Wypowiedzi
-
i co ma ktoś jakieś podpowiedzi?
-
pracowadwca nie chce mnie zwolnić ze świadczenia pracy a jak chce odejść to zmienią na porozumienie stron z mojej strony i bez prawa do odprawy.
praca na 2 etaty odpada bo obie prace wymagają odemnie pełnego zaangażowania, jeżeli którąś bym zaniedbał to co gorsza mógłbym dostać wypowiedzenie dyscyplinarne.
co jeszcze można zaradzić? -
jestem na 3 miesięcznym wypowiedzeniu z powodu likwidacji miejsca pracy, wykonując swoje zadania do końca.
po ustaniu 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia otrzymam odprawę przysługującą mi ustawowo.
jednakże w trakcie wypowiedzenia znalazłem inną pracę do której chce odejść, pracodawca chce zmienić kwalifikację na wypowiedzenie za porozumieniem stron co dla mnie wiąże się z utratą odprawy.
poradźcie jak mogę zrobić to zgodnie z prawem i odejść do innej firmy nie tracąc odprawy? -
jak wybrnąć z tego pytania z twarzą? co powiedzieć?
jakie plusy i minusy swojej osoby wymienić? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources
-
Wojciech Kogut:
Postaram się dowiedzieć u źródła
dużo mi pomagacie, dzięki.
a za informację od "źródła" będę dozgonnie wdzięczny -
witam, planuje stworzyć duże call center w swojej firmie ale wiem że jest to czasochłonne a już dziś potrzebuje 1-2 stanowisk do prowadzenia mini call center.
chcę postawić komputer, telefon, tylko powiedzcie mi z jakich usług skorzystać przy wyborze operatora przez którego będę realizował połączenia?
blisko 100 telefonów dziennie na osobę po ok. 6 godzin zajętości lini.
Co możecie polecić? konkretne oferty, plany taryfowe.
dostawcy standardowi (tp, netia) czy operator internetowy? voip też wchodzi w grę.
proszę o pomoc -
i to jest jedyne rozwiązanie żeby to wszystko ominąć, infolinia tylko informuje klienta ogólnie i zaprasza do oddziału.
to teraz inna beczka skoro tak.
otwieram oddział w miejscowości X. czy call center może wziąć książkę telefoniczną miejscowości X i dzwonić pod każdy numer i mówić:
Dzień dobry, nazywam się Jan Kowalski, dzwonię z firmy XYZ. Nasza firma na ul. zabłotnej otworzyła swój oddział w którym oferuje: produkt1, produkt2.
Zapraszam Pana do skorzystania z naszych usług, dla naszych klientów czekają upominki.
Czy takie coś jest legalne?
Raz dzwonienie, dwa wykorzystanie książki telefonicznej?
Wojciech Kogut:
Michał Kuliga:
OK. dziękuje za odpowiedź.
to teraz inaczej, tak naprawdę nie potrzebuje nagrywania rozmów żeby zbierać dane. call center ma sprzedawać konkretne usługi, ja chciałem nagrywać bo:
dzwoni jan kowalski, podaje mi swoje dane a ja go przekazuje do konkretnego oddziału w polsce po szczegóły - ale czy to już jest zgodne że on mi przez tel podaje swoje dane? czy potem ten kowalski nie mógłby mnie pozwać o to że bezprawnie wykorzystuje jego dane? jak to rozgryźć?
Ok wiec załóżmy że rozmowy nie bedą nagrywane, klient bedzie telefonicznie podawał swoje dane osobowe, ktore będą wprowadzane do zbioru danych ktorych ADO jest Twoja firma mająca siedziby w całym kraju. Nie ma problemu z tym aby klient podawał swoje dane w ten sposób, jednoczesnie moze on ustnie wyrazić zgode na ich przetwarzanie, a także moze zostac dopełniony obowiazek informacyjny wynikający z UODO, z tym że z punktu widzenia dowodowego najlepiej jest sie posługiwać formą pisemną, albo właśnie nagrywać te rozmowy dla celów dowodowych i postepować z nimi tak jak zostało to opisane powyżej.
Jezeli to call center ma oferować usługi, a w celu dalszej wspolpracy odsylac klienta do najblizszej siedziby firmy bez zbierania jego danych osobowych i bez nagrywania rozmów to jest to najwygodniejsza sytuacja. Jeśli wystarczające by było aby klient podawał tylko swoje imie i nazwisko oraz czesc [rejon] kraju w ktorej mieszka to nie ma tu mowy o przetwarzaniu danych osobowych.Wojciech Kogut edytował(a) ten post dnia 06.01.09 o godzinie 07:51 -
OK. dziękuje za odpowiedź.
to teraz inaczej, tak naprawdę nie potrzebuje nagrywania rozmów żeby zbierać dane. call center ma sprzedawać konkretne usługi, ja chciałem nagrywać bo:
dzwoni jan kowalski, podaje mi swoje dane a ja go przekazuje do konkretnego oddziału w polsce po szczegóły - ale czy to już jest zgodne że on mi przez tel podaje swoje dane? czy potem ten kowalski nie mógłby mnie pozwać o to że bezprawnie wykorzystuje jego dane? jak to rozgryźć? -
witam, chcę stworzyć w mojej firmie call center. proszę o wiadomości na priv przedstawicieli firm, które "budują" call center dla firm - serwery, systemy itd.
oczekuje poważnych kontaktów. -
witam, mam pytanie, ponieważ moja firma chce stworzyć call center i mam zająć się jego powstaniem.
mam dwa pierwsze pytania:
- czy powstanie call center muszę zgłaszać do GIODO, że będę przetwarzał dane swoich klientów przez telefon?
- rozmowy będą nagrywane, oczywiście klienci dzwoniący będą o tym informowani, ale jeżeli są nagrywane to również jak to się ma do GIODO i przetwarzania danych?
- 1
- 2