Michał Kuliga

IT / Szkolenia / Finanse osobiste

Wypowiedzi

  • Michał Kuliga
    Wpis na grupie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w temacie jak zachować prawo do odprawy i wcześniej odejść z firmy?
    3.04.2009, 20:35

    i co ma ktoś jakieś podpowiedzi?

  • Michał Kuliga
    Wpis na grupie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w temacie jak zachować prawo do odprawy i wcześniej odejść z firmy?
    1.04.2009, 15:12

    pracowadwca nie chce mnie zwolnić ze świadczenia pracy a jak chce odejść to zmienią na porozumienie stron z mojej strony i bez prawa do odprawy.

    praca na 2 etaty odpada bo obie prace wymagają odemnie pełnego zaangażowania, jeżeli którąś bym zaniedbał to co gorsza mógłbym dostać wypowiedzenie dyscyplinarne.

    co jeszcze można zaradzić?

  • Michał Kuliga
    Wpis na grupie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w temacie jak zachować prawo do odprawy i wcześniej odejść z firmy?
    31.03.2009, 20:59

    jestem na 3 miesięcznym wypowiedzeniu z powodu likwidacji miejsca pracy, wykonując swoje zadania do końca.

    po ustaniu 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia otrzymam odprawę przysługującą mi ustawowo.

    jednakże w trakcie wypowiedzenia znalazłem inną pracę do której chce odejść, pracodawca chce zmienić kwalifikację na wypowiedzenie za porozumieniem stron co dla mnie wiąże się z utratą odprawy.

    poradźcie jak mogę zrobić to zgodnie z prawem i odejść do innej firmy nie tracąc odprawy?

  • Michał Kuliga
    Wpis na grupie Rekrutacja w temacie pytanie: Pana dobre i złe cechy.
    30.03.2009, 13:44

    jak wybrnąć z tego pytania z twarzą? co powiedzieć?

    jakie plusy i minusy swojej osoby wymienić?

  • Michał Kuliga
    Wpis na grupie Human Resources w temacie pytanie: Pana dobre i złe strony.

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources

  • Michał Kuliga
    Wpis na grupie ABI w temacie GIODO - call center
    6.01.2009, 19:42

    Wojciech Kogut:
    Postaram się dowiedzieć u źródła

    dużo mi pomagacie, dzięki.

    a za informację od "źródła" będę dozgonnie wdzięczny

  • Michał Kuliga
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie mini call center - gdzie najtańsze połączenia?
    6.01.2009, 12:43

    witam, planuje stworzyć duże call center w swojej firmie ale wiem że jest to czasochłonne a już dziś potrzebuje 1-2 stanowisk do prowadzenia mini call center.

    chcę postawić komputer, telefon, tylko powiedzcie mi z jakich usług skorzystać przy wyborze operatora przez którego będę realizował połączenia?

    blisko 100 telefonów dziennie na osobę po ok. 6 godzin zajętości lini.

    Co możecie polecić? konkretne oferty, plany taryfowe.

    dostawcy standardowi (tp, netia) czy operator internetowy? voip też wchodzi w grę.

    proszę o pomoc

  • Michał Kuliga
    Wpis na grupie ABI w temacie GIODO - call center
    6.01.2009, 12:40

    i to jest jedyne rozwiązanie żeby to wszystko ominąć, infolinia tylko informuje klienta ogólnie i zaprasza do oddziału.

    to teraz inna beczka skoro tak.

    otwieram oddział w miejscowości X. czy call center może wziąć książkę telefoniczną miejscowości X i dzwonić pod każdy numer i mówić:
    Dzień dobry, nazywam się Jan Kowalski, dzwonię z firmy XYZ. Nasza firma na ul. zabłotnej otworzyła swój oddział w którym oferuje: produkt1, produkt2.
    Zapraszam Pana do skorzystania z naszych usług, dla naszych klientów czekają upominki.

    Czy takie coś jest legalne?
    Raz dzwonienie, dwa wykorzystanie książki telefonicznej?

    Wojciech Kogut:
    Michał Kuliga:
    OK. dziękuje za odpowiedź.
    to teraz inaczej, tak naprawdę nie potrzebuje nagrywania rozmów żeby zbierać dane. call center ma sprzedawać konkretne usługi, ja chciałem nagrywać bo:
    dzwoni jan kowalski, podaje mi swoje dane a ja go przekazuje do konkretnego oddziału w polsce po szczegóły - ale czy to już jest zgodne że on mi przez tel podaje swoje dane? czy potem ten kowalski nie mógłby mnie pozwać o to że bezprawnie wykorzystuje jego dane? jak to rozgryźć?

    Ok wiec załóżmy że rozmowy nie bedą nagrywane, klient bedzie telefonicznie podawał swoje dane osobowe, ktore będą wprowadzane do zbioru danych ktorych ADO jest Twoja firma mająca siedziby w całym kraju. Nie ma problemu z tym aby klient podawał swoje dane w ten sposób, jednoczesnie moze on ustnie wyrazić zgode na ich przetwarzanie, a także moze zostac dopełniony obowiazek informacyjny wynikający z UODO, z tym że z punktu widzenia dowodowego najlepiej jest sie posługiwać formą pisemną, albo właśnie nagrywać te rozmowy dla celów dowodowych i postepować z nimi tak jak zostało to opisane powyżej.

    Jezeli to call center ma oferować usługi, a w celu dalszej wspolpracy odsylac klienta do najblizszej siedziby firmy bez zbierania jego danych osobowych i bez nagrywania rozmów to jest to najwygodniejsza sytuacja. Jeśli wystarczające by było aby klient podawał tylko swoje imie i nazwisko oraz czesc [rejon] kraju w ktorej mieszka to nie ma tu mowy o przetwarzaniu danych osobowych.Wojciech Kogut edytował(a) ten post dnia 06.01.09 o godzinie 07:51

  • Michał Kuliga
    Wpis na grupie ABI w temacie GIODO - call center
    5.01.2009, 23:07

    OK. dziękuje za odpowiedź.
    to teraz inaczej, tak naprawdę nie potrzebuje nagrywania rozmów żeby zbierać dane. call center ma sprzedawać konkretne usługi, ja chciałem nagrywać bo:
    dzwoni jan kowalski, podaje mi swoje dane a ja go przekazuje do konkretnego oddziału w polsce po szczegóły - ale czy to już jest zgodne że on mi przez tel podaje swoje dane? czy potem ten kowalski nie mógłby mnie pozwać o to że bezprawnie wykorzystuje jego dane? jak to rozgryźć?

  • Michał Kuliga
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie chce stworzyć call center - poszukuję firmy/wykonawcy
    5.01.2009, 23:00

    witam, chcę stworzyć w mojej firmie call center. proszę o wiadomości na priv przedstawicieli firm, które "budują" call center dla firm - serwery, systemy itd.

    oczekuje poważnych kontaktów.

  • Michał Kuliga
    Wpis na grupie ABI w temacie GIODO - call center
    5.01.2009, 14:41

    witam, mam pytanie, ponieważ moja firma chce stworzyć call center i mam zająć się jego powstaniem.

    mam dwa pierwsze pytania:
    - czy powstanie call center muszę zgłaszać do GIODO, że będę przetwarzał dane swoich klientów przez telefon?
    - rozmowy będą nagrywane, oczywiście klienci dzwoniący będą o tym informowani, ale jeżeli są nagrywane to również jak to się ma do GIODO i przetwarzania danych?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do