Doświadczenie zawodowe
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
ŻYCIE!
A w nim głównie:
ludzie, bo inspirują,
Internet i nowe technologie, bo wszystko zmieniają,
stosunki międzynarodowe, z ciekawości kto z kim i dlaczego oraz by wiedzieć, kiedy uciekać na księżyc,
historia, bo aby wiedzieć dokąd się zmierza trzeba wiedzieć skąd się idzie,
filozofia, bo każdy ma swój film,
gospodarka, bo się opłaca,
socjologia, by wiedzieć jak to wszystko działa,
podróże, bo czasem trzeba po prostu wsiąść do pociągu,
kreatywne gotowanie, bo relaksuje
i wiele, wiele innych...
A w nim głównie:
ludzie, bo inspirują,
Internet i nowe technologie, bo wszystko zmieniają,
stosunki międzynarodowe, z ciekawości kto z kim i dlaczego oraz by wiedzieć, kiedy uciekać na księżyc,
historia, bo aby wiedzieć dokąd się zmierza trzeba wiedzieć skąd się idzie,
filozofia, bo każdy ma swój film,
gospodarka, bo się opłaca,
socjologia, by wiedzieć jak to wszystko działa,
podróże, bo czasem trzeba po prostu wsiąść do pociągu,
kreatywne gotowanie, bo relaksuje
i wiele, wiele innych...
Grupy
Akademickie Biura Karier
Grupa powstała z myślą o wszystkich, którzy są związani z Akademickimi Biurami Karier - kariera, praca, rozwój zawodowy, rynek pracy.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Saska Kępa
Tutaj inaczej płynie czas, ludzie są dla siebie mili, panie ze sklepików znają Cię od lat i Ty je znasz. W maju pachnie bez, a w lipcu kwiaty lipy. Herbaciarnia na Francuskiej, dzieci i psy w Parku Sk
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.