalicznego w oddziale Banku w zakresie produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych
- Obsługa Klientów segmentu mikroprzedsiębiorstw w zakresie produktów depozytowych i kredytowych (kredyty niezabezpieczone oraz faktoring)
- Aktywne pozyskiwanie Klientów i budowanie długotrwałych relacji
- Pozyskiwanie i współpraca z firmami pośrednictwa finansowego oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników tych instytucji
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników Banku w zakresie technik sprzedażowych i standardów jakości
- W okresie I 2013- IX 2013 udział w projekcie adaptacji pracowników dawnego Polbank EFG do pracy w nowym, połączonym banku: prowadzenie szkoleń i warsztatów dotyczących
produktów, procesów i procedur, wsparcie merytoryczne i pomoc w bieżącej obsłudze Klienta w oddziałach dawnego Polbanku EFG
- Obsługa kasowa
- Obsługa Klientów segmentu mikroprzedsiębiorstw w zakresie produktów depozytowych i kredytowych (kredyty niezabezpieczone oraz faktoring)
- Aktywne pozyskiwanie Klientów i budowanie długotrwałych relacji
- Pozyskiwanie i współpraca z firmami pośrednictwa finansowego oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników tych instytucji
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników Banku w zakresie technik sprzedażowych i standardów jakości
- W okresie I 2013- IX 2013 udział w projekcie adaptacji pracowników dawnego Polbank EFG do pracy w nowym, połączonym banku: prowadzenie szkoleń i warsztatów dotyczących
produktów, procesów i procedur, wsparcie merytoryczne i pomoc w bieżącej obsłudze Klienta w oddziałach dawnego Polbanku EFG
- Obsługa kasowa
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
Kino, podróże, architektura, urbanistyka
Grupy
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen.
www.raiffeisen.pl/